حقیقت با رشته های متصل

در سه ماه گذشته تعدادی از موبایل های مخابراتی دکل نابود شدند در آتش حوادث در سراسر انگلستان است. به نظر می رسی

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

در سه ماه گذشته تعدادی از موبایل های مخابراتی دکل نابود شدند در آتش حوادث در سراسر انگلستان است. به نظر می رسید روشن است که آن آتش سوزی شد و در عین حال هیچ کس به نظر می رسید به دانستن دقیقا به همین دلیل است. رسانه های اجتماعی صحبت از پیوند ممکن است با این بیماری همه گیر کوروناویروس اما ارتباط بودند کمتر مشهود است. سپس ما در مورد شنیده سابق اسکاتلندی مواد مخدر بارون که ارائه شد "پاداش" برای هر کسی که حمله 5G دکل. او بیش از حد ساخته شده در ارتباط با ویروس. چه اتفاق می افتد ؟

ظاهرا وجود یک تئوری توطئه که لینک 5G فناوری با گسترش coronavirus. آن را دشوار است به می گویند که چگونه. آن است که 5G فرکانس در حال حاضر زمینه مناسبی برای تکثیر و بقای SARS-CoV-2? و یا شاید که علائم Covid-19 تشدید 5G تابش? و یا شاید هیچ SARS-CoV-2 ویروس در تمام مشاهده علائم داشتن شده است نتایج حاصل از قرار گرفتن در معرض غیر مستقیم به 5G تابش?

جزئیات واقعا مهم نیست اینجا. آنچه مهم است این است که نظریه های ارتباط 5G با کروناویروس فراوانند. آنها بی وقفه خلاق تر از دقیق ترین تلاش برای کم ارزش کردن آنها. تا آنجا که حقیقت است و نگران آن است که یک بازی از دست داده. افرادی که تصمیم گرفته اند به این باور است که چنین یک لینک وجود دارد نه فقط ذهن خود را تغییر دهید. شواهد مخالف است بدون نتیجه مهم نیست که چقدر دقیق و قانع کننده آن ممکن است. به نظر می رسد به عنوان اگر آنها نیاز به پیوند می شود وجود دارد و آنها باید از آن وجود دارد به هر قیمتی. به جای نگاه کردن به حقایق آنها را جایگزین حقایق است.

*

مایک "Mad" هیوز بود که یک آمریکایی مالک خودروسواری بزرگ و خطرناک رانندگی دارنده رکورد است. او همچنین علاقه خاصی بخار راکت. Mad Mike ساخت آنها خود را و استفاده از آنها به طور فزاینده ای انجام stunts خطرناک است. با اول ژانویه 2014, او قادر به پرواز کمتر از یک دقیقه بیش از یک فاصله تقریبا 500 متر است. او پس از آن مجبور به صرف بیش از دو هفته با واکر به بهبود می یابند. مهم نبود. چون از سرگرمی خود او تبدیل شدن به معروف. در سال 2017 وجود دارد حتی یک فیلم مستند در مورد او تحمل بسیار مناسب عنوان "Rocketman".

مایک دوم سرگرمی فکری, پس به صحبت می کنند. او یک تخت Earther. Earthers ادعا "است که زمین مسطح است و این که زمین گرد دکترین است که کمی بیش از یک جعل استادانه درست شده". مایک می خواستم به استفاده از یک موشک به منظور رسیدن به فضای بیرونی و یک عکس که نشان می دهد که زمین مسطح است. شهرت او به او کمک کرد تا با جمع آوری کمک های مالی و تبلیغاتی.

مایک بود قادر به تحقق این رویا. او در یک حادثه غم انگیز در تاریخ 22 فوریه این سال است. در طول راه اندازی از آخرین موشک جدا شده و با چتر نجات در اوایل. با هیچ چیز برای سهولت بازگشت آن به زمین مایک موشک سقوط کرد و او را به قتل فورا.

مایک زمین مسطح اعتقادات ممکن است یک شیرین کاری روابط عمومی به عنوان روزنامه ادعا کرد پس از مرگ او. برای بسیاری از تحسین خود را, اما آن را نمی. حداقل برخی از آنها در واقع امیدواریم که مایک موشک را با ارائه آنها را با اثبات قطعی که آنها مورد نیاز است.

*

چرا که هر کسی می خواهید برای پیدا کردن یک اثبات کرد که زمین صاف است ؟ چرا تلاش کند ؟ یک نگاه گذرا به شواهد و مدارک خواهد بود به اندازه کافی برای نشان دادن که زمین نمی بود ، و یا برای بازگشت به آنچه ما گفت که چرا برخی از مردم به دنبال ایجاد یک پیوند بین 5G و coronavirus? در وهله اول, به همین دلیل آن را بسیار دشوار است برای آنها را به پوچی این سوال ؟ آن است که جهل? به این دلیل است که از درهم و برهم استدلال?

اوایل روانکاوان صحبت از یک "epistemophilic غریزه ". در برخی از مفهوم کلی آن کمک خواهد کرد توضیح دهد که "منحصر به فرد" صفت انسان میل به دانش و حقیقت است. این امر ما را با درک درستی از نیروی محرکه در پشت همه بالاتر دستاوردهای بشر – فلسفه علم و تکنولوژی در تمدن. آرام فرضیه تا مطمئن شوید. آن را به ما می دهد برخی از امید برای آینده. اگر تمایل ما (یا نیاز) برای دانش محصول برخی از غریزه epistemophilic و یا دیگر و سپس تلاش ما برای حقیقت را متوقف خواهد کرد. وجود دارد ممکن است فراز و نشیب اما ما اخذ خواهد شد تا کنون نزدیکتر به حقیقت است.

چیزهایی هستند که البته بسیار پیچیده تر است. نگاهی به 5G-coronavirus توطئه مؤمنان به عنوان مثال. یا تخت-Earthers. و یا دیگر تئوری توطئه طرفداران. همه آنها ادعا می کنند آنها به دنبال حقیقت است, اما در بازرسی نزدیک تر می بیند که آنچه که آنها را حقیقت می آید همیشه با رشته های متصل. یک حقیقت تنها پذیرفته می شود زمانی که آن را مطابق با مجموعه ای از قبل فرضیه یا اعتقادات. اگر حقایق نمی تواند کمک به آنها را نادیده گرفته و جایگزین حقایق خواهد دنبال شود.

این دلیل است که از غریزه و پس از آن. در واقع, آن را حتی در مورد حقیقت است. آن را به ندرت – اگر همیشه در مورد این حقیقت matters; نه آن است که رعایت مجموعه ای از پیش پذیرفته اعتقادات – یک پارادایم به عنوان کوهن خواهد باید آن را توصیف کرد.

که باعث می شود یک تعجب می کنم.

این قطعه در اصل منتشر شد ممکن است نسخه ای از تراشه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب