مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید chokeholds توسط پلیس باید به طور کلی 'بود به پایان رسید'

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: 13 ژوئن 2020 8:34:27 am در پاسخ به اعتراضات کاخ سفید کار کرده است ب

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: 13 ژوئن 2020 8:34:27 am
در پاسخ به اعتراضات کاخ سفید کار کرده است به سادگی یک فرمان اجرایی در پلیس هر چند معلوم نیست که اگر نسخه نهایی را از آدرس chokeholds در همه. (AP/الکس Brandon)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او می خواهم برای دیدن پایان دادن به پلیس استفاده از chokeholds مگر در شرایط خاص.

"من نمی خواهم chokeholds," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مصاحبه با Fox News Channel که پخش جمعه. "به طور کلی" گفت: "عمل "باید به پایان رسید."

اما تهمت نیز صحبت کردیم در طول حدود یک سناریو که در آن یک افسر پلیس است که به تنهایی و مبارزه یک در یک و می تواند به توسل به تاکتیک.

Chokeholds آمده اند تحت تمدید موشکافی در پی قتل جورج فلوید در بازداشت پلیس است که موجب تظاهرات گسترده در سراسر کشور و در سراسر جهان خواستار عدالت و برابری نژادی و پلیس اصلاحات. هر چند این تاکتیک مورد استفاده قرار گرفت در فلوید که پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن و پس از فلوید التماس کرد که او نمی تواند نفس آن را تبدیل به نمادی از خشونت پلیس و شده اند وجود دارد تماس در سراسر کشور به ممنوعیت استفاده از آن.

مانور ممنوع است و در بسیاری از ادارات در سراسر کشور در حال حاضر است.

یک سبد یک تاکتیک است که در آن یک افسر خود قرار می دهد و یا بازوی خود را در اطراف گردن مشکوک مسدود کردن جریان هوا. اریک گارنر درگذشت در سال 2014 پس از یک پلیس سبد هر چند افسر مسئول حفظ او با استفاده از یک های مختلف حقوقی حذف مانور به نام "کمربند ایمنی" است که در آن یک افسر قرار می دهد یک بازوی یک مظنون در اطراف قفسه سینه و دیگری در اطراف کمر به گریبان یک مظنون به زمین.

در پاسخ به اعتراضات کاخ سفید کار کرده است به سادگی یک فرمان اجرایی در پلیس هر چند معلوم نیست که اگر نسخه نهایی را از آدرس chokeholds در همه.

کاخ سفید بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر و تهمت نیست ذکر این تاکتیک در طول یک بحث میزگرد در تگزاس روز شنبه که در آن او در مورد سفارش.

قانونگذاران در تپه شده اند کار به سادگی قانون را در پاسخ.

و حتی به عنوان او تایید و پوسته پوسته شدن استفاده از مغلوب ساختن پیشی جستن با این وجود صدا متقاعد شده است که chokeholds شد گاهی اوقات لازم است آن را "بسیار روی حیله و تزویر وضعیت" در مصاحبه خود با فاکس.

"گاهی اوقات اگر شما تنها هستید و شما در حال مبارزه با کسی که رابطه جنسی خشن و شما می توانید کسی را در یک سبد ... . آنچه می خواهید انجام دهید در حال حاضر ؟ اجازه دهید بروید و می گویند: "آه بیایید شروع همه را دوباره و دوباره ؟ من نمی توانند به شما در یک سبد'," او گفت:. "من فکر می کنم مفهوم chokeholds برای تلفن های موبایل بنابراین مناسب است. و سپس شما متوجه اگر آن را یک one-on-one ... اگر یک افسر پلیس است که در یک بد کشمکش و او کسی ... . بنابراین شما باید بسیار مراقب باشید." "با که می شود گفت آن خواهد بود, من فکر می کنم یک چیز بسیار خوب است که به طور کلی باید آن را به پایان رسید," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب