مغلوب ساختن پیشی جستن برادر تلاش می کند دوباره به بلوک زاده را بگویید-تمام کتاب

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 2:30:14 pm این کتاب است که انتظار می رود به فاش کردن

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 2:30:14 pm
donald trump, trump executive order on monuments, destruction of monuments in US, george floyd protests این کتاب است که انتظار می رود به فاش کردن نقش خود را به عنوان یک منبع اولیه برای نیویورک تایمز به بررسی به رئیس جمهور مالیات و به جزئیات ادعای خود را که خانواده بدرفتاری پدرش فرد Trump Jr., کمک به مرگ زودرس است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را برادر داده نشده است تا در تلاش برای جلوگیری از خواهر زاده خود را از انتشار یک ارسال به تمام کتاب است که انتظار می رود برای بی اعتبار کردن رئیس جمهور و دیگر اعضای خانواده است.

رابرت تهمت ثبت جدید طرح دعوی در دادگاه روز شنبه — در نیویورک نیویورک — پس از اولین تلاش خود به ضرب گلوله کشته شد توسط یک گواهی حصر وراثت قاضی در کوئینز نیویورک.

توضیح داد| چرا تهمت خانواده در تلاش است برای جلوگیری از یک کتاب توسط رییس جمهور زاده

رابرت تهمت خواسته نیویورک محاکمه قاضی دادگاه به نوار مریم مغلوب ساختن پیشی جستن از انتشارات "بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد خطرناک ترین در جهان است ،

این کتاب برای انتشار برنامه ریزی شده در جولای 28 توسط Simon & Schuster که این هفته منتشر شده unflattering حساب جمهور سابق مشاور امنیت ملی John Bolton.

مریم تهمت داد تا حق انتشار هر چیزی در مورد تهمت خانواده به عنوان بخشی از یک قرارداد محرمانه او در سال 2001 به امضا توجه به طرح دعوی در دادگاه. این توافق بخشی از حل و فصل یک acrimonious دادگاه نبرد بیش از املاک و از رئیس جمهور اواخر پدر و مادر فرد و مریم. مریم مغلوب ساختن پیشی جستن دختر از فرد و مریم قدیمی ترین پسر اواخر فرد Trump Jr.

Simon & Schuster گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه آن را با اعتماد به نفس آن غالب خواهد شد و در برابر بیشتر "تلاش برای سرکوب این نشریه."

این کتاب شامل ادعا روانی مشاهدات در مورد مریم "سمی" خانواده رابرت تهمت ادعا می کند. همچنین انتظار می رود به فاش کردن نقش خود را به عنوان یک منبع اولیه برای نیویورک تایمز به بررسی به رئیس جمهور مالیات و به جزئیات ادعای خود را که خانواده بدرفتاری پدرش فرد Trump Jr., کمک به مرگ زودرس است.

ملکه انحصار وراثت قاضی که رد کت و شلوار پنجشنبه گفته است که باید پرونده در یک دادگاه در منهتن. روشن نیست که چرا رابرت تهمت انتخاب فایل آن را در رودخانه هادسون در شهر نیویورک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن