صدای شیپور شیپور خاموشی هندی-آمریکایی وکیل ما به عنوان نماینده بانک جهانی برای اعطای وام بازوی IBRD

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 11:32:35 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد م

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 11:32:35 am
Trump taps Indian-American lawyer as US representative to World Bank's lending arm IBRD رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است نامزد هندی-آمریکایی وکیل Ashok مایکل پینتو به عنوان یک نماینده به بانک بین المللی بازسازی و توسعه و بانک جهانی اعطای وام بازو. (AP Photo/پاتریک Semansky)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است نامزد هندی-آمریکایی وکیل Ashok مایکل پینتو به عنوان یک نماینده به بانک بین المللی بازسازی و توسعه و بانک جهانی اعطای وام بازو.

پینتو که مشغول به کار به عنوان دستیار ویژه و دیپلم وکیل به رئیس جمهور سابق جورج بوش بود روز دوشنبه به عنوان نامزد ما جایگزین مدیر اجرایی IBRD برای مدت دو سال.

اگر تایید توسط سنا او را جایگزین اریک بتل که استعفا از پست. پینتو در حال حاضر به عنوان مشاور به وزیر در امور بین المللی در ایالات متحده آمریکا وزارت خزانه داری.

با مدرک کارشناسی از دانشگاه استنفورد و یک مدرک دکتر, از دانشگاه Illinois College قانون پینتو بود که یک مشاور به مشاور عمومی در خزانه.

وی همچنین به برگزاری ارشد نقش رهبری در کنگره ایالات متحده از جمله رئیس تحقیقی مشاور و سیاست مدیر کمیته تجارت, علم و حمل و نقل در سنا ارشد, مشاوره برای تحقیقات به کمیته نظارت و اصلاحات دولت در مجلس نمایندگان و مشاور ویژه به کمیته قضایی در مجلس سنا.

پینتو بود دستیار ویژه و دیپلم مشاور سابق رئیس جمهور بوش در عمل خصوصی در دو شرکت حقوقی بین المللی. او همچنین یک کارمند قانون به قاضی F کمی جونیور ایالت متحده دادگاه منطقه برای غرب منطقه لوئیزیانا. مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده بود قصد او به معرفی پینتو برای این موقعیت در 9 آوریل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن