مغلوب ساختن پیشی جستن خواهان راه اندازی گسترده حمله روسیه پروب بنیاد

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: آوریل 14, 2020 2:25:15 pm درخواست برای اطلاعات آمد که مقامات ایا

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: آوریل 14, 2020 2:25:15 pm
trump, donald trump, donald trump sexual assault allegation, donald trump sexual assault case, donald trump denies allegation, donald trump sexual harassment, indian express درخواست برای اطلاعات آمد که مقامات ایالات متحده بودند مورد نقد در انتخابات روسیه دخالت در مغلوب ساختن پیشی جستن طرف و تلاش برای تعیین اینکه آیا تهمت همکاران درگیر شدند که در تلاش است. (داگ میلز/نیویورک تایمز)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان در حال راه اندازی گسترده در انتخابات سال حمله بر روی پایه از روسیه تحقیقات از جمله declassifying اطلاعات به سعی کنید به جای ارشد دولت اوباما مقامات تحت بررسی برای روال اقدامات است.

تلاش شده است با کمک یک وزارت دادگستری تصمیم به اخراج آن دادستان سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, مشاور امنیت ملی, مایکل فلین یک عمل است که بازنویسی روایت مورد در راه است که سابق فدرال اجرای قانون مقامات می گویند درصدد مشروع امنیت ملی نگرانی آنها بر این باورند فلین اقدامات مطرح شده و عواقب دروغ او گناه التماس کرد به گفتن.

جزئیات| توضیح داد: تمدید صحبت از روسیه, دخالت های آمریکا به نزدیک شدن انتخابات

اخراج تصمیم می آید را به عنوان تهمت و او خواه متحدان فشار به reframe روسیه تحقیقات به عنوان یک "دولت عمیق" طرح به خرابکاری خود دولت تنظیم صحنه برای یک تازه یورش حملات در گذشته و حال دموکراتیک مقامات تنفیذ قانون و رهبران.

"هدف او این است که در پایان این شما فقط نمی دانم چه اتفاقی افتاده است و در برخی از سطح روده به اندازه کافی آمریکایی ها می گویند "این نوع از کثیف" گفت: دانشگاه پرینستون مورخ جولیان Zelizer.

آخرین نشانه از آن آمد روز شنبه زمانی که دو حزب جمهوری خواه منتقدان از روسیه بررسی سنسور. چاک Grassley آیوا و ران جانسون از ویسکانسین اعلام فهرست اسامی مقامات دولت اوباما که آنها می گویند ممکن است دریافت فلین هویت از گزارش های اطلاعاتی در سال 2016 و 2017. در میان نام تهمت دموکراتیک حریف جو بایدن بود که معاون رئیس جمهور زمانی که روسیه کاوشگر آغاز شد.

نام از آمریکایی ها به طور معمول پنهان و یا به حداقل برسد, در گزارش های اطلاعاتی که در توصیف روال قانونی نظارت خارجی اهداف. مقامات ایالات متحده ممکن است یک درخواست خاص اگر آنها می خواهند به دانستن هویت شخص و یا "چیزی را اشکار کردن" آنها را.

بایدن و دیگر مقامات تا به حال پر قدرت به دنبال نام ناشناس آمریکایی در گزارش,_, آن را تبدیل به فلین _ و این کار را از طریق کانال های مناسب با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت اسناد و مدارک. و نه از فاش کردن هر گونه واقعی تخلف انتشار اطلاعات توسط رئیس جمهور متحدان به نظر می رسد طراحی شده برای ایجاد سوء ظن در اطراف بایدن و دیگر مقامات ارشد دموکرات در انتخابات نوامبر روش.

مغلوب ساختن پیشی جستن به کرات از افشای لیست با بایدن نام به عنوان "عظیم چیزی است." اما بایدن کمپین اخراج وحی با سخنگوی اندرو بیتس گفت: آن را به سادگی نشان می دهد "وسعت و عمق نگرانی در سراسر دولت آمریکا" در زمان مورد فلین گفتگو با نمایندگان خارجی. هیچ یک از مقامات شناخته شده از قبل که فرد ناشناس در این گزارش آمده فلین بیتس گفت.

درخواست برای اطلاعات آمد که مقامات ایالات متحده بودند مورد نقد در انتخابات روسیه دخالت در مغلوب ساختن پیشی جستن طرف و تلاش برای تعیین اینکه آیا تهمت همکاران درگیر شدند که در تلاش است.

این موضوع شده است به لحاظ سیاسی متهم از اوایل سال 2017, هنگامی که آن را نشان داد که فلین تا به حال در مورد بحث تحریم ها در طول ریاست جمهوری دوره گذار با روسیه پس از آن-سفیر آمریکا و سرگئی Kislyak. فلین بعد التماس کرد گناه را به دروغ به اف بی آی در مورد کسانی که مذاکرات با Kislyak.

مقامات ایالات متحده ممکن است بپرسید آژانس امنیت ملی به افشای آنها را نام آمریکایی که جاروب در نظارت خارجی که هویت پنهان در گزارش های اطلاعاتی اگر آنها بر این باورند که هویت ضروری است در درک هوش _ و آنها این کار را هزاران بار در سال است.

در واقع دریدن درخواست افزایش در سال اول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از 2015-2016 در مجموع در طول سال دوم دولت اوباما با توجه به شفافیت دولت گزارش صادر شده در ماه گذشته.

اطلاعات محرمانه توسط ریچارد Grenell یک مغلوب ساختن پیشی جستن وفادار و اقدام ملی اطلاعات مدیر را نشان می دهد طیف گسترده ای از مقامات ایالات متحده درخواست ارائه به NSA بین Nov. 8, 2016 و ژان. 31, 2017 به چیزی را اشکار کردن هویت آمریکایی بود که نشان داد به فلین با توجه به نامه همراه با انتشار.

معلوم نیست اگر آنها در واقع مشاهده unmasked اطلاعات است.

فلین تماس با Kislyak رخ داده است در اواخر ماه دسامبر سال 2016. بسیاری از درخواست ها به چیزی را اشکار کردن هویت خود گرفت قبل از آن و همچنین در این هفته است که به دنبال. محتوای اطلاعاتی گزارش می دهد که مقامات ایالات متحده بودند بررسی شد اعلام نشده است.

بسیار غیر معمول افشا می آید به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن, تقلا برای مدیریت coronavirus بحران شده است مشتاق به تغییر تمرکز در جای دیگر. او بارها و بارها تلفظ فلین "تبرئه" و تحت فشار قرار دادند آزادانه تعریف شده "Obamagate" اتهام که دولت قبلی سعی در تضعیف او در طول ریاست جمهوری انتقال.

مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است تا تجمع هواداران خود در سراسر این ادعا برای احیای شور و شوق در میان رای دهندگان نا امید خود را از دست زدن به این بیماری همه گیر. او با استفاده 20 دقیقه اخیر فاکس نیوز مصاحبه برای حمله به دولت اوباما به جای ارائه به روز رسانی در این بیماری همه گیر.

او به طور فزاینده ای به شدت انتقاد کرد و در سال پس از مولر گزارش که شناسایی قابل توجه مخاطبین بین مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران و روسیه اما او را متهم به یک جرم و جنایت و یا ادعا می کنند یک توطئه جنایی بین مبارزات انتخاباتی خود و کرملین. آیات پس از آن را در معرض مشکلات در اوایل روز از اف بی آی کاوشگر از جمله خطاها و حذفیات در برنامه های کاربردی برای نظارت سابق-مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین aide.

دادستان کل ویلیام بر گفته انداختن پرونده فلین در منافع عدالت. این گروه می گوید: اف بی آی به حال دلایل کافی برای مصاحبه فلین در مورد "کاملا مناسب" تماس با سفیر و هر که ناقص اظهارات او در طول مصاحبه نبودند مواد به گسترده تر ضد جاسوسی رسیدگی به تهمت مبارزات انتخاباتی.

اما تصمیم خراشیده سابق اجرای قانون و مقامات درگیر در این پرونده از جمله برخی که می گویند وزارت دادگستری است در بازنویسی تاریخ و حذف کلید context.

سابق FBI معاون مدیر اندرو McCabe گفت: اف بی آی بود موظف به مصاحبه فلین در مورد صحبت های او با Kislyak و فلین نهفته است مرکب اداره نگرانی.

و از آنجا که مقامات کاخ سفید شد نادرست ادعا که فلین هرگز بحث تحریم با Kislyak ایالات متحده مقامات نگران بودند فلین می تواند آسیب پذیر به باج خواهی از روسیه نیز می دانستم که آنچه مورد بحث قرار گرفت.

"آقای فلین راه اندازی شد برای تبدیل شدن به مشاور امنیت ملی, و آن را غیرقابل دفاع است که روسیه _ که جامعه اطلاعاتی تا به حال فقط ارزیابی کرده بود به دنبال دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده _ ممکن است اهرم بر او" مریم McCord وزارت دادگستری را بالا امنیت ملی رسمی در آن زمان نوشت: در نیویورک تایمز نظر قطعه که در آن او متهم بار از بد نمایش دادن او ديدگاه.

ایالات متحده منطقه قاضی مورچه سالیوان هنوز به قانون در وزارت دادگستری را اخراج درخواست و نشان داده است تمایل به انجام این کار به سرعت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب