ترکیه در دور جدید کروناویروس محدودیت کاهش برنامه های

توسط: AP | آنکارا | به روز شده: 10 ژوئن 2020 7:45:48 am دولت نیز محدودیت های آرامش بخش که در محل در

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: AP | آنکارا | به روز شده: 10 ژوئن 2020 7:45:48 am
Turkey ramps up Gulen crackdown with nearly 700 arrests دولت نیز محدودیت های آرامش بخش که در محل در حرکت شهروندان ارشد و افراد زیر سن قانونی اردوغان گفت.(فایل)

ترکیه رئیس جمهور در روز سه شنبه نشان داد برنامه های جدید به سهولت محدودیت در محل برای جلوگیری از گسترش این coronavirus از جمله 1 جولای بازگشایی تئاتر, سینما و دیگر مراکز تفریحی.

در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب پس اول خود را چهره به چهره ملاقات با اعضای کابینه _ پس از تقریبا سه ماه از تلفنی جلسات _ رجب طیب اردوغان همچنین اعلام کرد که ثبت ازدواج سالن را بازگشایی برای اجتماعات بزرگ در 15 ژوئن در حالی که جشن عروسی سالن سر گرفته خواهد شد عملیات در ژوئیه 1.

دولت نیز محدودیت های آرامش بخش که در محل در حرکت شهروندان ارشد و افراد زیر سن قانونی اردوغان گفت. افراد 65 سال و بالاتر در حال حاضر قادر به بیرون رفتن هر روز بین ساعت 10:00 صبح تا 8:00 p. m. _ به جای فقط یک بار در هفته _ در حالی که افراد زیر سن قانونی اجازه خواهد داشت در هر زمان به عنوان طولانی به عنوان آنها به همراه پدر و مادر است.

اردوغان اقدامات جدید بیا نگرانی از خوشنودی در جمعیت زیر هفته گذشته شل شدن محدودیت از جمله از سرگیری پروازهای داخلی و باز کردن رستوران ها و کافه ها ورزشگاه پارک ها و سواحل و موزه ها. بسیاری از مردم flocked به پارک seafronts و پیک نیک مکان بدون غذای اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک.

اردوغان گفت که او معتقد است که جمعیت زیادی هستند "استثنا" و این که مردم به طور کلی مطیع قوانین.

در همین حال وزیر بهداشت اعلام کرد یک کمی روز به روز افزایش در تعداد از تایید عفونت و همچنین در تعداد COVID-19 بيمار در بخش مراقبت های ویژه.

Fahrettin Koca گزارش 993 جدید موارد تایید شده در سه شنبه, از روز دوشنبه 914 موارد است. تعداد زیادی از مردم در بخش گل رز به 642 از روز دوشنبه 625 با توجه به داده های او نوشته شده در توییتر. ترکیه در حال حاضر در مجموع از 172,114 مورد تأیید و 4,729 مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن