مغلوب ساختن پیشی جستن استقلال بعد سخنرانی: تعهد به شکست 'رادیکال چپ'; سرزنش چین برای Covid گسترش

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 5:48:51 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساخت

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 5:48:51 pm
Donald Trump, Donald Trump july 4 speech, Donald Trump news, Donald Trump independence day speech, us independence day, July 4 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در "سلام به امریکا" رویداد در جنوب چمن کاخ سفید شنبه, جولای 4, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo/پاتریک Semansky)

در طول روز استقلال آدرس در کاخ سفید شنبه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه اندازی شد و در عین حال یکی دیگر از حمله کوبنده علیه ضد نژادپرستی معترضان در سراسر کشور و متعهد به سرنگونی "چپ رادیکال". "کشور ما در شکل بزرگ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مخاطبان از سربازان و کارگران خط مقدم با حضور در کاخ سفید برای آن 4 جولای 'سلام به امریکا' رویداد.

با وجود هشدارهای از مقامات بهداشت عمومی اصرار آمریکایی ها برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ با توجه به COVID-19 گیر صدها نفر thronged Washington DC ملی بازار در نزدیکی کاخ سفید به شهادت یک نظامی روگذر و نمایش های آتش بازی گسترده در این رویداد است.

4 ژوئیه جشن لگد کردن در کاخ سفید با flypast توسط نیروی هوایی ایالات متحده پس از یک دور از آتش بازی. در حالی که جمعیت بودند نسبتا کوچکتر زمانی که رویداد شروع در اوایل شنبه شب آنها آغاز شده به طور پیوسته رشد متراکم تر به عنوان ساعت 9 final نمایش آتش بازی نزدیک تر inched رسانه های محلی گزارش.

در ضمن پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی, صلح آمیز, Black Lives Matter تظاهرکنندگان با راهپیمایی و تحصن در سراسر واشنگتن در اعتراض به خشونت پلیس و سیستماتیک سرکوب آمریکایی های آفریقایی تبار در ایالات متحده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ستایش "آمریکایی قهرمانان", داعش به شکست "رادیکال چپ"

در شروع خود را نزدیک به 30 دقیقه سخنرانی تهمت تمدید قدردانی خود را به این کشور نیروهای مسلح خود را برای خدمت به ملت است. او در ادامه به تمجید 56 امضا از ما " اعلامیه استقلال — بیانیه رسمی به تصویب رسید و در تاریخ 4 ژوئیه 1776 که اعلام آزادی از 13 مستعمرات آمریکایی از بریتانیا.

"با تشکر از شجاعت کسانی که میهن پرستان در جولای 4th, 1776 آمریکا جمهوری اسلامی امروزه به عنوان بزرگترین استثنایی ترین و با فضیلت ترین ملت تاریخ جهان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

Donald Trump, Donald Trump july 4 speech, Donald Trump news, Donald Trump independence day speech, us independence day, July 4 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بانوی اول Melania Trump پیاده روی در جنوب چمن کاخ سفید در یک "سلام به امریکا" رویداد چهار شنبه, جولای 4, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo/پاتریک Semansky)

انعکاس احساسات او ابراز شب قبل در یک سخنرانی در کوه راشمور رئیس جمهور با اشاره به ضد نژادپرستی معترضان به عنوان "خشمگین" و انتقاد آنها را برای اخذ تندیس از رهبران مؤتلفه — که او مورد اشاره در سخنرانی خود با عنوان "آمریکایی قهرمانان".

رئیس جمهور ایالات متحده گفته است که این کشور در حال حاضر در فرآیند "شکست رادیکال چپ های مارکسیست ها و آنارشیست ها و آشوبگران این غارتگران و افرادی که در بسیاری از موارد باید مطلقا هیچ سرنخی چه چیزی آنها انجام می دهند."

مغلوب ساختن پیشی جستن دیدگاه های پس از این ما شاهد اعتراضات گسترده علیه نژادپرستی و خشونت پلیس پس از وادار سازد قتل آفریقایی آمریکایی جورج فلوید است. تظاهر کنندگان در سراسر کشور آغاز شد vandalising و مصرف پایین مجسمه slaveholders و شناخته شده نژادپرستان که واقع در اماکن عمومی در سراسر ایالات متحده است.

پرداخت ادای احترام به "آمریکایی قهرمانان," او گفت: "[آنها] شکست نازی ها سرنگون فاشیست, سرنگون کمونیست ذخیره ارزش های آمریکایی را تایید کرد آمریکا اصول و تعقیب تروریست ها به پایان می رسد از زمین است."

بعد از آن در سخنرانی خود اعلام کرد که او تا به حال اجرایی امضا افتخار برای ساخت 'ملی باغ آمریکایی قهرمانان', گسترده, در بیرون, پارک, که خواهد شد از ویژگی های این مجسمه از "بزرگترین آمریکایی که تا کنون زندگی می کردند".

آمریکا دست زدن به Covid و مغلوب ساختن پیشی جستن اتهامات علیه چین

تیز با اشاره به این بیماری به عنوان "ویروس است که از چین آمد" تهمت سرزنش چینی برای گسترش این بیماری همه گیر در سراسر جهان است. "چین پنهان کاری فریب و پوشش مجاز آن به گسترش در سراسر جهان 189 کشور چین برگزار می شود به طور کامل پاسخگو," او گفت:.

با وجود ایالات متحده ضبط بیشترین تعداد COVID-19 نفر در جهان مغلوب ساختن پیشی جستن قلب مداوم همه گیر و ادعا کرد که آن را آماده خواهد شد با یک درمانی و/یا واکسن "قبل از پایان سال".

Donald Trump, Donald Trump july 4 speech, Donald Trump news, Donald Trump independence day speech, us independence day, July 4 مهمانان منتظر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بانوی اول Melania Trump در یک "سلام به امریکا" رویداد در جنوب چمن کاخ سفید شنبه, جولای 4, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo/پاتریک Semansky)

"با توجه به راه حل های ما در حال حاضر انجام باور نکردنی به خوبی و عمیق هستند آزمایش واکسن و درمان, و درمان," او گفت:. "ما در حال رها کردن ملت ما علمی درخشندگی و به احتمال زیاد درمانی و/یا واکسن راه حل طولانی قبل از پایان سال است."

مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا بدون شواهد است که به عنوان بسیاری از 99 درصد از coronavirus موارد در ایالات متحده هستند "کاملا بی ضرر". او افتخار است که این کشور تا به حال تست شده بیش از 40 میلیون نفر و تولید تا به حال هزاران نفر از هواکش به پشتیبانی Covid بیماران در بیمارستان است.

"ما ساخته شده ایم هواکش که در آن هیچ کدام وجود دارد توسط ده ها هزار نفر به نقطه ای که ما باید به مراتب بیشتر از ما نیاز دارند و ما در حال حاضر توزیع آنها را به بسیاری از کشورهای خارجی به عنوان یک ژست حسن نیت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

تماس برای 'متحده آمریکا

با وجود بارها و بارها نخوری ضد نژادپرستی معترضان در دقیقه اولیه از سخنرانی خود مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به فراخوان نژادی وحدت و خواست آمریکایی ها به آرزوی برای 'متحده آمریکا.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقبال بازدید کنندگان به عنوان او راه می رود و در جنوب چمن کاخ سفید در یک "سلام به امریکا" رویداد چهار شنبه, جولای 4, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo/پاتریک Semansky)

"ما نمی خواهد اجازه می دهد هر کسی که به تقسیم شهروندان ما با نژاد و یا پس زمینه. ما نمی خواهد اجازه می دهد آنها را به دامن زدن به نفرت, اختلاف و بی اعتمادی. ما را نگه دارید و سریع و درست به مقدس وفاداری که لینک همه ما به عنوان همسایگان به عنوان آمریکایی ها و میهن پرستان" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد.

او اظهار داشت که هدف این است که برای از بین بردن ساختار ایالات متحده بلکه برای ساختن آینده ای که در آن هر خانواده امن است هر جامعه فرصت های برابر و هر شهروند برخوردار است "بزرگ و ابدی کرامت".

تهمت و انتقاد رسانه ها

رییس جمهور سخنرانی همچنین شامل یک تطبیق در رسانه ها — او را متهم روزنامه نگاران از دروغ گفتن به دروغ برچسب "مخالفان خود را به عنوان نژادپرستان". او مقصر رسانه ها برای توهین او به مردم آمریکا و "نسل از قهرمانان که به زندگی خود را برای امریکا" زمانی که آنها محکوم میهنی شهروندان است.

خدمات اعضای ایستاده در جنوب چمن کاخ سفید در یک "سلام به امریکا" رویداد با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بانوی اول Melania Trump در جنوب چمن کاخ سفید. (AP Photo/پاتریک Semansky)

بیشتر به شما دروغ و رفتار و سازش کردن بیشتر اعتبار شما از دست دادن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما می خواهیم به این کشور با هم و با یک باز و آزاد رسانه ای را در این کار بسیار آسان است."

"آنها مبارزه نیست برای کسانی که همه چیز. آنها جنگیدند برعکس. ما نمی خواهد اجازه دهید به میراث این قهرمانان بود مخدوش شده توسط شما. بیشتر به شما دروغ بیشتر به شما تهمت بیشتر شما سعی می کنید به رفتار و تقسیم بیشتر ما کار سخت خواهد شد به حقیقت را بگویید و ما برنده خواهد شد," او اضافه شده است.

در ضمن در سراسر ایالات متحده 4 ژوئیه جشن نامیده می شدند با توجه به ثبت افزایش COVID-19 موارد در کشور است. معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن که در حال اجرا است در برابر تهمت در انتخابات آینده ریاست جمهوری هم خواست شهروندان را به ماندن در خانه و جشن می گیرند. "این چهارم جولای یکی از وطن پرست ترین چیز شما می توانید انجام دهید این است که پوشیدن ماسک" او هنوز توییتی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب