مغلوب ساختن پیشی جستن پنس تست منفی پس از کاخ سفید نوکر قرارداد coronavirus

رادیو فردا | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 6:36:07 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
رادیو فردا | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 6:36:07 am
coronavirus, trump coronavirus, trump mike pence coronavirus, US white house coronavirus, US coronavirus رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس باید آزمایش منفی برای Covid-19. (رویترز)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس باید آزمایش منفی برای رمان coronavirus بعد از یک عضو ارتش ایالات متحده که با این نسخهها کار در کاخ سفید به عنوان یک نوکر آمد با این ویروس.

در دیدار با فرماندار تگزاس در دفتر بیضی در پنجشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت که او تا به حال کمی در تماس با انسان خواهد بود و آزمایش روزانه رفتن به جلو.

نه تهمت و نه پنس عینک ماسک در این جلسه.افراد مشغول به کار در اطراف رئیس جمهور در کاخ سفید شده اند به طور منظم آزمون coronavirus. اما کارکنان سرویس مخفی عوامل و مهمانان نشده اند با پوشیدن ماسک در غرب گرا.

"بدون توجه به آنچه شما انجام, آزمایش کامل هنر است. بنابراین ما تست یک بار در هفته. در حال حاضر ما در حال رفتن به آزمایش یک بار در روز. اما حتی زمانی که شما در آزمون یک بار در روز کسی می تواند چیزی اتفاق می افتد که چیزی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"من تا به حال بسیار کمی در ارتباط با این آقا. می دانم که او چه کسی است فرد خوب... آره این کمی عجیب و غریب اما این یکی از آن چیزهایی است," او گفت:.

یک سخنگوی کاخ سفید گفت که تهمت و پنس تا به حال آزمایش منفی برای ویروس.

"ما به تازگی مطلع در کاخ سفید واحد پزشکی که عضو ارتش ایالات متحده که با این نسخهها کار در کاخ سفید پردیس دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس. رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور باید پس از آزمایش منفی برای این ویروس و آنها باقی می ماند در سلامت بزرگ" سخنگوی هوگان Gidley در بیانیه ای گفت.Gidley کاهش یافته است به ارائه جزئیات بیشتر در مورد این عضو نظامی نقش.

در آوریل 3, کاخ سفید گفت که هر کسی انتظار می رود در نزدیکی تهمت یا پنس داده می شود سریع COVID-19 آزمون از فراوانی از احتیاط.

روز چهارشنبه در دیدار با پرستاران که ایستاده بودند از نزدیک در اطراف او در دفتر بیضی تهمت اشاره کرد که هر کس تا به حال تست شده برای coronavirus و کنایه آمیز است که او امیدوار آزمون کار کرده است. یک مهمان سرفه چند بار به دست او در طول این رویداد.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد شده است برای دادن پیام های مخلوط در هنگام دست زدن به او از این بیماری همه گیر. پیش از سفر به آریزونا برای بازدید از یک ماسک کارخانه گفت: به احتمال زیاد فصل یک وجود دارد. او می پوشند ندارد در طول سفر و گفت: بعد از آن او تا به حال انجام نشده است و بنابراین پس از توصیه Honeywell اجرایی شد که در آن لازم نیست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب