ترکیه ریاست جمهوری دیکتاتوری

در ترکیه یکی از معمول پاسخ به این پرسش است که اردوغان است که با داشتن یک زمان سخت در سطح اقتصادی است که خوردن

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

در ترکیه یکی از معمول پاسخ به این پرسش است که اردوغان است که با داشتن یک زمان سخت در سطح اقتصادی است که خوردن به دور خود حمایت انتخاباتی است و بنابراین او تلاش برای تغییر دستور کار. که اقتصاد در مشکلات صحیح است. او و حزب عدالت و توسعه که او سر حال به دست آوردن محبوبیت در حال حاضر. حتی اگر اولین انتخابات هستند نه علت تا 2023 که بدان معنی است که وجود دارد مقدار زیادی از زمان آن است که بسیار جای تردید است که همه چیز را راست قرار داده می شود سپس توسط. بنابراین مشکلات اقتصادی ممکن است مجبور اردوغان به دنبال طرح های جدید اعم از نظامی و بین المللی در سوریه و لیبی و یا ایدئولوژیک با Ayasofya.

پایگاه استدلال آنها در اقتصادی خود شکست مخالفان اغلب ادعا می کند که اردوغان "اختراع" از جمله مسائل مربوط به "منحرف" توجه را از مشکلات واقعی که برای او ندارد پاسخ و یا هر خبر خوبی است. ممکن است برخی از حقیقت در این تفسیر اما به طور کلی "انحراف" توضیح قانع کننده نیست. این Ayasofya تبدیل ترکیه به ارمغان می آورد و نزدیک به نوع جامعه اردوغان در تلاش است تا مهندس. در این رابطه آن است که هیچ "انحراف"; به جای آن طول می کشد عمده نمادین گام خود را به سوی ایده آل هدف از Islamised یک حزب دولت است.

"تفاوت ما"

دیگر آشکار سوال های اخیر ماه است که قانون جدید در نوار انجمن. در ترکیه وجود دارد 81 بخش و هر یک دارای یک کانون. بسیاری از آنها را به شرکت در اغلب آوازی مخالفت اردوغان با رژیم. به تازگی یک لایحه جدید تصویب شد در مجلس که تصریح می کند که که در آن بیش از 5000 وکلای ثبت شده 2,000 از آنها می تواند به سازماندهی یک نوار جدید. این قابل توجه است که تنها سه بار انجمن های استانبول آنکارا و ازمیر که بسیاری از اعضا و در استانبول حدود 2000 وکلا دنبال حزب عدالت و توسعه خط.

بدیهی است که این مانور به تقسیم میله در شهرهای بزرگ و ایجاد نرم افزار جدید-حزب عدالت و توسعه میله است که در تضاد با دیگران و سپس تغییر روش انتخاب اعضای کلی "ترکیه در اتحادیه انجمن های نوار". در حال حاضر کسانی که در انجمن ها هستند که حزب عدالت و توسعه به رهبری نفوذ قضات که به طور کلی از دست داده اند و بسیاری از آنها استقلال است. شکستن استقلال قوه قضائیه است بیش از حد جدی دیده می شود به عنوان یک تلاش در "انحراف توجه". آن است که محدود به اثرات دراز مدت.

بیشتر دولت در حال حاضر بحث در مورد انصراف از کنوانسیون استانبول. این شروع به عنوان یک ابتکار شورای اروپا بر اساس این ایده که دولت ها باید تضمین ایمنی و حفاظت از زنان از خشونت از همه نوع. آن را امضا رسید بیست کشورهای اروپایی و ترکیه تحت اردوغان که برای اولین بار به ثبت نام در سال 2011.

این قانون شده است anathema برای برخی گروه های جناح راست و مذاهب. یک بند در مورد حمایت از همجنسگرایان شده است اشتباه به عنوان یک مثال از نصیحت "برای تبدیل شدن به گی"! کنوانسیون را محکوم کرد به عنوان خلاف ترکی "ارزش های خانواده" هر چه آنها ممکن است.

اردوغان در حال حاضر به نظر می رسد به تلاش برای خروج از کنوانسیون. حتی اگر تردید است که این مورد علاقه محافظه کاران که احتمالا ترجیح می دهند یک فرم خفیف تر از اسلامگرایی تغییر خشنود MHP فوق العاده حزب ملی در اتحاد با اردوغان; آن را نیز ممکن است درخواست تجدید نظر به "هسته ای" پارتیزان حزب عدالت و توسعه. اردوغان در نظر گرفتن گام دیگری در فرمان ترکیه و دور از غرب در تعیین مد اعلام کرد که ترکیه نمی کند و به اشتراک گذاری این کنوانسیون را ارزش مانند برابری جنسیتی.

چنین U-turns عادی تبدیل شده اند به عنوان او گام به عقب از قبل از Gezi روز. Gezi شد محبوب اشغال مرکزی مربع در استانبول در سال 2013 که منجر به تظاهرات در بسیاری از نقاط کشور است. آن را واضح و روشن بيان محبوب مخالفت با حکومت خود و فساد و سوء استفاده از قدرت است که تا به حال رشد در اطراف آن بیش از دهه گذشته است.

مذهبی محافظه کاران باید یک محل در هر دموکراسی از جمله حق برای پیروزی در انتخابات. اما دموکراسی نیز بدان معنی است که آنها را از دست دادن انتخابات و باید احترام به استقلال قوه قضائیه. اردوغان یک بار گفت که دموکراسی مانند اتوبوس است که شما می توانید ترک در مناسب ترین نقطه. رژیم خود را ندارد درونی احترام به دموکراسی است که به عنوان یک 'غربی' اختراع. در حال حاضر رئیس جمهور نیز نشان دادن "تفاوت ما" در سطح قانونی.

خروج اتوبوس

سوء استفاده از قانون تحت اردوغان سخت است به خصوص وقتی که می آید به محاکمات سیاسی و زندانی کردن افرادی مانند احمد Altan, Osman Kavala Mümtazer Türköne و محمد Baransu و همچنین صدها و هزاران نفر دیگر که از رنج های بی عدالتی است. کوتاه 'مستند اپرا' حتی شده برای تشکیل Osman کاوالا اولین بار Turk نقش عمده ای در اروپا اپرا پس از موتزارت مرگ Entführung aus dem Serail.

اما انتقاد از جهان دموکراتیک به نظر می رسد که اثر کمی در "مقامات" به عنوان کشورهای توسعه این نوع از 'عدالت' است که اولین کلمه در نام حزب عدالت و توسعه – حزب عدالت و توسعه. مشابه بی تفاوتی همراه با تصمیم به تبدیل Ayasofya بازگشت به مسجد است. آن در نظر گرفته شده است به عنوان یک نماد پایدار از ریاست جمهوری دیکتاتوری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن