مغلوب ساختن پیشی جستن فاقد چشم انداز استراتژیک, تاریخی, دانش می گوید: جان بولتون

توسط: AP | فورت لادردیل | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 9:52:49 am فایل عکس از جان بولتون با رئیس

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399
توسط: AP | فورت لادردیل | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 9:52:49 am
John Bolton, Donald Trump, US elections, United states, Bolton-Trump, world news فایل عکس از جان بولتون با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (داگ میلز/نیویورک تایمز)

سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون گفت: او معتقد است رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متعهد چندین impeachable جرائم اما دموکراتیک رهبران کنگره محکوم تلاش خود را برای حذف او از اتاق با عجله این فرایند را برای اهداف حزبی.

بولتون گفت: فلوریدا در یک آنلاین ارائه است که مغلوب ساختن پیشی جستن کسب و کار و انتخاب مجدد نگرانی درایو نه تنها خود را در ارتباط با اوکراین را که منجر به استیضاح توسط مجلس بلکه با چین و ترکیه و کشورهای دیگر.

او گفت که او می خواهم که رای به حذف رئیس جمهور برای اوکراین معاملات اما نه مشغول به جزئیات. Bolton دیرین مشاور جمهوری خواه رئیس جمهور گفت: فروم باشگاه از سواحل پالم, یک سازمان حزبی که در دیدار ماهانه به شنیدن از برجسته خبرسازان که زندگی در داخل مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید شد مانند "زندگی در یک ماشین شیطان پین بال دزد."

"شما نیاز به چشم انداز استراتژیک. این قطعا کمک می کند تا به مبانی فلسفی و شما باید به فکر می کنم از طریق جوانب مثبت و منفی از سیاست های مختلف. تقریبا هیچ کدام از آن اتفاق افتاده است با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن" گفت: بولتون بود که ترویج کتاب خود "اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات."

مغلوب ساختن پیشی جستن "ندارد اساسی فلسفه است. او نه یک محافظه کار جمهوری خواه. من معنی نیست که می گویند او یک لیبرال دموکرات. او نه فقط هر چیزی" گفت: Bolton, که در خدمت به عنوان برگ برنده مشاور امنیت ملی از آوریل سال 2018 به سپتامبر 2019. رئیس جمهور می گوید که او از کار اخراج بولتون; بولتون می گوید که او استعفا داد.

بولتون که در حال مصاحبه با تلویزیون محلی anchorman مایکل ویلیامز به خود سوزاننده انتقادات در مورد استیضاح برای دموکرات کنگره گفت: آنها تحت فشار قرار دادند و تلاش های خود را در یک "با عجله ناکافی بیش از حد حزبی راه است."

دموکرات ها نیست علاقه مند به یادگیری کامل حقیقت بولتون گفت: آنها فقط می خواستم به آسیب تهمت انتخابات شانس ساختن آن غیر ممکن است برای دریافت هر گونه قابل توجهی در حمایت از حزب جمهوری خواه.

بولتون گفت: "دموکرات ها" ادعا می کنند که آنها کشت و زرع جلوتر دانستن تلاش خود را محکوم به فنا بود در مجلس سنا به دلیل آن که محدود کردن تهمت آینده اقدامات اشتباه است. او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن را تبرئه او را کمتر هوشیار اگر او برنده در ماه نوامبر.

"همه چیز به پایان رسید تا به طور کامل به عقب که در آن دموکرات ها گفت: آنها می خواستند" بولتون گفت.

Bolton, 71, یک دیرین سیاست خارجی تندرو که حمایت خود را از سال 2003 حمله به عراق و به نام برای آمریکا اقدام نظامی علیه ایران و کره شمالی و دیگر کشورها تلاش خود را برای ساخت و یا تهیه اتمی, سلاح های شیمیایی و بیولوژیکی.

او رئیس جمهور جورج دبلیو بوش در سازمان ملل متحد سفیر 16 ماه پس از خدمت به عنوان یک وزارت امور خارجه سلاح های مذاکره کننده و دولت از رئیس جمهور رونالد ریگان و جورج دبلیو بوش.

بولتون گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان خوانده شده امنیت ملی جلسه رئیس جمهور دریافت روزانه و در طول دو یا سه هفته فرد در جلسات او دریافت از امنیتی و نظامی مقامات تهمت صرف بیشتر وقت خود را به صحبت کردن به جای گوش دادن و پرسیدن سوال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب