مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه به قانون هنگ کنگ استقلال عمل تعلیق امتیازات ویژه

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 8:17:12 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن د

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 8:17:12 am
Hong Kong, Trump Hong Kong law, US Hong Kong law, Hong Kong law, Hong Kong Autonomous Act, China, China Hong Kong, Indian Express رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در باغ گل رز کاخ سفید, سه شنبه, جولای 14, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به قانون امضا هنگ کنگ استقلال عمل در روز سه شنبه و همچنین یک فرمان اجرایی را امضا پایان ما درمان ترجیحی برای هنگ کنگ است.

"امروز من امضا قانون و اجرایی به منظور نگه چین مسئول آن اقدامات ظالمانه علیه مردم هنگ کنگ" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در کنفرانس مطبوعاتی.

هنگ کنگ استقلال عمل شد و به اتفاق آرا تصویب توسط کنگره, او گفت:, و اضافه کرد که این قانون به دولت قدرتمند ابزارهای جدید به مسئول برگزاری این افراد در نهادهای درگیر در خاموش هنگ کنگ آزادی است.

"ما همه به تماشای آنچه اتفاق افتاده است و نه یک وضعیت خوب. آزادی خود را گرفته شده است به دور از حقوق خود دور گرفته شده اند و با آن می رود هنگ کنگ در نظر من از آنجا که آن را دیگر نمی خواهد بود قادر به رقابت با بازار آزاد. بسیاری از مردم خواهد شد از ترک هنگ کنگ من گمان می کنم ما در حال رفتن به انجام خیلی بیشتر کسب و کار به دلیل آن است چرا که ما فقط از دست یک رقیب.

بخوانید | در اینجا چگونه چین قانون در حال حاضر تغییر چهره هنگ کنگ

"ما از دست رفته بسیار جدی رقیب رقیب که ما incentivised به بسیاری از کسب و کار به خوبی انجام دهد و ما به آنها بسیاری از کسب و کار با انجام آنچه ما انجام داد. ما به آنها چیزهایی است که هیچ کس دیگری تا به حال حق به انجام این کار و که به آنها یک لبه بیش از بازارهای دیگر و از آنجا که لبه آنها برخی از واقعا تاریخی, کسب و کار, کسب و کار فوق العاده ای به مراتب بزرگتر از هر کسی می توانست تصور می کردند سال پیش زمانی که ما این هدیه است. این واقعا یک هدیه برای آزادی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

رئیس جمهور همچنین گفت که او یک فرمان اجرایی را امضا پایان ما درمان ترجیحی برای هنگ کنگ است.

"هنگ کنگ خواهد شد در حال حاضر تحت درمان همان است که در سرزمین اصلی چین است. هیچ امتیازات ویژه, هیچ, ویژه اقتصادی درمان و بدون صادرات فن آوری های حساس. علاوه بر آن همانطور که می دانید ما در حال قرار دادن عظیم تعرفه ها و قرار داده شده اند بسیار زیادی تعرفه ها در چین است. اولین بار این تا به حال اتفاق افتاده است به چین میلیاردها دلار پرداخت شده است به ما که من باید با توجه بسیار کمی به کشاورزان و دامداران کشور ما به این دلیل که آنها هدف قرار دادند که در جریان بوده است به مدت سه سال," او گفت:.

این اولین بار بود که کسی را چیزی شبیه به آن و قبل از طاعون ریختن از چین آنها به داشتن بدترین سال از لحاظ اقتصادی در 67 سال ناروا گفت.

همچنین به عنوان خوانده شده | چه امنیتی چین قانون به معنی برای هنگ کنگ و اینترنت جهانی

"من نمی خواهم آنها را به یک سال بد. من می خواهم آنها را به یک سال خوب است, اما آنها با بهره گیری از ما برای سال و توقف است. اما پس از آن که ویروس در آمد و جهان متفاوت است اما ما در حال حاضر برگشت و یکی از دلایل این بازار انجام این کار — آن است که تقریبا در نقطه ای که آن را در قبل از طاعون. این یک نکته مهم آن است که یک چیز شگفت انگیز آنچه را که مردم ما انجام داده اند و آنچه آنها را تحمل کرده اند" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: هیچ دولت شده است سخت تر در چین از دولت او.

"ما تحمیل تاریخی تعرفه های ما ایستاده بود تا به چین را سرقت مالکیت معنوی در یک سطح است که هیچ کس تا کنون نزدیک ما در مواجه قابل اعتماد چینی فن آوری و مخابرات و ارائه دهندگان خدمات. ما متقاعد شده بسیاری از کشورها و من این را خودم برای بیشتر قسمت ها به استفاده از Huawei چون ما فکر می کنم آن است که یک نا امن و خطر امنیتی آن است که یک ریسک امنیتی است. من صحبت در بسیاری از کشورها از استفاده از آن. اگر آنها می خواهند به انجام کسب و کار با ما از آنها می توانید استفاده از آن," او گفت:.

در طولانی باز کردن سخنان تهمت rued که پیشینیان خود را "واقعا یک عروسک خیمه شب بازی" از چین.

"اشتباه نکنید ما نگه چین به طور کامل مسئول برای پنهان کردن ویروس و رها کردن آن را بر جهان است. می تواند متوقف, آن, آنها باید متوقف شود آن است. آن را بسیار آسان برای انجام در منبع که آن اتفاق افتاد. در مقابل جو بایدن حرفه ای تمام شده است یک هدیه به حزب کمونیست چین و به فاجعه از اشتباهات است که آنها را ساخته اند. آنها را ساخته اند بسیاری از اشتباهات و از آن شده است ویرانگر برای کارگر آمریکایی," او گفت:.

چین مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا گرفته است از صدها میلیارد دلار از یک سال از ما.

"ما بازسازی شده چین به همه آنها را اعتباری در جهان است. من فراموش نمی دهد اعتبار برای افرادی استفاده می شود که برای ایستادن در اینجا به دلیل آنها اجازه این اتفاق می افتد که در آن صدها میلیارد دلار گرفته شد خزانه داری ایالات متحده به منظور بازسازی چین است.

"هیچ کشوری در جهان است که تا به حال پاره پاره کردن ما مانند کار باور نکردنی است که آنها در این کشور و مردم زد که آن را احتمالا این یکی از دلایلی است که قطعا آن را یکی از دلایل بزرگ تجارت و چیزهایی که مربوط به تجارت است که من انتخاب, در وهله اول," او گفت:.

توضیح داد | از تابعیت به تحریم های اقتصادی, چگونه کشورهای در حال واکنش به هنگ کنگ, قانون تامین

مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا که خود را دموکرات رقیب سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن حمایت چین از ورود به سازمان تجارت جهانی یکی از بزرگترین جغرافیای سیاسی و اقتصادی بلایای طبیعی در تاریخ جهان است.

"اگر شما در چین شما نگاه کنید در لحظه ای که پیوست تجارت جهانی آنها flatlining برای سال ها و سال ها و سال ها و دهه ها و سپس همه ناگهانی آنها پیوستن به سازمان تجارت جهانی و با آنها رفت و مانند یک کشتی موشک," او گفت:.

"آنها با توجه به تمام انواع از مزایای آنها به عنوان یک کشور در حال توسعه. به عنوان یک کشور در حال توسعه آنها را از مزایای فوق العاده ای بیش از آمریکا و کشورهای دیگر و آنها در زمان استفاده از مزایای آن و سپس برخی از. بایدن شخصا رهبری تلاش به چین دائم بیشتر مورد علاقه ملت وضعیت است که یک مزیت فوق العاده ای برای کشور داشته است. چند کشور آن را دارند اما ما می کند باید آن را هرگز انجام داد احتمالا هرگز حتی برای آن پرسیده می شود چرا که آنها نمی دانند چه آنها انجام می دهند" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن