مغلوب ساختن پیشی جستن می کند vandalising آثار ملی مجازات جرم به 10 سال زندان

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 1:41:22 pm دولت و سازمان های اجرای قانون محلی

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 1:41:22 pm
دولت و سازمان های اجرای قانون محلی است که قادر به محافظت از بناهای یادبود و مجسمه خواهد بود موضوع را به خودداری از حمایت دولت فدرال. (AP Photo/Bebeto ماتیوز فایل)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را امضاء کرده است یک فرمان اجرایی به تعقیب کسانی که آسیب آثار ملی آن را یک مجازات جرم به 10 سال زندان.

منظور می آید در پی شورش defacing و از بین بردن سایت های تاریخی و آثار و مجسمه ها در کشور به عنوان خشونت فوران زیر وحشیانه وادار سازد مرگ آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در مه 25. رئیس جمهور را متهم چپ رادیکال برای خشونت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در به شدت دقت کنید منظور اجرایی در روز جمعه گفت: "دولت من نمی خواهد اجازه می دهد خشونت اوباش تحریک شده توسط رادیکال های حاشیه برای تبدیل شدن به داوران از جنبه های تاریخ ما است که می تواند جشن در فضاهای عمومی."

بیش از پنج هفته است پایدار حمله بر جان و مال شهروندان مأموران اجرای قانون دولت اموال و احترام آمریکا بناهای تاریخی مانند یادبود لینکلن تهمت گفت.

"بسیاری از تظاهر کنندگان ، arsonists و چپ افراطی که انجام شده و پشتیبانی از این اعمال باید به صراحت مشخص خود را با ایدئولوژی — مانند مارکسیسم — که برای نابودی ایالات متحده سیستم دولت," او گفت:.

تحت دستور دولت فدرال است که به کارگردانی تعقیب هر شخص یا نهاد است که خسارت یا defaces مذهبی اموال و خودداری برخی فدرال حمایت از دولت و دولت های محلی است که قادر به محافظت از مکان بناهای یادبود و تندیس از تخریب و یا خرابکاری.

آنارشیست ها و چپ افراطی به دنبال پیشبرد یک حاشیه ایدئولوژی است که رنگ های ایالات متحده امریکا به عنوان اساسا ناعادلانه و به دنبال تحمیل کند که ایدئولوژی در آمریکایی ها از طریق خشونت و اوباش ارعاب مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

آنها به رهبری شورش در خیابان های سوخته وسایل نقلیه پلیس کشته و حمله ماموران دولتی به عنوان به خوبی به عنوان صاحبان کسب و کار دفاع از اموال خود را و حتی کشف و ضبط یک منطقه در یک شهرستان که در آن قانون و دستور داد راه را به هرج و مرج. در طول ناآرامی شهروندان بی گناه نیز صدمه شده اند و کشته شدن رئیس جمهور rued.

"این اعمال جنایی اغلب برنامه ریزی و پشتیبانی توسط آشوبگران که سفر در سراسر خطوط دولت به ترویج خشونت آمیز خود را در دستور کار. این رادیکال های بی شرمانه حمله مشروعیت نهادهای ما و حاکمیت قانون خود است.

"افراد و سازمان ها حق دارند به صورت مسالمت آمیز در حمایت یا حذف و یا ساخت هر بنای تاریخی است. اما هیچ فرد یا گروهی حق دارد به آسیب های, محو کردن و یا حذف هر یک بنای تاریخی با استفاده از نیروی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

قانون مجوز مجازات تا 10 سال حبس به صورت عمدی و آسیب از اموال فدرال. منظور اجرایی نیز هدایت که کسانی که تحریک خشونت و فعالیت های غیر قانونی تحت پیگرد قانونی قرار دارد به حد کمال تحت قانون.

دولت و سازمان های اجرای قانون محلی است که قادر به محافظت از بناهای یادبود و مجسمه خواهد بود موضوع را به خودداری از حمایت دولت فدرال. دادستان کل خواهد شد و تمام اقدامات مناسب در برابر افراد و سازمان ها به شرکت در اعمال غیرقانونی مربوط به شورش و تخریب اموال فدرال طبق فرمان اجرایی.

"تظاهر کنندگان را مخدوش و تخریب آثار و تندیس تجلیل به برخی از مهم ترین آمار و ارقام در کشور ما طبقه تاریخ" کاخ سفید گفت.

در پورتلند اوباش پاره کردن مجسمه از پدران بنیانگذار ما –جورج واشنگتن و توماس جفرسون. در سان فرانسیسکو تظاهر پاره کردن یک مجسمه تجلیل اولیس S گرانت. وجود دارد حتی تماس برای حذف مجسمه آبراهام لینکلن در بوستون و واشنگتن ،

یک مجسمه از هانس کریستین Heg که مبارزه برای اتحاد ارتش در طول جنگ تخریب شد در ویسکانسین.

"امروز رئیس جمهور تهمت گرفته و اقدام سریع برای محافظت و حفظ در تاریخ ملت ما از اراذل و اوباش با خشونت با امضای یک فرمان اجرایی کارگردانی اجرای قوانین است که حمل شرکت مجازات حبس برای کسانی که به جرم اخذ عمومی آثار" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت که منظور خواهد شد ارائه کمک برای حفاظت از فدرال بناهای یادبود مجسمه ها و اموال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب