مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید چین معامله تجارت هنوز هم پس از مشاور اظهارات

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 1:31:32 pm دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 1:31:32 pm
دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در یک تجمع در تولسا در ژوئن 20.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که به tweeting اولیه توافقنامه تجارت با چین است که هنوز هم پس از یک مشاور ارشد کاخ سفید به نظر می رسید حاکی از آن بود بیش از spooking بازار در اواخر روز دوشنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت: "چین تجارت با ایران به طور کامل دست نخورده. امیدوارم آنها همچنان به زندگی می کنند تا شرایط این توافق نامه!"

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است بسیار مهم چین در تلاش برای مهار این رمان coronavirus در اوایل و رئیس جمهور بارها و بارها سرزنش چین برای این بیماری همه گیر در اظهارات خود منجر به سوالات در مورد آینده همکاری از جمله در زمینه تجارت است.

پیتر ناوارو, مدیر تجارت و تولید سیاست در کاخ سفید گفت: "فاکس نیوز "آن را بر" هنگامی که یک سوال بود که با تمرکز بر تجارت چین معامله شد.

"(تهمت) بدیهی است که واقعا می خواستم به آویزان بر روی این معامله تجارت به عنوان آنجا که ممکن است. و او می خواست آنها را به خوبی در وعده زیرا وجود داشته است پیشرفت های ساخته شده در آن معامله تجارت اما با توجه به همه چیز است که اتفاق افتاده و تمام چیزهایی که شما فقط ذکر شده است که بیش از؟" ناوارو خواسته شده بود.

"آن را بیش از بله" ناوارو پاسخ داد.

اما زمانی که تماس با آسوشیتد پرس ناوارو گفت: نظرات خود را به حال شده است از متن گرفته شده و هیچ ربطی به معامله.

"من به سادگی صحبت کردن به عدم اعتماد ما در حال حاضر حزب کمونیست چین پس از آنها دروغ در مورد ریشه های چین ویروس و foisted یک بیماری همه گیر بر جهان گفت:" ناوارو دیرین منتقد از کشور است.

در ماه ژانویه ایالات متحده و چین درباره توافق ایران برای کاهش تعرفه تنش است. چین توافق کردند که به خرید حجم انبوهی از ایالات متحده محصولات.

ایالات متحده تجارت نماینده رابرت Lighthizer شهادت در کاپیتول هیل هفته گذشته که او با اعتماد به نفس چین زندگی می کنند تا برای خرید آن تعهدات حتی اگر آن اقتصاد تضعیف شده است با این بیماری همه گیر کوروناویروس و مستندات و سفر از محدودیت های اعمال شده به آن داشته باشد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب