مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت می تواند ضایعات و یا تضعیف قانون محافظت می کند که رسانه های اجتماعی شرکت های

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:48:46 am رئیس جمهور دونالد مغلوب سا

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:48:46 am
Trump move could scrap or weaken law that protects social media companies رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در طول یک رویداد در باغ گل رز کاخ سفید روز شنبه, مارس 26, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo: اوان Vucci)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را معرفی قانون است که ممکن است ضایعات و یا تضعیف یک قانون است که محافظت شرکت های اینترنتی از جمله Twitter و Facebook در یک تلاش فوق العاده ای برای تنظیم سیستم عامل رسانه های اجتماعی که در آن او انتقاد شده است. این قانون پیشنهادی است که بخشی از یک فرمان اجرایی تهمت امضا شده در روز پنج شنبه بعد از ظهر. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال حمله توییتر برای برچسب زدن خود توییتهایی دربارهی ادعاهای بی اساس تقلب در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری با یک هشدار باعث خوانندگان به واقعیت-بررسی پست.

تهمت می خواهد به "حذف و یا تغییر" ارائه یک قانون شناخته شده به عنوان بخش 230 که سپر اجتماعی در شرکت های رسانه ای از مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دادستان کل آمریکا ویلیام Barr آغاز خواهد شد پیش نویس قانون "بلافاصله" به تنظیم رسانه های اجتماعی شرکت ها.

روز چهارشنبه گزارش رویترز کاخ سفید به طرح اصلاح بخش 230 بر اساس یک نسخه از پیش نویس یک فرمان اجرایی که به گفته کارشناسان بعید است که برای زنده ماندن نظارت قانونی است. نسخه نهایی این منظور منتشر شده در پنج شنبه تا به حال هیچ تغییرات عمده ای به جز این پیشنهاد برای قوانین فدرال.

"آنچه که من فکر می کنم ما می توانیم بگوییم این است که ما در حال رفتن به تنظیم آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: قبل از ثبت سفارش. "من شده است به نام دموکرات ها که می خواهید برای انجام این کار من فکر می کنم شما احتمالا می تواند یک دو حزبی وضعیت گفت:" جمهوری خواه مغلوب ساختن پیشی جستن که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر.

توییتر به نام سفارش "یک ارتجاعی و سیاسی رویکرد به یک نقطه عطفی قانون" و گفت: تلاش برای تضعیف بخش 230 خواهد "تهدید آینده آنلاین سخنرانی."

یک سخنگوی گوگل گفت: به منظور صدمه خواهد "اقتصاد آمریکا" در حالی که یک Facebook گفت: این امر تشویق سیستم عامل به سانسور هر چیزی که ممکن است توهین به هر کسی."

سفارش به عنوان نوشته شده است, تلاش برای دور زدن کنگره و دادگاه در کارگردانی تغییرات به تاسیس تفاسیر از بخش 230. آن را نشان دهنده آخرین تلاش خود را برای استفاده از این ابزار از ریاست جمهوری به زور به شرکت های خصوصی برای تغییر سیاست هایی که او معتقد است نه به نفع او.

"در نظر ریاست جمهوری تلاش برای محدود کردن تصحيح انتقادی در مورد خود من فکر می کنم یکی را برای رفتن به فتنه عمل 1798 – که ساخته شده آن را غیر قانونی می گویند غلط همه چیز در مورد رئیس جمهور و برخی دیگر از مقامات دولتی -برای پیدا کردن یک حمله ظاهرا ریشه در قانون توسط رئیس جمهور در هر نهاد که نظرات و یا چاپ نظرات در مورد مسائل عمومی و مردم" گفت: متمم اول قانون اساسی وکیل فلوید آبرامز.

جک foster family chiro یک دانشگاه ییل قانون اساسی استاد گفت: "رئیس جمهور در تلاش است به ترساندن اجبار, ترساندن, گول زدن رسانه های اجتماعی شرکت ها به او به تنهایی و نه آنچه توییتر به تازگی انجام داده به او."

توییتر سهام به پایان رسید بیش از 4 درصد کاهش در روز پنج شنبه. Facebook به پایان رسید پایین 1.6 درصد و گوگل, پدر و مادر, الفبا, Inc پایان رسید کمی بالا.

مغلوب ساختن پیشی جستن که با استفاده از توییتر تقریبا هر روز برای ترویج سیاست های خود و توهین مخالفان خود را به مدت طولانی بدون ادعا شواهدی که سایت مغرضانه به نفع دموکرات ها. او و حامیان او را وارد همان اتهامات بی اساس علیه Facebook, که برگ برنده را در انتخابات ریاست جمهوری استفاده می کند به شدت به عنوان یک تبلیغات خودرو.

در روز پنج شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: وجود دارد هیچ چیز او را به جای انجام این کار از پاک کردن حساب توییتر خود, اما او تا به حال به نگه داشتن آن به منظور دور زدن را فشار دهید و دریافت نسخه خود را از حوادث به میلیون ها نفر از پیروان.

او در زمان به توییتر دوباره پنج شنبه شب به بازیگران شک در سراسر رای گیری از طریق پست به tweeting عمل منجر به "تقلب گسترده و سوء استفاده" و "پایان ما بزرگ حزب جمهوری خواه."حمایت از بخش 230 شده اند به دلایل مختلف از قانونگذاران از جمله بزرگ با تکنولوژی منتقد سناتور جاش هالی. منتقدان استدلال می کنند که آنها را به شرکت های اینترنتی رایگان عبور بر روی چیزهایی مانند سخنرانی نفرت و محتوا است که پشتیبانی از ترور سازمان.

رسانه های اجتماعی شرکت ها را تحت فشار بوده است از بسیاری از جاها هر دو در ایالات متحده و کشورهای دیگر به کنترل بهتر اطلاعات غلط و مضر محتوا در خدمات خود را.

توییتر اجرایی جک دورسی گفت: در وب سایت این شرکت اواخر روز چهارشنبه که رئیس جمهور توييتها "ممکن است گمراه کردن مردم به فکر آنها نمی نیاز به ثبت نام برای دریافت رای گیری. قصد ما این است که برای اتصال نقطه از اظهارات متناقض و نمایش اطلاعات در اختلاف بنابراین مردم می توانند قضاوت کنند."

پس از برچسب زدن مغلوب ساختن پیشی جستن, توییت, توییتر همچنان به اضافه کردن واقعیت-چک کردن و دستکاری رسانه " برچسب بر روی صدها نفر از دیگر توییتهایی.

ما مجلس نانسی پلوسی به نام مغلوب ساختن پیشی جستن منظور برنامه ریزی شده "ظالمانه" و "انحراف" از coronavirus بحران است. تحت سفارش وزارت بازرگانی 60 روز به درخواست FCC به اتخاذ قوانین جدید و پس از آن آژانس را بررسی درخواست. آن می تواند در هر نقطه از 12 تا 24 ماه برای FCC به پیشنهاد و تصویب نهایی قوانین.

فدرال هزینه های تبلیغات آنلاین را نیز بررسی می شود توسط سازمان های دولت ایالات متحده برای اطمینان از هیچ سخنرانی محدودیت های اعمال شده توسط یک شرکت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن