مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: "خوشحالم که کیم جونگ سازمان ملل متحد به عقب و به خوبی'

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 6:55:53 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 6:55:53 am
kim jong un, kim jong un latest photos, kim jong un back, kim jong un donald trump, trump on kim jong un, kim jong un health رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد در Panmunjom. (نیویورک تایمز/فایل)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در شنبه استقبال ظهور کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد پس از هفته ها گمانه زنی در مورد سلامت خود را, اما چشم انداز ایالات متحده در تلاش برای متقاعد کردن پیونگ یانگ به denuclearize به نظر می رسد به عنوان تلخ مثل همیشه.

روز شنبه کره شمالی رسانه ها گفت: کیم برش روبان در یک مراسم در روز جمعه به علامت اتمام یک کارخانه کود.

آن را تا به حال گزارش نشده است در کیم محل پس از او ریاست یک جلسه در آوریل 11, تحریک حدس و گمان که او به طور جدی بیمار و افزایش نگرانی ها درباره بی ثباتی در هسته ای کشور است که می تواند بر دیگر شمال کشور آسیایی و ایالات متحده است.

کیم دیده می شد در عکس لبخند زدن و صحبت کردن با مشاوران در این مراسم و همچنین ایرانگردی گیاه است. صحت این عکس نمی تواند تایید.

یک دولت ایالات متحده منبع آشنا با هوش گزارش گفت: واشنگتن به شدت معتقد است کیم زنده است اما قادر نبوده است برای تایید عکس های گرفته شده در روز جمعه و یا توضیح دهد که چرا او تا به حال نه دیده شده برای هفته ها.

مغلوب ساختن پیشی جستن که ملاقات کیم سه بار در سال 2018 و 2019 در بی سابقه اما ناموفق شخصی و تلاش برای متقاعد کردن او را به رها کردن سلاح های هسته ای توییتی گفت: "من برای یک, خوشحالم برای دیدن او بازگشته است و به خوبی!"

مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به اشاره به کیم به عنوان یک دوست اما رمز و راز از گذشته سه هفته در خدمت به تاکید بر محدودیت های که ارتباط و عدم پیشرفت در متقاعد کردن کره شمالی به رها کردن برنامه سلاح های که در حال حاضر تهدید ایالات متحده است.

عدم پاک کردن جانشین برای کیم نگرانی در مورد امنیت برنامه در صورت ادامه بحران سیاسی در کره شمالی که مرز آمریکا رقیب استراتژیک چین و آمریکا و متحدان کره جنوبی و ژاپن است.

روز پنجشنبه وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo گفت: واشنگتن بود و وضعیت را از نزدیک و ایالات متحده تمرکز باقی مانده در "مطمئن شوید که آن کشور ندارد سلاح های هسته ای."

کره شمالی نشان داده که هیچ تمایل به کنار گذاشتن سلاح های آن را می بیند به عنوان حیاتی برای دفاع از ملت و کیم سلسله.

"من فکر می کنم ما در حال بازگشت به جایی که ما" گفت: یوسف یون که ایالات متحده به کره شمالی فرستاده تحت سابق باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و در آغاز از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است."

آمریکا و کره شمالی مذاکرات هیچ جا; کیم جونگ سازمان ملل متحد هل دادن پاکت می گویند از طریق کوتاه برد موشک های آزمون; تهمت امیدوار است که چیزی بسیار اتفاق می افتد حداقل از طریق انتخابات نوامبر.

"پس از آمریکا و کره شمالی مذاکرات متوقف شده در سال گذشته کیم شخصا ریاست متعدد با برد کوتاه, موشک آزمایش کرده است اما در برابر بازگشت به دوربرد موشکی و هسته ای آزمایش معلق پس از 2017.

تحلیلگران می گویند ترساندن بیش از کیم بهداشت با تاکید بر نیاز به صورت کامل برنامه ریزی احتمالی چیزی پیچیده coronavirus بیماری همه گیر.

"من شک دارم ما تا کنون بسیار روشنی در مورد آنچه کیم آیا بیش از چند هفته گذشته و اضطراب ناشی از آن موجب برخی از سوالات واقعی در مورد چگونگی آماده ما آمادگی برای مقابله با این نوع از شرایط گفت:" جنی شهر از 38 شمال واشنگتن-بر اساس کره شمالی و تحلیل پروژه.

"هیچ کس به نظر می رسید به خصوص آمادگی برای پاسخ در مورد کره شمالی بحران با توجه به شرایط سیاسی. این چیزی است که باید رسیدگی شود."

ایالات متحده در پاسخ به یک بحران شده است پیچیده ی کشور در روابط خود با چین – کشوری که بیشترین تأثیر را با پیونگ یانگ – با تهمت متهم پکن از نادرست coronavirus شیوع و صحبت از نیاز به جبران عظیم اقتصادی و انسانی و تلفات.

در سال 2017, زمانی که روابط کمتر تیره و تار پس از آن وزیر خارجه آمریکا, رکس Tillerson گفت: واشنگتن صحبت شده بود به چین در مورد چگونه به امن کره شمالی سلاح های هسته ای در صورت سقوط دولت وجود دارد.

او گفت واشنگتن داده بود پکن اطمینان داد که اگر نیروهای آمریکایی تا به حال برای عبور به کره شمالی, آنها نمی خواهد به ماندن در آنجا و بازگشت از مرز به کره جنوبی.

به رغم کیم ظهور سوال باقی می ماند بیش از سلامت رهبر که اگر چه تنها در اواسط 30s است به طور قابل توجهی دارای اضافه وزن و یک فرد سیگاری سنگین.

تلویزیون دولتی فیلم نشان داد کیم حرکات پا ظاهر می شود سفت و تشنجی و یکی از تصاویر را نشان داد سبز سبد خرید گلف خود را در زمینه شبیه به یکی از او استفاده می شود در سال 2014 پس از یک طولانی, عمومی نبود.

متخصص کره شمالی, سایت NK اخبار همچنین خال های تیره رنگی را در کیم بازو در فیلم بود که وجود دارد در آوریل 11. آن را به نقل از متخصصان پزشکی عنوان کرد و گفت: این می تواند مربوط به قلب و عروق روش – احتمالا یک استنت قرار دادن.

گمانه زنی در مورد کیم بهداشت و درمان شده است مملو پس از او از دست رفته جشن تولد از اواخر دولت موسس کیم ایل سونگ در 15 آوریل.

یک کره جنوبی خروجی اخبار و متخصص در کره شمالی گزارش داد که کیم بود و دوره نقاهت بعد از بیماریهای قلبی عروقی روش.در تصاویر بازدید از کارخانه کیم دیده می شد همراه با خواهر کوچکتر کیم یو جونگ که از آن صحبت شده است توسط کارشناسان به عنوان ممکن است جانشین هر چند هیچ زنی تا کنون حکومت کره شمالی.

انتخاب محل برای کیم چرا تولید نسل بود در مورد ایالات متحده denuclearization هدف.

در حالی که ظاهر آن را به یک سیگنال را به مخاطبان داخلی او برای خود رفاه هسته ای تحلیلگران معتقدند که این گیاه می تواند بخشی از پنهانی غنی سازی اورانیوم تلاش برای کره شمالی برنامه هسته ای خود.

یک گزارش در ماه گذشته توسط جیمز مارتین مرکز مطالعات منع گسترش در مونتری کالیفرنیا وجود دارد گفت: شواهد قوی از گیاه دخالت در استخراج اورانیوم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب