مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید coronavirus را 'fade away' حتی بدون واکسن

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 12:20:14 pm مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات آمده است که

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 12:20:14 pm
coronavirus, trump coronavirus, trump wuhan, trump coronavirus china, trump threatens tariffs against china, US tariffs on China, wuhan coronavirus, coronavirus world updates مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات آمده است که ایالات متحده همچنان به دیدن 20,000 جدید روزانه موارد از یک بیماری همه گیر است که تا کنون به کشته 117,000 مردم در کشور است. (بلومبرگ)

Coronavirus همه گیر خواهد شد "محو" حتی بدون یک واکسن اما محققان به توسعه یک بهر حال رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"ما بسیار نزدیک به یک واکسن و ما بسیار نزدیک به درمان واقعا خوب درمان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: شنبه شب در یک مصاحبه تلویزیونی با فاکس نیوز. "اما حتی بدون این که من حتی نمی خواهم به بحث در مورد که دلیل آن را محو و دور آن را به محو, اما داشتن یک واکسن واقعا خوب خواهد بود و این اتفاق خواهد افتاد."

مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات آمده است که ایالات متحده همچنان به دیدن 20,000 جدید روزانه موارد از یک بیماری همه گیر است که تا کنون به کشته 117,000 مردم در کشور است. رئیس جمهور خواستار کاهش محدودیت در فعالیت عمومی که تحمیل شده بود به سرعت گسترش ویروس اما آن فرو آمریکا به رکود اقتصادی است.

Anthony Fauci سر از ایالات متحده موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: واکسن می تواند آماده شود تا پایان سال یا چند ماه اول 2021. بیش از 130 واکسن در برابر coronavirus ها در توسعه, با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

اما Fauci, یک عضو از کاخ سفید را بیشتر mothballed coronavirus نیروی کار نیز هفته گذشته هشدار داد که عفونت نیست "رایت خود را با صرف بهداشت عمومی اقدامات است."

"ما در حال رفتن به نیاز به یک واکسن برای تمام جهان میلیاردها و میلیاردها دوز" Fauci گفت: در نظرات آنلاین در 10 ژوئن به زیست فناوری و نوآوری در سازمان صنعت ،

ایالات متحده به تازگی به تصویب 2 میلیون مارک برای موارد اگر چه پیش از آن در فاصله مانند نیویورک و نیوجرسی را دیده اند همه گیر دم پس از اقدام تهاجمی به خود را تعطیل اقتصاد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب