مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به قطع فدرال کمک اگر مدارس نمی بازگشایی

واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 10:20:10 pm مغلوب ساختن پیشی جستن تکرار ادعای خود را که دموکرات

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 10:20:10 pm

US PRESIDENT DONALD TRUMP, russia, Taliban-linked militants, american troops in afghanistan, world news, indian express مغلوب ساختن پیشی جستن تکرار ادعای خود را که دموکرات ها می خواهند به نگه داشتن مدارس بسته به دلایل سیاسی نه به خاطر هر گونه خطرات مرتبط با کوروناویروس. (AP/الکس Brandon)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه تهدید به خودداری فدرال پول اگر مدارس نمی بازگشایی در پاییز و او به شدت انتقاد کرد در مقامات بهداشت فدرال بیش از بازگشایی مدرسه دستورالعمل که او می گوید در حال غیر عملی و گران است.

با توجه به توییتر به صدای سرخوردگی خود را تهمت استدلال کرد که کشورها از جمله آلمان و دانمارک و نروژ بازگشایی مدارس با هیچ مشکلی. او همچنین با تکرار ادعای خود را که دموکرات ها می خواهند به نگه داشتن مدارس بسته به دلایل سیاسی نه به خاطر هر گونه خطرات مرتبط با کوروناویروس.

"این Dems فکر می کنم این امر می تواند برای آنها بد سیاسی اگر ایالات متحده مدارس باز قبل از انتخابات ماه نوامبر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اما مهم است که برای کودکان و خانواده ها است. ممکن است به قطع بودجه اگر باز نمی شود! او بلافاصله می گویند آنچه در بودجه او را قطع و یا تحت چه قدرت او را به حرکت می کند.

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده و نظرات یک روز پس از راه اندازی تمام تلاش و فشار دولت و مقامات محلی برای بازگشایی این کشور در مدارس و دانشگاه های این سقوط.

در رویداد روز سه شنبه بهداشت و آموزش و پرورش مقامات استدلال می کرد که نگه داشتن دانش آموزان در خارج از مدرسه برای ترم پاییز را مطرح بیشتر خطرات بهداشتی از هر گره به کوروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن