مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: "یادگیری از تاریخچه' به جای از بین بردن مجسمه

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 10:13:01 am مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین می بین

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 10:13:01 am
مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین می بیند تلاش برای حذف مجسمه به عنوان یک پتانسیل ریاست جمهوری تاسیسات.

به عنوان امریکا هایش با نژادپرستی در گذشته خود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به انتظارنشسته بودند تا مستقیما با کسانی که استدلال می کنند که آونگ چرخش بیش از حد در حمایت از از بین بردن مجسمه ها و نمادهای دیگر که ناقص تاریخچه و گفت اشتباهات تکرار خواهد شد اگر نه از آموخته و درک است.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نیز می بیند تقسیم این آخرین فرهنگی نقطه اشتعال به عنوان یک راه برای تقویت رئیس جمهور ایستاده است که رنج می برد در طول حمل از شیوع کروناویروس و اعتراضات نژادی و بی عدالتی است که به دنبال جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس.

پس از هفته ها صرف خواستار "قانون و نظم" در پاسخ به اعتراضات برانگیخته توسط Floyd مرگ توسط پلیس مغلوب ساختن پیشی جستن شروع به رسم یک خط در شن و ماسه.

او وعده داده شده اجرایی اقدام برای حفاظت از بناهای تاریخی پس از برخی از مجسمه Confederates و دیگر چهره های تاریخی با شطرنجی داستان زندگی بودند با عصبانیت پایین آورده از پارک ها و دیگر اماکن عمومی برجسته.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او می خواهد به حداکثر مجازات در دسترس تحت قانون فدرال تا به یک دهه در زندان — برای کسانی که از بین بردن و یا با رشوه دادن مجسمه در اموال عمومی که به مناسبت هر کسی که خدمت در ارتش ایالات متحده. او گفت: این حکم اجرایی خواهد "تقویت" قوانین موجود.

توضیح داد: چرا یک مجسمه پادشاه بلژیک لئوپولد دوم برداشته شد و پس از 'Black Lives Matter' تظاهرات

"ما به دنبال در طولانی مدت زندان برای این خرابکاری و این اشرار و این آنارشیست ها و آشوبگران," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با اشاره به معترضان که بادی خشم خود را بیش نژادی و بی عدالتی با سرنگونی مجسمه از چهره های وابسته به آمریکا را نژادپرستانه تاریخ است.

او پس از تلاش پنج شنبه شب برای پایین آوردن یک لافایت پارک مجسمه اندرو جکسون یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن مورد علاقه رئیس جمهور خنثی شد توسط پلیس در پارک روبروی کاخ سفید.

مغلوب ساختن پیشی جستن آن را به نام یک "حمله کردن دزدکی حرکت کردن" در مجسمه جکسون که متعلق به بردگان و ظالم در درمان خود را از بومیان آمریکایی است.

"ما باید یاد بگیرند از تاریخ," او گفت: فاکس نیوز در یک ضبط مصاحبه پخش سه شنبه. "و اگر شما را درک نمی کنند و تاریخ خود را به شما خواهد شد بازگشت به آن را دوباره."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین می بیند تلاش برای حذف مجسمه به عنوان یک پتانسیل ریاست جمهوری تاسیسات. کمپین معتقد است که لیبرال ها به طور چشمگیری overreaching با آغوش تماس به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" و حذف مجسمه آمریکا آیکون های تدریس شده در کتاب های تاریخ.

توضیح داد: چرا آمریکا از موزه تاریخ طبیعی می خواهد به حذف تئودور روزولت مجسمه

مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از دفاع از مؤتلفه مجسمه ها و پایگاه های نظامی پس از نام چهره هایی به مبلغ یک ریسک سیاسی در این زمان آب و هوا. اما دستیاران در حال حاضر بر این باورند که رئیس جمهور پیدا کرده است غیر منتظره جدید خط حمله در برابر دموکرات ها به عنوان تلاش برای حذف نمادهای گسترش یافته است در برخی از مکان ها شامل امثال رئیس جمهور Ulysses S. Grant جکسون و جورج واشنگتن است.

هر چند هر سه ارقام ناقص افراد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین معتقد است که او می تواند استفاده از آنها را برای به راه انداختن یک فرهنگ جنگ و موقعیت رئیس جمهور به عنوان مدافع از راه زندگی است که تهدید جمعیتی و تغییر نسل تغییر در دیدگاه ها در مورد مسائل از ازدواج به نژادی و عدالت است.

تماس به تعمیرات اساسی پلیس و مقابله با طولانی نژادی و نابرابری ممکن است دو حزبی اما مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد تیم معتقد است که تهاجمی ترین مراحل را تحت فشار قرار دادند توسط برخی از دموکرات ها را خاموش فوتبال و انرژی به رئیس جمهور پایگاه -- بسیاری از آنها سهم خود قسم خورده تعهد به حفاظت از نمادهای این کشور گذشته است. یک مقام کاخ سفید و یک کمپین دستیار برشمرد رئیس جمهور فکر صحبت خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به بحث در مورد این موضوع publicly.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل روز سه شنبه بازیگران "بی قانونی" از حمله به مجسمه به عنوان یک پدیده فرهنگی در میان "چپ رادیکال" نیاز به یک درس تاریخ.

"پدران بنیانگذار ما در حال طناب به زمین مانند آنها صدام حسین" مک کانل گفت: با اشاره به عراق سابق استبدادی رهبر. عراقیها جشن پایان حسین دولت با سرنگونی مجسمه حسین در بغداد در مارس 2003.

مک کانل انتقاد معترضان برای انجام همان به مجسمه واشنگتن و توماس جفرسون. و او شگفت زده در تلاش برای خراب کردن مجسمه از اعطای کلی "که خرد کنفدراسیون رئیس جمهور استفاده می شود که فدرال مبارزه با کلان. آنها هم که قرار است در تاریخی لیست آمار برای این گارد سرخ که هیچ کس انتخاب شود."

سناتور " تیم اسکات از کارولینای جنوبی, اتاق, تنها, سیاه جمهوری خواه نیز تقبیح سرنگونی مجسمه اما گفت: جشن "همه تاریخ ما خواهد بود دیوانه." "من قصد ندارم به جشن همه تاریخ ما چون همه از آن نباید جشن گرفت" اسکات گفت: فاکس نیوز در روز سه شنبه. "اما ما باید به یاد داشته باشید آن است." بازدید کنندگان به لافایت مربع مساحت پنج شنبه نیز panned مجسمه حذف تلاش است.

Wenola وید سفید ساکن منطقه کلمبیا گفت: او نا امید شده است که "ما نه چندان دور به اندازه کافی همراه" در برخورد با نژادپرستی نظاممند اما افزود که "ما نمی توانیم را به پایین هر مجسمه. این احمقانه است."

"به من طول می کشد که به دور از آنچه که پیام واقعی است" گفت: وید (75) بود که راه رفتن در نزدیکی میدان لافایت در اطراف ظهر به امید دیدن برخی از معترضان پوستر.

کاخ سفید کاهش یافته در زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد صدور فرمان اجرایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن