ترکیه باعث می شود ماسک های اجباری در استانبول 46 استانهای دیگر

توسط: AP | استانبول | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 4:39:31 pm فرمانداران استانبول آنکارا و بورسا

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: AP | استانبول | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 4:39:31 pm
turkey news, turkey coronavirus cases, covid-19 outbreak, turkey makes mask mandatory, istanbul mask, world news, indian express فرمانداران استانبول آنکارا و بورسا اعلام ماسک حکومت اواخر روز چهارشنبه در خط با توصیه این کشور علمی شورای مشورتی است. (AP Photo/Burhan Ozbilici)

مقامات ترکیه ساخته اند که با پوشیدن ماسک های اجباری در سه شهرستانها عمده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 بعد از یک چشم انداز مثبت در تایید موارد پس از بازگشایی بسیاری از کسب و کار.

فرمانداران استانبول آنکارا و بورسا اعلام ماسک حکومت اواخر روز چهارشنبه در خط با توصیه این کشور علمی شورای مشورتی است. ماسک در حال حاضر اجباری در 47 از 81 استان. اظهارات گفت: ماسک می توان در تمام فضاهای عمومی.

ترکیه شاهد یک روند صعودی در روزانه تعدادی از عفونت های پس از دولت مجاز کافه ها و رستوران ها ورزشگاه پارک ها و سواحل و موزه ها به بازگشایی برداشته بین شهری محدودیت های مسافرتی و کاسته stay-at-home سفارشات برای افراد مسن و جوان در آغاز ماه ژوئن است.

وزیر بهداشت Fahrettin Koca چهارشنبه اعلام کرد که تایید روزانه عفونت در حدود 653 در ماه گذشته در استانبول ترکیه, پرجمعیت ترین شهرستان با بیش از 15 میلیون نفر از ساکنان و اشاره کرد که روزانه به طور متوسط کاهش یافت و به 616 در سه روز گذشته.

در پایتخت آنکارا محدوده در یک ماه بوده است بین 127 و 177 عفونت های جدید در هر روز با یک چشم انداز مثبت در هفته گذشته.

ترکیه گزارش کرده است 182,727 مورد تأیید و 4,861 مرگ و میر ناشی از COVID-19 پس از مارس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب