مغلوب ساختن پیشی جستن جدید دبیر مطبوعاتی وعده به دروغ از تریبون

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 1:07:42 pm دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany صحبت

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 1:07:42 pm
دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany صحبت می کند در یک نشست خبری در کاخ سفید جمعه, مه 1 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جدید سخنگوی Kayleigh McEnany عهد کرد که جمعه را به دروغ به خبرنگاران گفت از این تریبون به عنوان او ساخته شده و اولین بازی خود را در کاخ سفید جلسه توسط دبیر مطبوعاتی در بیش از یک سال است.

"من هرگز دروغ به شما" McEnany به خبرنگاران گفت:. "شما کلمه من است." اما این جلسه که به دنبال شامل چندین misstatements و mischaracterizations با این وجود.

McEnany که پیوست کاخ سفید ماه گذشته در زمان مرحله پشت تریبون بود که کاملا به معنای واقعی کلمه شده است جمع آوری گرفتاری قبل از رئیس جمهور شروع عمل از برگزاری خود را روزانه جلسات به دلیل coronavirus.

بخوانید| Coronavirus جهانی, به روز رسانی, 02 مه

McEnany گفت: او صرف بیشتر از روز با رئیس جمهور است و "به طور مداوم با او را جذب خود تفکر است." او گفت که او آن را می بیند به عنوان "ماموریت به شما طرز فکر رئیس جمهور تحویل آن حقایق به طوری که این رئیس جمهور می شود عادلانه و دقیق گزارش و مردم آمریکا دریافت عادلانه و دقیق اطلاعات است."

در گذشته دولت رسمی جلسه توسط دبیر مطبوعاتی کاخ سفید به سختی خواهد بود ، اما این اولین بار بود چنین جلسه پس از 11 مارس 2019 زمانی که سارا ساندرز در زمان به تریبون برای اولین بار در بیش از یک ماه و فشرده شده در نظرات تهمت گزارش ساخته شده در جمع آوری کمک این ادعا که دموکرات ها منفور مردم یهودی. ساندرز چپ او نوشته است که در تابستان و او را جانشین استفانی گریشام هرگز برگزار شد یک جلسه توجیهی در کل نه ماه تصدی.

این جلسات بودند باید ببینید تلویزیون در اوایل روز از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت زمانی که بینندگان خواهد لحن در برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن اولین دبیر مطبوعاتی شان اسپایسر, spar با مطبوعات است. اما رسانه ها-وسواس تهمت که می بیند خود را به عنوان بهترین خود را سخنگوی ارتباطات مدیر و استراتژیست به این نتیجه رسید سال گذشته که عینک به حال کاهش بازده افراد نزدیک به او در آن زمان گفت.

کاخ سفید به مدت طولانی ساخته شده است که این جلسات کمتر مهم در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آنجا که رئیس جمهور است تا در دسترس پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران در یک اغلب به صورت روزانه. مغلوب ساختن پیشی جستن شده بود برگزاری خود را روزانه جلسات از طریق بسیاری از بیماری همه گیر اما مقیاس این هفته نگرانی که او انجام شده بود خود, آسیب های سیاسی و به عنوان کاخ سفید تلاش می کند به محوری به سمت تمرکز بر بازگشایی.

اسپایسر من به ستیز اوایل شروع با خبرنگاران گفت که او با استفاده از اولین نشست خبری به دروغ ادعا می کنند که مغلوب ساختن پیشی جستن را افتتاح کشیده بودند بزرگترین جمعیت تا کنون. ساندرز' جلسات نیز گرم می شود و او را به خود جلب کرد, انتقاد خود اظهارات نادرست با وجود یک بار به خبرنگاران گفت: "من فکر نمی کنم آن را مناسب به دروغ و از روی سکو یا هر جای دیگر."

McEnany در زمان بیشتر خوش مشرب رویکرد در اولین تماس در هر خبرنگار در اتاق حداقل یک بار و اجتناب از حمله شخصی. هنوز هم او روشن ساخته او وجود دارد به دفاع از رئیس جمهور و رشد بیشتر قاطعانه به عنوان او به ارمغان آورد به تازگی منتشر شده اسناد مربوط به سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین که او گفت: باید "ترساندن هر شهروند آمریکایی." فلین التماس گناه در ماه دسامبر 2017 به دروغ گفتن به اف بی آی است.

"ما یک دست نوشته FBI توجه داشته باشید که می گوید: نقل قول:" ما نیاز به فلین به دروغ,' نقل قول 'و او را اخراج,'" او ادعا کرد. اما این چیزی است که آن را گفت.

پیام های موجود در یک صفحه از یادداشت های دست نویس که به نظر می رسد به روکش داخلی, بحث در مورد چگونه به بهترین روش فلین می خواند: "آنچه ما هدف ؟ حقیقت/پذیرش یا به او دروغ, بنابراین ما می تواند به تعقیب او و یا او را از کار اخراج شدند؟"

این یادداشت ها همچنین می گویند: "اگر ما دیده می شود به عنوان بازی WH خشمگین خواهد بود. محافظت از موسسه ما با بازی کردن بازی ها."

McEnany نیز منحرف سوال در مورد متعدد سوء رفتار جنسی اتهامات وارد در مغلوب ساختن پیشی جستن در طول سال های پس از خود را به احتمال زیاد دموکراتیک رقیب سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن روز جمعه قاطعانه اتهامات را رد کرده از سابق سنا کارمند که به او تجاوز جنسی در اوایل 1990s.

"رئیس جمهور است و به سرعت رد همه این اتهامات که مطرح شد چهار سال پیش" McEnany گفت. "او همیشه حقیقت رو گفتم در مورد این مسائل. او آنها را تکذیب کرد بلافاصله," او گفت:, و اضافه کرد که "مردم آمریکا تا به حال خود را در هر زمانی که آنها در انتخاب رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده است."

حداقل یک اتهام جدید اما ظاهر پس از آن.

McEnany عملکرد درو ستایش از دیگر جمهوری خواهان که برگزار شد این کار از جمله اسپایسر که آن را به نام "اولین بزرگ."

Ari فلایشر وزیر مطبوعات برای جورج دبلیو بوش رئیس جمهور گفت: موفق بودن انتخابات ریاست جمهوری, سخنگوی نیاز به هر دو ماده و سبک است.

"این مسائل چگونه شما در سراسر آمده در تلویزیون" Fleischer گفت: Fox News Channel پس از جلسه. "در ماده او حقایق است. او تا به حال آمار. آه پسر است او بیان."

وی افزود: "در سبک منظورم این است که او فقط راحت است. شما همیشه گوش برای: آیا سکسکه در صدا ؟ او عصبی ؟ وجود دارد چیزی در مورد اینکه در آن اتاق که در آن شما فکر می کنم فشار ممکن است برای او ؟ او سرد و آرام در طول آن همه است."

مغلوب ساختن پیشی جستن و رئیس ستاد علامت مرغزار را تکان داد تا کاخ سفید ارتباطات تیم در اوایل ماه آوریل در ارتفاع coronavirus بحران است. گریشام که تا به حال برگزار شد عناوین مطبوعات هر دو وزیر امور خارجه و کاخ سفید ارتباطات مدیر دوباره به بانوی اول در یک نقش جدید به عنوان Melania Trump است رئیس ستاد.

گریشام که موفق ساندرز و اسپایسر بود مسلما ملت حداقل قابل مشاهده دبیر مطبوعاتی در تاریخ مدرن است. در حالی که او ساخته شده گاه به گاه حضور در Fox News Channel, او ترجیح داده به نوار مصاحبه های او در یک استودیو برای اجتناب از نیاز به صحبت با خبرنگاران گفت که جمع آوری در کاخ سفید در جلوی خانه برای مصاحبه با مقامات پس از آنها به نظر می رسد در تلویزیون از طریق دوربین تنظیم خارج اجرایی عمارت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن