مغلوب ساختن پیشی جستن 'پاره' بیش از آمریکا و چین تجارت با ایران مقامات فشار به تحقق شرایط آن

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 1:20:25 pm رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 1:20:25 pm
us china trade relations, us china trade deal, trump on us china trade deal, us china coronavirus, donald trump رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با همتای چینی خود شی جینپینگ. (فایل)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت: او "بسیار torn" در مورد اینکه آیا برای پایان دادن به اصطلاح فاز 1 ایالات متحده-چین تجارت, معامله, فقط ساعت پس از بالا تجارت از مقامات هر دو کشور متعهد به مطبوعات پیش با اجرای آن با وجود coronavirus اقتصادی خرابه.

در یک شب تلفن تماس, U. s. Trade Representative رابرت Lighthizer, خزانه داری, منشی, Steven Mnuchin و چینی معاون نخست وزیر لیو او را کنار بگذارند به سرعت رو به وخامت ایالات متحده-روابط چین و مورد بحث و بررسی پیشرفت از معامله در زمان اثر در اواسط فوریه.

دو مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت گفت: در یک بیانیه مشترک که هر دو طرف "توافق کردند که به رغم زمان اورژانس بهداشت جهانی هر دو کشور به طور کامل انتظار به تعهدات خود تحت توافق در موقع."

چین وزارت بازرگانی گفت: دو طرف توافق کردند که برای بهبود فضای برای اجرای فاز 1 معامله که خواستار پکن برای افزایش خرید خود را از آمریکا مزرعه و تولید کالا و انرژی و خدمات توسط $200 میلیارد دلار بیش از دو سال در مقایسه با یک سال 2017 پایه.

معامله آورده بخشی از بس به 18 ماه جنگ تجاری بین دو کشور اقتصاد است که انباشته ایالات متحده تعرفه در برخی $370 میلیارد دلار ارزش واردات چین.

مغلوب ساختن پیشی جستن که مقصر چین اولیه دست زدن به از شیوع کروناویروس در ووهان در اواخر سال 2019 برای ایجاد هزاران کشته و میلیون ها شغل در ایالات متحده تهدید کرده است به فسخ معامله تجارت اگر چین نتواند برای دیدار با خرید آن تعهدات است. او گفت: او را ارزیابی که تلاش در هفته آینده.

چین را رد کرده است مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اظهارات بود که شواهد جدید کروناویروس آمد از یک ووهان آزمایشگاهی و دانشمندان گفت: به نظر می رسد که توسعه یافته در طبیعت است.

احساس متفاوت

اوایل روز جمعه فقط قبل از ایالات متحده, وزارت کار اعلام کرد که متناوب 20.5 میلیون دلار آمریکا شغل از دست داده بودند در ماه آوریل نسبت ناروا گفته Fox News Channel که او "داشتن یک زمان بسیار سخت با چین است."

در حالی که در ابتدا او "بسیار هیجان زده" مورد معامله را در ماه ژانویه با امضای این بیماری همه گیر از آن زمان تا به حال تغییر دیدگاه خود را در مورد آن.

"من احساس متفاوتی نسبت به من. من بیشتر بود – من بسیار سختی با چین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

خواست اگر او "شکستن" فاز 1 تجارت ایران مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من بسیار – من خیلی پاره شده به عنوان به – من هنوز تصمیم نگرفته اند, اگر شما می خواهید به حقیقت را می دانم."

مغلوب ساختن پیشی جستن و برخی از اعضای دولت او را تهدید به اقدام تنبیهی علیه پکن از جمله ممکن است تعرفه و تغییر زنجیره تامین به دور از چین است.

در حالی که در چین ساخته شده است و برخی از خرید از آمریکا, مزرعه, کالا, برخی از ناظران می گویند این در حال اجرا هستند به مراتب پشت سر با سرعت مورد نیاز برای پاسخگویی به سال اول هدف از $77 میلیارد دلار افزایش به اقتصاد چین است که فقط در حال حاضر شروع به بازیابی از خاموش شدن ناگهانی اعمال شده در طول بیماری همه گیر. پکن برنامه های جدید برای پیاده سازی سخت تر برای حمایت از مالکیت معنوی به عنوان بخشی از معامله تجاری ملاقات با بررسی مخلوط.

با اینحال بیشتر اظهارات آشتی جویانه از سوی ایالات متحده و چین تجارت مقامات کمک به افزایش سهام وال استریت در روز جمعه همراه با شغل گزارش بود که به عنوان بد نیست به عنوان ترسید.

کاخ سفید مشاور اقتصادی لری Kudlow همچنین بازیگران فاز 1 معامله تجارت در تا حد زیادی نور مثبت است. او گفت: در بلومبرگ تلویزیون است که پکن همچنان به بگویید که واشنگتن "که آنها را به هر قصد ملاقات با الزامات" از توافق.

ایالات متحده-چین در شورای کسب و کار است که نشان دهنده شرکت های ایالات متحده کسب و کار در چین گفت: آن را بیش از حد به زودی برای ارزیابی چین انطباق با قرارداد های تجاری با توجه به این که آن را تنها در اثر Feb. 15 به عنوان یک بهداشت جهانی بحران اتفاق می افتند.

"این امر می تواند بسیار بی ثبات اگر رئیس جمهور از توافق بدون دادن چینی ها شانس خود را برای دیدار با تعهدات" USCBC جمهور کریگ آلن در بیانیه ای گفت.

آمریکا اتاق بازرگانی خواست پکن به شدت افزایش خرید خود را از ایالات متحده کالا در حال حاضر که اقتصاد چین در حال بهبود است به نگه داشتن معامله در مسیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب