مغلوب ساختن پیشی جستن به او می گوید 'ممکن است' صحبت با کیم جونگ سازمان ملل متحد در این آخر هفته

توسط: تابناک | منتشرشده: مارس 2, 2020 10:16:08 am مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او خواهد بود رفتن به

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: مارس 2, 2020 10:16:08 am
Kim Jong Un, Kim Jong Un dead, Kim Jong Un alive, Kim Jong Un pictures, Donald Trump on Kim Jong Un, Trump Kim meeting, Kim Jong Un health, Kim Jong Un latest pictures مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او خواهد بود رفتن به کمپ دیوید این آخر هفته به جلسات و تماس های تلفنی با برخی از رهبران خارجی.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او گفت: "ممکن است" صحبت با کیم جونگ سازمان ملل این هفته پس از رسانه های دولتی کره شمالی روز شنبه گزارش داد که رهبر اول ظاهر در هفته.

"ما باید چیزی برای گفتن در مورد آن را در زمان مناسب" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در یک رونوشت از سخنان خود منتشر شده توسط کاخ سفید است. او کاهش یافته است به نظر بیشتر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او خواهد بود رفتن به کمپ دیوید این آخر هفته به جلسات و تماس های تلفنی با برخی از رهبران خارجی.

کیم با حضور در راهپیمایی روز افتتاح یک کارخانه کود, دولت, رسانه ها گفت: شکستن تقریبا سه هفته غیبت از اتفاقاتی که باعث سوال در مورد سلامت خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن