مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ویروس در آمریکا بدتر خواهد شد قبل از آن بهتر می شود

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 8:59:33 am مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه اخیر خود تش

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 8:59:33 am
Donald Trump, Trump, Portland mayor clash , US unrest, Us protests, world news مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه اخیر خود تشویق آمریکایی ها به پوشیدن ماسک اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست.(AP)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز سه شنبه هشدار داد که "تند و وحشتناک" coronavirus بدتر خواهد شد در ما قبل از آن بهتر می شود اما او همچنین سعی کردم به رنگ یک تصویر گلگون از تلاش استانداران برای تسخیر این بیماری که تاکنون بیش از 140,000 آمریکا زندگی می کند فقط در پنج ماه.

او همچنین استادانی احترام تازه کشف شده برای محافظ ماسک صورت او به ندرت استفاده می شود. او یکی از جیب خود در کاخ سفید جلسه اتاق اما نمی آن را قرار داده است.

پس از سه ماه وقفه از خود هرزگرد روزانه ویروس جلسات تهمت بازگشت به تریبون نگه داشتن این مرحله به خود بدون کارشناسان بهداشت عمومی بودند که کالاهای اساسی از حوادث قبلی اما نگه داشتن نزدیک به اسکریپت اظهارات تهیه شده توسط مشاوران.

علاوه بر اعلام پشتیبانی از ماسک به عنوان یک راه برای مبارزه با این بیماری همه گیر او اندرز افراد جوان در برابر ازدحام میله و گسترش این بیماری است.

آن همه مشخص شده با تاخیر به رسمیت شناختن توسط تهمت که اقتصادی بازگشایی او شده است دفاع از آوریل و از همه مهمتر خود گشتند شد افتتاح توسط خونتان موارد در سراسر کشور.

وجود دارد هیچ تضمینی چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر اندازه گیری تن تحویل با یک چشم به توقف یک کمپین-فصل فرسایش پشتیبانی از گذشته خواهد بود.

در طول راه در روز سه شنبه رئیس جمهور هنوز هم مشغول به کار در jabs در اخبار رسانه ها و دموکرات ها برای تمرکز بر روی مبارزه با بیماری کاستی در ما به عنوان بقیه جهان نیز مبارزه با ویروس.

او همچنین belatedly خطاب دو حزبی انتقاد از ویروس-تست تاخیر که مانع بازگشایی برنامه.

"این احتمالا متاسفانه بدتر قبل از آن بهتر می شود" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از کاخ سفید است. اما او همچنین تبلیغ یک کاهش در مرگ و میر و پیشرفت در واکسن و درمان COVID-19 که او با اشاره به بارها و بارها به عنوان یک "چین virus."

او ادامه داد: اخیر خود تشویق آمریکایی ها به پوشیدن ماسک اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست.

"آیا شما مانند ماسک و یا نه آنها تاثیر داشته باشد," او گفت:.

"من استفاده می شود به, ماسک," او اضافه شده کشیدن یکی پس از چند ماه نشان می دهد که ماسک-با پوشیدن یک بیانیه سیاسی علیه او.

ردیف هایی از این کشور در حال حاضر مبارزه با افزایش عفونت و رو به رشد مرگ و میر و برخی از کشورهای در حال یک بار دیگر نیاز به کسب و کار و تجدید نظر قرار می گیرند.

بسیاری از خرده فروشان خود اصرار دارد مشتریان خود را به ماسک.

برای ماه های برتر کشور کارشناسان بهداشت و درمان باید التماس کرد با آمریکایی ها به پوشیدن ماسک و هدایت و روشنی از جمعیت خواستار آن گام های ساده صرفه جویی در زندگی — حتی به عنوان رئیس جمهور موضع سوخت حزبی اجتماعی تقسیم می کند.

اوایل شب در کاخ سفید آمد و به عنوان مرحله بعدی دولت فدرال پاسخ به همه گیر بود که گردد در کاپیتول هیل. قانونگذاران و مقامات کاخ سفید باز شد مذاکرات در یک تریلیون دلار یا بیشتر "فاز چهار" نجات بسته است.

برای هفته کاخ سفید دستیاران فشرده مغلوب ساختن پیشی جستن به رشد منظم تر در اظهارات علنی خود را در مورد این بیماری همه گیر.

روز سه شنبه او هدایت و روشنی از آنچه که بوده است مورد علاقه صحبت کردن نقطه: که گسترده برای تست این ویروس در آمریکا "ایجاد" بیشتر موارد به عنوان دستیاران اشاره کرد که نادرست بود و پیش بینی عدم مسئولیت است.

کمی بیش از سه ماه از روز انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن و سیاسی خود تیم امیدوار است که جایگاه ویژه را به او بدهد لبه در برابر رقیب دموکرات جو بایدن.

"واکسن می آیند و آنها که خیلی زودتر از چیزی که فکر می کنید ممکن است" مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده شده دوباره.

به عنوان اوایل هفته آینده برای اولین بار ممکن است ما واکسن قرار است به زودی نهایی-مرحله تست در یک مطالعه از 30000 نفر برای دیدن اگر آن را واقعا امن و موثر است.

چند دیگر واکسن را آغاز کرده اند که کوچکتر اواخر مرحله مطالعات در کشورهای دیگر و در ما یک سری از مطالعات در حال برنامه ریزی برای شروع هر ماه از طریق کاهش امید در نهایت داشتن چندین واکسن استفاده کنید. در حال حاضر مردم می توانند شروع به ثبت نام به داوطلب برای مطالعات مختلف.

مقامات بهداشتی هشدار می دهند هیچ تضمینی وجود ندارد — آن را غیر معمول نیست برای واکسن به شکست در طول این مهم مرحله آزمایش. اما واکسن سازان و مقامات بهداشت امیدوار است که حداقل یک واکسن می تواند ثابت کند به کار تا پایان سال.

شرکت در حال حاضر در حال مصرف غیر معمول در مرحله دم صدها میلیون دوز به طوری که انبوه واکسن می تواند آغاز خواهد شد اگر غذا و دارو امضا کردن.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین اذعان کرد دو حزبی انتقاد از تاخیر پردازش نتایج تست.

"ما قادر خواهید بود برای به دست آوردن آن اعداد پایین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت و گفت دولت او مشغول به کار بود به منظور بهبود در دسترس بودن سریع نقطه از مراقبت های تست مانند کسانی که مورد استفاده برای محافظت از او در کاخ سفید ،

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: NPR شنبه که او خوشحال بود مغلوب ساختن پیشی جستن شروع به ترویج ماسک پوشیدن و ابراز خوش بینی رئیس جمهور را تقویت میکند که پیام سه شنبه.

"اگر ما در طول این همایش آمده و سازگار روشن noncontradictory پیام به اعتقاد من این خواهد بود بسیار مفید در گرفتن افراد در مسیر دانستن این جهت است که ما نیاز به رفتن به این بیماری همه گیر را تحت کنترل" او گفت:.

بایدن بخشی از شنبه راه اندازی شد به داغدار انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان او برشمرد آخرین تابلوهای خود را بهبود اقتصادی طرح شارژ که مغلوب ساختن پیشی جستن "شکست خورده و مهم ترین آزمون به عنوان رئیس جمهور آمریکا: وظیفه برای مراقبت از شما برای همه ما است."

"او را ترک در شما او را ترک در این کشور می شود."

در اوایل روز شنبه, مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر ادعا می کنند که در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر که رنج زیادی از ما انجام می دهند بسیار خوب است و ما باید انجام چیزهایی است که چند کشور دیگر می تواند انجام داده اند!

در واقع ما منجر جهان در تایید موارد و مرگ و میر ناشی از ویروس ها — و صفوف نزدیک بالا در سرانه اساس نیز هست.

در کاپیتول هیل برخی از جمهوری خواهان شکسته اند, با کاخ سفید به دنبال اضافی بودجه فدرال برای تست و تماس با ما-ردیابی در آینده امداد لایحه.

رهبر حزب دموکرات چاک شومر در یک کنفرانس خبری تشویق دستیاران کاخ سفید برای حفظ مغلوب ساختن پیشی جستن و دور از تریبون "او یک تهدید برای بهداشت عمومی."

مغلوب ساختن پیشی جستن روزانه نوبت در اتاق جلسه کاخ سفید تا حد زیادی به پایان رسید در اواخر ماه آوریل پس از رئیس جمهور به طور گسترده ای تمسخر پیشنهاد که تزریق سمی مواد ضد عفونی کننده می تواند کمک به درمان coronavirus.

این دیدگاه به طور گسترده پزشکی هشدار علیه بالقوه مرگبار حرکت می کند.

دور انداختن این جلسات شد و مورد استقبال مشاوران که به اعتقاد آنها پایین کشیدن رئیس جمهور, نظرسنجی, اعداد, به خصوص با رای دهندگان.

اما با علامت تجاری خود را از تظاهرات تا حد زیادی در خود نگه دارد چرا که از coronavirus نظر در مغلوب ساختن پیشی جستن دایره است که او نیاز به یک جایگزین به معنی رسیدن به رای دهندگان.

و تهمت از دست رفته روز هنگامی که تسلط تلویزیون کابلی رتبه بندی با اوایل شب جلسات.

Tellingly زمانی که او روز دوشنبه اعلام کرد که این حضور می تواند عوض او را با یک چشم به سمت خود شکاف زمان و به رخ کشیدن در مورد رتبه بندی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب