مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او به موضوع اجرایی به منظور حفاظت از آثار تاریخی

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 11:14:44 pm مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من بای

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 11:14:44 pm
مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من باید یک فرمان اجرایی بسیار در مدت کوتاهی و همه آن را واقعا می خواهید برای انجام شده است به تقویت آنچه در حال حاضر وجود دارد اما در بیشتر راه."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او به صدور یک فرمان اجرایی برای حفاظت از آثار تاریخی است که در آینده تحت نظارت به عنوان امریکا و پنجه نرم با نژادپرستی در جریان ناآرامی ها موجب شده توسط پلیس به قتل جورج فلوید.

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است و روشن است که او مخالف برداشت از بناهای تاریخی از رهبران کنفدراسیون و یا دیگر جنبه های ناخوشایند از تاریخ آمریکا است.

اظهار نظر او به عنوان ترک کاخ سفید برای سفر به آریزونا مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من باید یک فرمان اجرایی بسیار در مدت کوتاهی و همه آن را واقعا می خواهید برای انجام شده است به تقویت آنچه در حال حاضر وجود دارد اما در بیشتر راه."

در یک زمان در سراسر کشور تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی و نابرابری مغلوب ساختن پیشی جستن در تراز وسط قرار دارد خود را مستقیما در کنار کسانی که استدلال می کنند که آونگ بیش از حد چرخش در جهت از بین بردن یادآور متنفر جنبه های تاریخ آمریکا است.

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال توییتی در اواخر روز دوشنبه که کسانی که سعی در سرنگونی مجسمه ای از رئیس جمهور اندرو جکسون در پارک لافایت در سراسر خیابان را از کاخ سفید مواجه 10 سال در زندان تحت یادبود سربازان حفظ کنند. "مراقب باشید" او هنوز توییتی.

جکسون یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن مورد علاقه رئیس جمهور.

قانون فدرال مغلوب ساختن پیشی جستن به نقل از افراد هر کسی که عمدا زخمی شدن و یا از بین می برد و یا تلاش برای آسیب و یا از بین بردن هر گونه ساختار پلاک مجسمه یا بنای تاریخی دیگر در اموال عمومی بزرگداشت خدمات از هر فرد یا افراد در نیروهای مسلح ایالات متحده به جریمه به 10 سال زندان و یا هر دو.(AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن