سه شنبه شب رعد و برق می تواند به جاری شدن سیل

وجود خواهد داشت یک فرصت برای جاری شدن سیل در غرب داکوتای شمالی شنبه, جولای 7, به عنوان طوفان های سنگین تاثیر

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

وجود خواهد داشت یک فرصت برای جاری شدن سیل در غرب داکوتای شمالی شنبه, جولای 7, به عنوان طوفان های سنگین تاثیر این منطقه است.

خدمات ملی آب و هوا هشدار می دهد که رعد و برق در دره رودخانه می تواند تولید سیل بارش باران که می تواند منجر به موضعی جاری شدن سیل از 9 بعد از ظهر سه شنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه.

NWS توصیه ساکنان دره رودخانه سرخ و مناطق اطراف آن را یک راه برای دریافت هشدار آب و باید آماده به حرکت به زمین بالاتر اگر یک فلش سیل رخ می دهد. رانندگان باید هرگز درایو را از طریق آبهای سیل.

خطرناک آب و هوا چشم انداز صادر شده برای این منطقه پیش از رعد و برق است که انتظار می رود به توسعه در اواسط تا اواخر شب. NWS هشدار می دهد که برخی از کسانی که طوفان می شود انتظار می رود شدید و می تواند دستخوش توفان و تگرگ های بزرگ در علاوه بر این به باران سنگین. جزئیات در مورد که در آن مخرب ترین توفان می تواند رخ دهد نامشخص باقی می ماند.

با توجه به خطرناک آب و هوا چشم انداز تگرگ می تواند تا 2 اینچ در اندازه gusts باد می تواند تا رسیدن به 75 مایل در ساعت و امکان یک گردباد را نمی توان رد کرد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

طوفان شدید ادامه انتظار می رود در طول شب و از سر گرفته خواهد شد بیش از شمال غرب و غرب مینه سوتا مرکزی شرق Baudette از 2 تا 6 بعد از ظهر چهارشنبه.

رعد و برق خواهد دوباره وارد هوا در این آخر هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب