مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه می دهد و سردرگمی و تناقضات در جهت مهاجرت

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: جولای 20, 2020 2:23:10 pm کنگره به بن بست رسیده با مغلوب ساختن پیش

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: جولای 20, 2020 2:23:10 pm
Donald Trump, Trump, Portland mayor clash , US unrest, Us protests, world news کنگره به بن بست رسیده با مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2018 بیش از سرگیری برنامه DACA پس از دموکراتها و برخی جمهوریخواهان حاضر به تکان دادن بیش از خواسته های خود را برای اضافه کردن محدودیت های قانونی مهاجرت. (AP)

کنگره به بن بست رسیده با مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2018 بیش از سرگیری برنامه DACA پس از دموکراتها و برخی جمهوریخواهان حاضر به تکان دادن بیش از خواسته های خود را برای اضافه کردن محدودیت های قانونی مهاجرت.(AP Photo/اوان Vucci)رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است امیدوار کننده جدید اقدام اجرایی در مهاجرت به عنوان او برمی گردد به تعریف موضوع از دولت او. اما مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه شده متناقض و گیج کننده اظهارات در مورد برنامه های خود را در روزهای اخیر.

نظرات خود را پس از دیوان عالی کشور را رد کرد و تلاش خود را برای پایان دادن به اوباما-دوران اقدام معوق برای ورود دوران کودکی یا DACA, برنامه, است که محافظت از مهاجران جوان را به این کشور به عنوان کودکان.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ماه گذشته که او را به سرعت پر کردن کاغذ بازی برای رسیدگی به دادگاه نگرانی کرده است اما هنوز به حرکت می کند.

آخرین سردرگمی در مورد تهمت تفکر آغاز شده و با یک Telemundo مصاحبه در اوایل این ماه که در آن رئیس جمهور گفت که او به زودی خواهد بود "امضای مهاجرت"," بسیار خوب بیل و مبتنی بر شایستگی بیل" و این که "یکی از جنبه های این لایحه در حال رفتن به DACA." "ما در حال رفتن به یک جاده به تابعیت," او اضافه شده است.

مشکل: هیچ لایحه وجود دارد برای ثبت نام وجود دارد و صفر اشتها در کنگره به اب راه رفتن را به تفرقه موضوع را با چهار ماه قبل از انتخابات و در وسط یک بیماری همه گیر.

در جای دیگر در این مصاحبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را به جای امضای "یک فرمان اجرایی" خواهد بود که شامل DACA.

"اما ما آن را در قرار داده و ما احتمالا قصد پس گرفتن آن را. ما در حال کار کردن پیچیدگی های قانونی در حال حاضر, اما من قصد دارم به امضای بسیار عمده مهاجرت به عنوان یک فرمان اجرایی" او گفت:.

سخنگوی کاخ سفید در جاد دیر به سرعت سعی کردم به راه رفتن به عقب meandering نظر کرد و گفت که تهمت بود "در کار اجرایی به منظور ایجاد یک شایستگی مبتنی بر سیستم مهاجرت بیشتر به محافظت از کارگران ایالات متحده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن او اضافه کرد: "مدت زیادی است گفت که او مایل به کار با کنگره در مذاکره راه حل قانونی برای DACA, "او گفت: "می تواند شامل شهروندی" اما نه "عفو." مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهرا دریافت پیام.

ما در حال رفتن به مراقبت از IF چون من قصد دارم به انجام در زمان نه چندان دور آینده خیلی زود من قصد دارم به امضای جدید مهاجرت اقدام "بسیار بسیار بزرگ مبتنی بر شایستگی مهاجرت اقدام که بر اساس IF تصمیم من قادر خواهید بود به انجام," او گفت:, اضافه کردن به سردرگمی است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany روز پنجشنبه گفت که تهمت بود "در کار اجرایی به منظور ایجاد یک شایستگی مبتنی بر سیستم مهاجرت" است و بلند گفت که او به دنبال یک راه حل قانونی در DACA و او را به کار با کنگره به دنبال آن است که راه حل قانونی. وجود دارد حدود 650,000 مردم در حال حاضر ثبت نام در DACA که خواهد خود را از دست دادن حمایت در برابر اخراج و توانایی به کار قانونی در کشور اگر تهمت هم گسیختن برنامه دوباره.

این برنامه نه پذیرش هر گونه برنامه های جدید پس از سال 2017 و مهاجرت موسسه سیاست های حزبی فکر می کنم مخزن برآورد اضافی 66,000 مردم در حال حاضر با سن مورد نیاز برای این برنامه اگر آن را ابقاء شد.

ایالات متحده خدمات مهاجرت و شهروندی است نه ظاهر شده اند به پذیرش برنامه های کاربردی جدید, حتی اگر برخی از وکلای مهاجرت استدلال می کنند که حکم دادگاه عالی باید نیاز به برنامه ای برای بازگشت به فرم اصلی خود است.

یک دادگاه فدرال در روز جمعه ترمیم این برنامه به شکل اصلی خود, اما این معلوم نیست که آیا USCIS خواهد شروع به پذیرش برنامه های کاربردی جدید.

اداره مهاجرت و گمرک " آژانس حمل اخراج شده است گفت: این برنامه ریزی در از بین بردن IF گیرندگان که تا به حال موجود موارد دادگاه مهاجرت اگر این برنامه لغو شد. اما روشن نیست که چگونه آنها را انجام دهد که با توجه به سازمان منابع محدود است.

در علاوه بر این به شکایت خود در مورد مهاجرت غیر قانونی تهمت به مدت طولانی برافراشته در برابر قانونی در این کشور سیستم مهاجرت کرد و گفت باید آن را به نفع مهاجران با مهارت بالا بستری برای "شایستگی" را به جای کسانی که با ارتباطات خانوادگی.

در حالی که او صرف سال تلاش برای پیاده کردن سیستم مهاجرت coronavirus اجازه داده است او را به طور چشمگیری گام تا اين تلاش ها از جمله توقف صدور کارت سبز برای بسیاری از مردم زندگی در خارج از کشور از جمله بستگان خود اقامت دائم و تعلیق قرعه کشی ویزای تنوع فرهنگی برای مردم کمتر از کشور است.

هر گونه محدودیت های جدید به احتمال زیاد در دادگاه به چالش کشید.

کنگره به بن بست رسیده با مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2018 بیش از سرگیری برنامه DACA پس از دموکراتها و برخی جمهوریخواهان حاضر به تکان دادن بیش از خواسته های خود را برای اضافه کردن محدودیت های قانونی مهاجرت. با مهاجرت یک موضوع داغ برای هر دو طرف شانس پیشگامانه معامله در ماه های قبل از انتخابات نوامبر به نظر می رسد از راه دور در بهترین حالت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب