مغلوب ساختن پیشی جستن سوالات ارائه ترودو لال برای 21 ثانیه

توسط: AP | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 12:40:38 pm این نخست وزیر کانادا اجتناب ذکر مغلو

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: AP | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 12:40:38 pm
donald trump, justin trudeau, american president, canadian president, us canada relations, indian express این نخست وزیر کانادا اجتناب ذکر مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مستقیم.

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو گفت: کانادایی ها در حال تماشای آنچه اتفاق می افتند در ایالات متحده با "وحشت و بهت و حیرت" و " او متوقف شد برای 21 ثانیه که در مورد خواسته ما از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و استفاده از گاز اشک آور علیه معترضان به روشن راه را برای یک عکس فرصت است.

ترودو شده است مراقب باشید به انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان کانادا متکی بر ما برای 75 درصد از صادرات است. اما ترودو که معمولا سریع به جواب متوقف شد و تلاش برای آمد تا با کلمات درست در زمانی که خواسته در مورد تهمت فراخوانی برای اقدام نظامی علیه معترضان و استفاده از گاز اشک آور برای یک عکس فرصت است.

نخست وزیر اجتناب ذکر مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مستقیم.

"ما همه در وحشت و بهت و حیرت در آنچه در جریان است در ایالات متحده" او گفت:. "وقت آن است که مردم را با هم."

پلیس با خشونت را شکست مسالمت آمیز و قانونی اعتراض چند هزار نفر در پارک لافایت در سراسر از کاخ سفید پیش از سخنرانی در باغ گل رز با مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه. معترضان جمع شده بودند پس از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس یک هفته قبل است.

بعد از آن تهمت قدم کاخ سفید گیتس و راه می رفت در سراسر پاک لافایت پارک را به یک سفر به سنت جان کلیسا. مغلوب ساختن پیشی جستن ایستاده به تنهایی و در مقابل دوربین مطرح شده در کتاب مقدس است. او اشاره نمی فلوید کلیسا و یا مسالمت آمیز معترضان با پلیس بود فقط پاک به دور است.

در همان سوال ترودو نیز خواسته شد آنچه که پیام او در حال ارسال است اگر او نمی نظر در مورد تهمت ،

"واضح است که ترودو نمی شد انتظار این سوال با اشاره. من فکر می کنم او با توجه به اینکه به پاسخ در تمام که می تواند گرفته شده است به معنی او که قرار بود به انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن" گفت: نلسون وایزمن, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه تورنتو است. "نظرات خود را در حال انتقاد از تهمت بدون نام بردن از مغلوب ساختن پیشی جستن" او گفت:.

وایزمن گفت ترودو عاقلانه بود نه به ذکر است تهمت به طور مستقیم.

"ترودو به اندازه کافی هوشمند است بدانید که. مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است که او می تواند یک فیوز حتی اگر او ذکر نشده به طور مستقیم به عنوان اتفاق افتاده است در پایان G7", وایزمن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن قول داد به کانادا پرداخت پس از ترودو گفت که او نمی تواند مورد آزار واقع در ایران در پایان نشست G7 در کبک در سال 2018 است. مغلوب ساختن پیشی جستن به نام ترودو "ضعیف" و "نادرست است." او را تهدید تعرفه های اتومبیل و سیلی از آنها در جراحی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب