دوقلوها تنظیم به این ایده از طرفداران در حضور

تقریبا هر صندلی در این ورزشگاه خالی بود با یک تیم کارکنان بی مورد است. اکثریت سر و صدا در پارک به نظر می رسید

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

تقریبا هر صندلی در این ورزشگاه خالی بود با یک تیم کارکنان بی مورد است. اکثریت سر و صدا در پارک به نظر می رسید که از مسکن Sergio Romo در اغل گاو یا حشم که می تواند شنیده شود از بیش از 400 فوت دور.

"سرجیو همه توسط خود را در این بازی تجربه" مدیر Rocco Baldelli گفت. "من فکر می کنم او تست آکوستیک در ساختمان در بسیاری از راه های آن کمک کرده است. ما خنده شد در حالی که ما ایستاده بودند در ستاره شرق."

در بین در خفاش ها, آدرس های عمومی گوینده خواهد آمد بیش از سخنرانان به معرفی بعدی خمیر. پیاده روی تا موسیقی ایفا کرده است. و سپس آرام.

"این عجیب و غریب و این عجیب و غریب بود به فکر می کنم که این چیزی است که آن را به مانند" مسکن ترور مارس گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در روزهای آینده دوقلوها تجربه خواهد کرد در طول intrasquad بازی در این ورزشگاه به عنوان آنها آماده شدن برای یک فصل است که در آن آنها خواهد شد بازی در مقابل هیچ طرفداران — حداقل برای شروع با.

استارت جیک Odorizzi پیشنهاد تمرین جمعیت و سر و صدا. Baldelli گفت: رفتن آنها را "عقب و جلو" انتقادات و پیشنهادات در روزهای آینده به عنوان آنها سعی می کنید برای پیدا کردن چیزی است که ممکن است کار را برای آنها در طول فصل به طور منظم.

"ما در حال رفتن به بازی با آن و در نهایت ما در حال رفتن به پیدا کردن چیزی است که برای منطقه مرده در بین زمانی که صدا و موسیقی ممکن است خاموش و یک زمین انداخته است و وجود دارد برخی از اقدام در این زمینه من فکر می کنم ما پیدا کردن یک راه برای ایجاد چیزی اتفاق می افتد" Baldelli گفت.

در حالی که آن را غیر ممکن خواهد بود به طور کامل از نو خلق کردن یک وضعیت که در آن طرفداران در غرفه مارس گفت که او صحبت کردن با Romo در روز پنج شنبه که چگونه آنها ممکن است به "مسائل تا در سر ما به تلاش برای دریافت کنید که آدرنالین یا تصور کنید که طرفداران در خانه دیوانه در آمریکا و یا چیزی."

ممکن است گفت که او مطمئن بود لوله کشی-فن سر و صدا می تواند یک تفاوت بزرگ به او به دلیل آن واضح بود این بود که از یک بلندگو. اما در آینده با یک راه برای پس گرفتن عجله آدرنالین او از طرفداران در حال رفتن به یک چالش او باید به مقابله با.

"من خوراک به طور مستقیم سر و صدای فن در هر صورت حتی زمانی که من در جاده هستم. اگر آنها واقعا با صدای بلند و هیجان زده, من فقط می خواهم به آنها را آرام و آن چیزی است که می رود از طریق سر من. من واقعا لذت بردن از آن است. آن را یکی از بخش های سرگرم کننده از بازی برای من" می گفت. "...این فقط عجیب و غریب, عجیب و غریب احساس است که شما رو به نوع آشتی و می دانید که چرا آنها وجود ندارد و خوب با آن است."

Odorizzi گفت: تجربه خود را پرتاب در intrasquad بازی روز چهارشنبه بود و یک آزمون خوب به تلنگر سوئیچ با هیچ کس در میان جمعیت به "ببینید اگر شما می توانید آن را انجام دهد." او گفت: او ثابت کرد به خود است که او می تواند و که او خواهد بود فقط خوب این سال است.

هنوز دوقلوها می دانم که آن را می تواند تنظیم در تلاش برای حفظ همان سطح از غلظت و آدرنالین در طول یک فصل بدون جمعیت زیادی به تماشای آنها و تشویق آنها ،

"من فکر می کنم قطعا وجود دارد چیزی در مورد این بازی زیبا را به طرفداران این صداهای, بوی, عمل نوع از همه در اطراف شما است که من فکر می کنم اجازه می دهد تا برخی از مردم به تمرکز و حتی بهتر و احتمالا کند افزایش سطح آدرنالین در برخی از راه" Baldelli گفت.

"من فکر می کنم که واقعی است. من نمی دانم اگر هر کس فکر می کند در مورد آن متوجه آن خواهد بود و یا آن را تشخیص دهد و می گویند که این فقط نظر من است. اما من معتقدم که شما یک افزایش دامنه توجه و تمرکز توانایی برای قفل کردن در زمانی که حواس خود را به اوج چون از همه چیز در اطراف شما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب