مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ما به جلو و برخی از نیروهای نظامی از آلمان بیش از ناتو صرف دشمنی

توسط: عصر ایران | واشنگتن | به روز شده: 16 ژوئن 2020 8:51:55 am این روشن نیست که آیا تهمت را اعلام ک

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | به روز شده: 16 ژوئن 2020 8:51:55 am
این روشن نیست که آیا تهمت را اعلام کرد قصد که برای اولین بار پدید آمده در گزارش های رسانه ها در 5 ژوئن خواهد در واقع به عبور داده انتقاد از برخی از رئيس جمهور همکار جمهوریخواهان در کنگره که استدلال کرده اند قطع خواهد بود یک هدیه به روسیه است. (AP/الکس Brandon)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه گفت: او را قطع تعدادی از نیروهای ایالات متحده در آلمان به 25,000, اشتباه نزدیک آمریکا متحد برای عدم دیدار با ناتو دفاع صرف هدف و آن را متهم به استفاده از امریکا در تجارت است.

کاهش حدود 9,500 نیروهای نظامی خواهد بود قابل توجه ملامت به یکی از نزدیکترین آمریکا و شرکای تجاری است و می تواند تضعیف ایمان در یک ستون پس از جنگ امنیت اروپا: که نیروهای ایالات متحده خواهد کرد از اعضای اتحاد در برابر تهاجم روسیه.

این روشن نیست که آیا تهمت را اعلام کرد قصد که برای اولین بار پدید آمده در گزارش های رسانه ها در 5 ژوئن خواهد در واقع به عبور داده انتقاد از برخی از رئيس جمهور همکار جمهوریخواهان در کنگره که استدلال کرده اند قطع خواهد بود یک هدیه به روسیه است.

"بنابراین ما در حال حفاظت از آلمان و آنها بزهکار. که معنا ندارد. بنابراین من گفت: "ما در حال رفتن به پایین آوردن تعداد به 25000 سربازان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت:, و اضافه کرد که "آنها با ما رفتار بسیار بد در تجارت" اما از ارائه جزئیات.

ناتو در سال 2014 مجموعه ای از یک هدف که هر یک از آن 30 نفر باید صرف 2 ٪ از تولید ناخالص داخلی در دفاع. بسیاری از جمله آلمان ،

مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات شد اولین تایید رسمی برنامه ریزی شده کاهش نیروهای نظامی بود که برای اولین بار منتشر شده توسط وال استریت ژورنال و بعد از تایید به رویترز یک مقام ارشد آمریکایی که نمی خواست نامش فاش نشود.

که گفت آن را ناشی از ماه از کار توسط ارتش ایالات متحده و تا به حال هیچ چیزی برای انجام با تنش بین تهمت و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که مانع طرح خود را به میزبان یک فرد گروه هفت (G7) نشست.

در مورد خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن, بیانیه سفیر ایالات متحده امیلی هابر گفت: نیروهای ایالات متحده در اروپا به دفاع از اقیانوس اطلس امنیت و کمک به ایالات متحده پروژه قدرت خود را در آفریقا و آسیا است.

"این است که در مورد اطلس امنیتی بلکه در مورد امنیت آمریکا" او گفته مجازی فکر می کنم تانک مخاطبان گفت: آمریکا و آلمان همکاری های امنیتی محکم باقی خواهد ماند و دولت او تا به حال شده است از تصمیم گیری آگاهانه.

هفته گذشته منابع به رویترز گفت که مقامات آلمانی و همچنین تعدادی از مقامات ایالات متحده در کاخ سفید وزارت امور خارجه و پنتاگون شگفت زده شدند توسط وال استریت ژورنال گزارش ارائه شده و آنها توضیحات اعم از مغلوب ساختن پیشی جستن را بستم بیش از G7 به تاثیر ریچارد Grenell سابق سفیر آمریکا در آلمان و یک تهمت وفادار.

"وجود دارد مطمئن می شود قابل توجه هر دو حزب در مخالفت با این حرکت در کنگره پس از آن ممکن است هر گونه واقعی حرکت می کند به میزان قابل توجهی به تاخیر و یا حتی هرگز اجرا گفت:" فیل گوردون از شورای روابط خارجی اتاق فکر

"این حرکت را بیشتر تضعیف متحدان ایمان در ناتو و ایالات متحده دفاع تضمین" گوردون اضافه شده گفت: همچنین ممکن است "تضعیف بازدارندگی روسیه و یا هر کس دیگری که ممکن است تهدید یک عضو ناتو."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن