صدای جیر جیر Odenbach زمین Thompson منطقه به عنوان

"من احتمالا یکی از ما پایین تر پایان کوزه" توییت گفت. "من نمی پرتاب به عنوان سخت به عنوان برخی از ما بچه های د

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

"من احتمالا یکی از ما پایین تر پایان کوزه" توییت گفت. "من نمی پرتاب به عنوان سخت به عنوان برخی از ما بچه های دیگر. اما من می توانید آن را بیابید. گوشه ای خارج بهترین دوست من است.

"و من کنترل خیلی خوب بود امروز."

Right-hander شبیه ace اینجا جمعه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

صدای تن به تن چهار نوبت shutout توپ. کایل Odenbach آمد به پایان نهایی سه نوبت به عنوان تامپسون بسته هاتون-Northwood در سه بازدید پیروزی 7-0 در بازی های قهرمانی از کلاس B مستقل منطقه 6 مسابقات است.

توییت داد تا فقط یک ضربه در چیدن تبادل برنده شدن در آنچه او گفته بود بزرگترین مربوط به تبادل حرفه ای.

"من کمی شگفت زده" برای دریافت, شروع, او گفت:. "این یک موقعیت بزرگ به گام به. من عصبی قبل از بازی. اما من در حل و فصل یک بار ما رو رفتن. من می دانستم که من تنها نیاز به پرتاب سه یا چهار نوبت."

هاتون-Northwood تا به حال فرصت گرفتن دونده در پایه هر زمین باز یافته در برابر صدای جیر جیر. اما راست دست به طور مداوم ناشی از H-N مورد به ضربه زمینی توپ.

"من می دانستم که جو را پرتاب حملات که او می خواهم ما را در این بازی و به ما یک شانس برای برنده شدن" تامپسون مربی Ryne Dolleslager گفت. "او با قرار دادن توپ در منطقه اعتصاب. او واقعا خوب خاموش-سرعت مسائل و او یک پارچ هوشمند. او نگه داشته و آنها را خارج از تعادل است."

اما آیا Dolleslager پیش بینی چهار shutout نوبت? "صادقانه است ؟ هیچ. هاتون-Northwood بسیار خوب ضربه زدن به تیم" Dolleslager گفت. "او بیشتر از ما می خواسته اند از او. جو ما بود بولداگ.

"کایل را مخالف دقیق است. او سخت پرتاب lefty."

اولین زمین باز یافته شد کلید Dolleslager گفت. تامپسون در زمان 1-0 شود زمانی که کانر ویلز به خود جلب کرد یک پایگاه لود راه رفتن. در پایین اولین جیر راه می رفت دو مورد اما تن به تن از دو در یک وضعیت است.

"ما پس از گل هاتون-Northwood تهدید کرد اما جو آنها را تعطیل," Dolleslager گفت. "ما فکر کردیم که قابل اجرا خواهد بود در حق بیمه. اما یکی زود کمک جو حل و فصل کردن و ما نگه داشته ضمیمه در اجرا می شود."

تایلر کانینگهام را اجرا کنید-به ثمر رساند و تک برجسته 3-اجرای سوم زمین باز یافته. یعقوب و ژاک پترسون سوار در اجرا با بازدید در پنجم و وید Strande خاص در یک اجرا در هفتم است.

هاتون-Northwood نمی تواند با پاسخ کلیدی بازدید.

"ما شده است scuffling در بشقاب" H-N مربی جاش نلسون گفت. "رفتن به مسابقات ما ضربه آبرومندانه. اما ما در مبارزه بودند. و ما رو خوب کوزه اینجا. ما تا به حال فرصت های امروز است. اما (جیر) بسته ما را زمانی که آنها مورد نیاز است."

تامپسون که رفت و شکست نخوردگان در این مسابقات پیشرفت به کلاس B دولت مستقل مسابقات آغاز می شود که Aug. 7 در مینت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن