مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او را در نظر بگیرید نشست ائتلاف مخالفان اما 'تبدیل آنها را': گزارش

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 7:52:26 am مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 7:52:26 am
مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز کرده باز بودن در سال 2018 به دیدار رئیس جمهوری ونزوئلا که تا به حال ساخته شده نیز پیشنهادهای ایران است اما هیچ محقق و ایالات متحده به جای ratcheted تا فشار.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مصاحبه منتشر شده در یکشنبه که او را در نظر بگیرید دیدار رئیس جمهوری ونزوئلا با رهبر و بازی کردن تصمیم قبلی خود برای به رسمیت شناختن مخالفان رهبر ژوئن Guaido کشور را رهبر مشروع.

"من شاید در مورد آن فکر می کنم. ... مادورو می خواهم به ملاقات. و من هرگز مخالف به جلسات" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت اخبار آنلاین سایت Axios روز جمعه در یک حرکت است که می upend خود "حداکثر فشار" کمپین با هدف سرنگون کردن رئیس جمهور سوسیالیست. "اما در این لحظه من رو آنها را" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است. مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز کرده باز بودن در سال 2018 به دیدار رئیس جمهوری ونزوئلا که تا به حال ساخته شده نیز پیشنهادهای ایران است اما هیچ محقق و ایالات متحده به جای ratcheted تا فشار.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین نظرات احتمالا روشن ترین نشانه در عین حال از آنچه که برخی از مقامات ایالات متحده باید به بخش خصوصی گفت: در حال رشد بود سرخوردگی بیش از دولت خود شکست را سرنگون مادورو از طریق تحریم و دیپلماسی است.

تهمت نیز حاکی از اعتماد به نفس ضعیف در Guaido. ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی به رسمیت شناخته اند Guaido به عنوان اوپک ملت رییس جمهور موقت پس از ژانویه سال گذشته در مورد ایرانیها 2018 انتخاب مجدد به عنوان یک شم.

اما مادورو حفظ کرده است حمایت نظامی و همچنین حمایت از روسیه و کوبا و چین و ایران است.

پرسید که آیا او پشیمان نبود انداخته وزن خود را پشت Guaido تهمت به نقل Axios به عنوان در ابتدا گفت: "به خصوص" اما پس از آن در ادامه می گویند: "من می توانستم زندگی با آن یا بدون آن, اما من بسیار محکم در برابر آنچه که در ونزوئلا است."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که در نقطه او تصمیم خود را "من فکر می کنم که من لزوما به نفع اما من گفتم: — برخی از افرادی که آن را دوست داشت, برخی از مردم نیست. من خوب با آن است. ... من فکر نمی کنم آن را بسیار معنی دار یک راه یا دیگری."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب