مغلوب ساختن پیشی جستن 'عملیات با سرعت پیچ و تاب' با هدف عجله coronavirus واکسن

توسط: تابناک | به روز شده: مارس 1, 2020 2:39:03 pm ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن به کارگردانی بهدا

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | به روز شده: مارس 1, 2020 2:39:03 pm
coronavirus, donald trump, donald trump coronavirus, trump who fight, trump coronavirus who, covid-19, trump china coronavirus, trump wuhan ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن به کارگردانی بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر به سرعت توسعه یک واکسن و مقامات دولت شده اند جلسه در تلاش برای سه تا چهار هفته یکی از مردم گفت. (AP)

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال سازماندهی یک پروژه منهتن-سبک تلاش به شدت کاهش زمان مورد نیاز برای توسعه یک coronavirus واکسن با هدف ساخت دوز به اندازه کافی برای بسیاری از آمریکایی ها تا پایان سال. به نام "عملیات پیچ و تاب سرعت" این برنامه را با هم بکشید خصوصی شرکت های دارویی سازمان های دولتی و نظامی سعی کنید برای کاهش زمان توسعه یک واکسن به اندازه هشت ماه با توجه به دو نفر آشنا با این موضوع.

به عنوان بخشی از توافق مالیات دهندگان را شانه بسیاری از ریسک مالی که واکسن نامزدها ممکن است شکست بخورند به جای شرکت های دارویی.

بازی تصویری این پروژه هدف این است که به 300 میلیون دوز واکسن در دسترس است در ماه ژانویه به گفته یکی از مقامات دولت. هیچ سابقه برای چنین توسعه سریع یک واکسن.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بالا پزشکی مشاوران رهبری بیماری های عفونی متخصص Anthony Fauci, بارها و بارها گفت که یک coronavirus واکسن نمی تواند آماده برای 12 تا 18 ماه است. تا آن زمان کاخ سفید دستورالعمل تصور برخی از لحاظ اقتصادی آسیب های اجتماعی-فاصله شیوه های نگهداری و حتی به عنوان ایالات متحده آمریکا آغاز می شود به رزومه کاری یک مطلب عادی اجتماعی و زندگی کسب و کار.

ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن به کارگردانی بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر به سرعت توسعه یک واکسن و مقامات دولت شده اند جلسه در تلاش برای سه تا چهار هفته یکی از مردم گفت. یک جلسه در این پروژه برنامه ریزی شده بود در کاخ سفید در روز چهارشنبه.

مردم آشنا با پروژه و مقامات دولت خواسته نمی شود به دلیل شناسایی آن نشده است بوده و علنا اعلام کرد.

یک سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی مایکل Caputo گفت: رئیس جمهور حاضر به قبول این جدول زمانی به صورت استاندارد واکسن توسعه و تشویق به دستیابی به موفقیت روند.

سرعت بخشیدن به توسعه واکسن به طور معمول آهسته و با ریسک بالا. این پروژه هدف این است که برای برش دادن بخشی آهسته به مردم گفت. عملیات با سرعت پیچ و تاب خواهد با استفاده از منابع دولتی برای تست سرعت ترین در جهان امیدوار کننده واکسن تجربی در حیوانات و سپس راه اندازی هماهنگ بشر بالینی به باد افشان کردن نامزدها.

بهترین آینده نگر واکسن را به گسترده تر محاکمه در همان زمان تولید انبوه رمپ ،

این پروژه با هزینه میلیاردها دلار یکی از مردم گفت. و آن را تقریبا به طور قطع نتیجه قابل توجهی زباله های ساخت واکسن در مقیاس قبل از دانستن اگر آنها خواهید بود ایمن و موثر — به این معنی که واکسن که شکست بی فایده خواهد بود. اما آن می تواند به معنای داشتن دوز واکسن در دسترس برای آمریکا تا پایان این سال به جای تابستان آینده.

این گروه بحث در مورد که آمریکایی ها ممکن است واکسن اول به عنوان دارو به احتمال زیاد رول کردن خطوط تولید در دسته های یکی از مردم گفت. این پروژه خواهد بود بودجه از پول در حال حاضر در دسترس به دولت و نمی خواهد نیاز به جدید قدرت از کنگره یکی از مردم گفت.

وجود دارد حداقل 70 متفاوت coronavirus واکسن در توسعه توسط داروسازان و گروه های تحقیقاتی با توجه به سازمان بهداشت جهانی است. اما داروسازان باید هماهنگ نبودن تلاش های خود را به اندازه آنها می تواند از طریق پیچ و تاب سرعت پروژه یکی از مردم گفت.

در زیر تلاش وزارت دفاع را از آن حیوانات, تحقیقات منابع در دسترس برای قبل از کار بالینی بر روی واکسن.

این گروه همچنین بحث استفاده از آنچه شناخته شده به عنوان یک استاد پروتکل برای تست واکسن. به جای چند بالینی اجرا شده توسط هر شرکت داروسازی رقابت برای بیماران و منابع دولت را سازماندهی یکی از بزرگ آزمایشی برای تست چندین واکسن در یک بار و پیشرفت امیدوار کننده ترین ،

بازی تصویری آکسفورد واکسن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیست و به تنهایی در تلاش برای پیگیری سریع یک واکسن. یکی از امیدوار کننده ترین واکسن نامزد شده است طراحی و توسعه توسط یک تیم در دانشگاه آکسفورد در لندن است. ماه گذشته دانشمندان در ایالات متحده موسسه ملی بهداشت innoculated شش rhesus macaques با آکسفورد واکسن و سپس در معرض آنها را به کروناویروس, نیویورک تایمز گزارش داد.

تمام شش سالم بودند بیش از چهار هفته بعد با توجه به بار. محققان در حال حاضر در حال آزمایش واکسن خود را در 1000 بيمار و برنامه ریزی برای گسترش به مرحله دو و سه بالینی ماه آینده مربوط به حدود 5000 بیشتر مردم است.

این گروه آکسفورد گفت: این بار آنها می تواند چندین میلیون دوز از واکسن تولید شده و تایید شده توسط تنظیم کننده در اوایل سپتامبر.

در ایالات متحده, بیل و ملیندا گیتس بنیاد در همین حال منتقل مقدار از آن پژوهش تلاش به ویروس coronavirus.

یکی از افراد آشنا با عملیات پیچ و تاب سرعت درو تمایز با گروه آکسفورد توصیف آمریکا تلاش گسترده تر در محدوده. این معلوم نیست که واکسن نامزدها خواهد بود بخشی از عملیات با سرعت پیچ و تاب و یا اینکه آیا آن را شامل آکسفورد واکسن.

بیش از 1 میلیون نفر از coronavirus تایید شده اند در ایالات متحده و حداقل 58,000 که مردم از این بیماری باعث می شود در دو ماه گذشته. گسترده اجتماعی-فاصله اقدامات کمک کرده اند آهسته گسترش اما در هزینه میلیون ها شغل و ضرر و زیان به اقتصاد است که کارشناسان ترس را سال بهبود می یابند.

همراه با گسترده تر تست تشخیصی برای این ویروس و موثر درمانی دارو واکسن یکی از ابزار کلیدی برای کاهش خطر طولانی مدت از ویروس. تست می تواند کمک به مهار شیوع بیماری در مراحل اولیه و یا پس از آن بوده است پیشتر به اندازه کافی برای مدیریت. درمان می تواند کمک به کسانی که بیمار و کاهش خطر مرگ و بار در بیمارستان.

Gilead Sciences, Inc. چهارشنبه اعلام کرد که در یک آزمایش انجام شده توسط Fauci آژانس ایالات متحده موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی تجربی آن را coronavirus درمان remdesivir کمک به بیماران بهبود سریع تر تحت مراقبت استاندارد.

خوش بینانه جدول زمانی واکسن یکی از ابزارهای موثر در برابر بیماری های ویروسی به عنوان آنها می تواند مردم را از تبدیل شدن به بیمار در همه. آنها یک میانبر برای دسترسی به ایمنی است که بسیاری از افراد پس از به دست آوردن آنها بیمار توسط یک ویروس و بهبود می یابند. در این بیماری سیستم ایمنی بدن به تولید آنتی بادی است که آن را پس از آن می توانید استفاده کنید برای مبارزه با بعد از قرار گرفتن در معرض همان پاتوژن.

واکسن با استفاده از یک زنده, ضعیف, ویروس, یک مرده یا قطعه از پاتوژن به ترفند بدن به ساختمان دفاعی بدون نیاز به مریض.

اما حتی Fauci را آینده نگر 12 تا 18 ماه جدول زمانی خواهد بود سال سریعتر از معمول واکسن توسعه است. یک واکسن برای ویروس ابولا که رفت به آزمایش های بالینی در سال 2014 دریافت تاییدیه از آمریکا تنظیم کننده در ماه دسامبر -- پنج سال تلاش در نظر گرفته شده قابل توجه سرعت آن است.

و کروناویروس جدید به شمار چالش تازه. چگونه بسیاری از مردم دریافت مصونیت پس از قرار گرفتن در معرض, چگونه قوی پاتوژن است و چه مدت آن طول می کشد هنوز تمام سوالات. برخی از تحقیقات نشان داده است که نسبت به دیگر coronaviruses از جمله کسانی است که باعث آمريکا MERS و انواع سرماخوردگی ممکن است محدود یا فقط برای یک زمان نسبتا کوتاه است.

روشن نیست که چه مقدار از عملیات پیچ و تاب سرعت جدید است و چقدر شامل پروژه های در حال انجام از جمله سرمایه گذاری ساخته شده توسط بردا پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه قدرت.

بردا در حال حاضر دست به صدها میلیون دلار به داروسازان از جمله مدرن, Inc. و جانسون و جانسون. پول است که به منظور صندوق هر دو تحقیق و تولید در مقیاس بزرگ در همان زمان, امیدوارم برای سرعت بخشیدن به تولید واکسن.

اما در هفته گذشته بردا مدیر ریک روشن برداشته شد و reassigned به NIH. او گفت: او را در یک فایل whistle-blower شکایت وی از سوی مامورین کاخ سفید انتقام در برابر او چون او در برابر ترویج استفاده گسترده از داروهای مالاریا مغلوب ساختن پیشی جستن است برای تبلیغ coronavirus.

مواد مخدر کلروکين و هیدروکسی کلروکین نیست و ثابت شده است موثر در برابر ویروس ها و برخی از آزمایشات بالینی رها شده اند به دلیل عوارض جانبی خطرناک. پس از کارگردانی دولت برای به دست آوردن بیش از 29 میلیون دوز از این دارو تهمت به تازگی متوقف ترویج پزشکی به عنوان یک coronavirus درمان است.

او ادعا کرد در هفته گذشته که او نمی دانست که روشن بود و غافل از خود را حذف.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن