مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید و هند و چین و روسیه نمی مراقبت از خود هوا

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 2:34:48 pm رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 2:34:48 pm
Donald Trump, Trunp on India, China and Russia, Paris Climate accord, air pollution, America climate, world news رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرده است که هند و چین و روسیه نمی مراقبت از خود را در هوا.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرده است که هند و چین و روسیه نمی مراقبت از خود را در هوا در حالی که امریکا می کند و اشاره کرد که او خارج از "یک طرفه, انرژی, از بین بردن" پاریس آب و هوا توافق آن را ساخته اند و آن را "غیر رقابتی ملت".

مغلوب ساختن پیشی جستن در سخنرانی خود در انرژی و حوضه پرمین در میدلند تگزاس در چهارشنبه گفت که اعمال این مجازات محدودیت و فراتر از محدودیت های "واشنگتن رادیکال چپ دیوانه دموکرات" نیز ارسال های بی شماری در آمریکا مشاغل و کارخانه ها و صنایع به چین و دیگر خارجی آلاینده متحده است.

"آنها می خواهند ما را به مراقبت از ما, هوا, اما چین نمی مراقبت از آن هوا. در همه انصاف و هند نمی مراقبت از آن هوا. روسیه نمی مراقبت از آن هوا. اما ما انجام دهد. ساعت مچی آن را نمی خواهید به اتفاق می افتد — من می توانم به شما بگویم که. چرا که تا زمانی که من رئیس جمهور ما همیشه قرار دادن امریکا ، این بسیار ساده است," او گفت:.

"برای سال ها و سال ها ما را با کشورهای دیگر و ما در حال حاضر قرار داده و امریکا برای اولین بار. به عنوان ما را دیده اند در شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر کشور ما آن را نه فقط در تگزاس روغن که رادیکال دموکرات ها می خواهند برای از بین بردن آنها می خواهند برای نابود کردن کشور ما," او گفت:.

چنین رادیکال دموکرات او ادعا نیست عشق این کشور به هیچ وجه شکل یا فرم.

"وجود دارد هیچ احترامی برای زندگی به سبک آمریکایی. وجود دارد هیچ راه زندگی همیشه در تاریخ است که مانند بزرگ آمریکا راه زندگی است. هیچ احترام است اما توسط شما وجود دارد و 95 درصد از مردم ما است. مردم ما عاشق کشور ما و مردم ما عشق ما سرود و آنها را دوست دارم پرچم ما," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که در زیر آخرین, دولت, امریکا, انرژی, صنعت بود و بی امان دیماه حمله.

"اما بعد من در زمان ادای سوگند در دفتر ما به پایان رسید و جنگ با آمریکا و انرژی ما را متوقف چپ حمله آمریکا انرژی کارگران," او گفت:.

مشاهده است که او خارج از یک طرفه, انرژی, از بین بردن, پاریس, آب و هوا بر او گفت: این یک فاجعه بود و هزینه ما میلیاردها دلار است.

ایالات متحده در ماه نوامبر سال گذشته به طور رسمی به اطلاع سازمان ملل از خروج خود از پاریس آب و هوا, توافق, یک توافق جهانی است که در آن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سلف باراک اوباما تا به حال نقش کلیدی دارد.

اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد تصمیم خود را برای خروج از تاریخی پیمان در تاریخ 1 ژوئن 2017, روند در سال گذشته آغاز شد با رسمی اطلاع رسانی و ما را از این پیمان در تاریخ 4 نوامبر سال 2020 است.

"آن (پاریس آب و هوا توافق) را ساخته اند و ما غیر رقابتی ملت است. ما لغو شده دولت اوباما کار-خرد کردن قدرت تمیز, طرح," او گفت: او به عنوان ذکر شده برخی از مراحل گرفته شده توسط دولت.

"برای اولین بار در نزدیک به 70 سال ما را تبدیل به یک صادر کننده خالص انرژی. و ایالات متحده در حال حاضر شماره یک تولید کننده نفت و گاز طبیعی بر روی زمین است. برای اطمینان ما حفظ این موقعیت غالب طولانی به آینده, دولت اعلام کرد که امروز صادرات مجوز برای آمریکا گاز طبیعی در حال حاضر می توان از طریق سال 2050," مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است.

هند چهارمین بالاترین تولید کننده دی اکسید کربن در جهان, حسابداری برای 7 درصد از انتشار جهانی در سال 2017, با توجه به طرح جهانی کربن پروژه منتشر شده در ماه دسامبر سال 2018 است.

چهار قطره چکان در سال 2017, که تحت پوشش 58 درصد از گازهای گلخانه ای جهانی شد چین (27 درصد) آمریکا (15 درصد) اتحادیه اروپا (10 درصد) و هند (7 درصد) آن را گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن