مغلوب ساختن پیشی جستن به بحث در مورد انرژی تور دکل نفت افزایش پول در تگزاس

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 8:40:56 am از آن خواهد شد مغلوب ساختن پیشی جس

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 8:40:56 am
US leading the world in COVID-19 testing, India second: Trump از آن خواهد شد مغلوب ساختن پیشی جستن 16 دیدار به عنوان رئیس جمهور به تگزاس کاخ سفید گفت. (فایل)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تغییر تمرکز خود را به آمریکا انرژی تسلط در طول توقف در تگزاس بعد از این هفته که شامل اولین سفر خود را به یک دکل نفت.

در طول توقف چهارشنبه در دو عقاب انرژی در غرب تگزاس, شهرستان Midland تهمت به بحث در مورد چگونه ما در دستیابی به انرژی تسلط برش مقررات تسهیل اجازه و تشویق سرمایه گذاری خصوصی در زیرساخت های انرژی کاخ سفید گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن را نیز تور یک دکل نفت در میدلند شهر که در آن رئیس جمهور سابق جورج بوش مطرح شد و جایی که او به ملاقات همسرش لورا که در آنجا متولد شد.

در حالی که در تگزاس مغلوب ساختن پیشی جستن را جمع آوری پول برای حزب جمهوری خواه و انتخاب مجدد کمپین در جمع آوری کمک های مردمی ناهار با هواداران در نزدیکی اودسا.

از آن خواهد شد مغلوب ساختن پیشی جستن 16 دیدار به عنوان رئیس جمهور به تگزاس کاخ سفید گفت. او برنده دولت در سال 2016 با 9 درصد بیش از دموکرات هیلاری کلینتون, و دموکرات ها امیدوارند برای یک مسابقه رقابتی در این سال برابر بایدن اگر نه آشکار بایدن برنده شوید.

دو عقاب انرژی می گوید: این یکی از بزرگترین اپراتورها در حوضه پرمین پوشش بخش هایی از غرب تگزاس و جنوب شرقی نیومکزیکو.

کاخ سفید گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته است گام برای کمک به صنعت انرژی بهبود می یابند پس از شیوع کروناویروس ناشی از تقاضا برای انرژی و قیمت به شاقول به عنوان مردم در خانه مانده برای جلوگیری از تبدیل شدن به آلوده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب