مغلوب ساختن پیشی جستن برگ کاخ سفید زمینه را برای اولین بار از مارس 28

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 7:07:50 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب س

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 7:07:50 am
coronavirus, coronavirus US, coronavirus trump, trump leaves white house, US news رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (AP)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن cooped در کاخ سفید هفته با توجه به کروناویروس مستند پرواز به کمپ دیوید مریلند در روز جمعه برای یک آخر هفته دور در انتخابات ریاست جمهوری عقب نشینی است.

زمانی که خود دریایی یک هلیکوپتر به سمت چپ جنوبی چمن, این اولین بار تهمت به حال ترک کاخ سفید پس زمینه مارس 28, زمانی که او بازدید نورفولک ویرجینیا به ایالات متحده نیروی دریایی کشتی بیمارستانی راحتی تنظیم بادبان برای بندر نیویورک.

مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: به عنوان او در سمت چپ خانه سفید است که او می تواند تمرین های اجتماعی فاصله در حالی که در کمپ دیوید که او قصد دارد یک کار آخر هفته که شامل تماس های تلفنی با رهبران خارجی.او برای بازگشت به واشنگتن در روز یکشنبه در زمان Fox News Channel مجازی "تاون هال" رویداد در یادبود لینکلن.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه سفر به شهر فینیکس, آریزونا در روز سه شنبه. معاون رئیس جمهور مایک پنس ساخته شده است که یک تعداد انگشت شماری از سفر به خارج از واشنگتن به بررسی coronavirus تلاش های امدادی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن