مغلوب ساختن پیشی جستن: 'به نظر می رسد مانند G7 خواهد بود در'

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 3:35:21 pm او گفت: رسمی اعلام خواهد شد و به

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 3:35:21 pm
Trump: 'It looks like G7 will be on' او گفت: رسمی اعلام خواهد شد و به احتمال زیاد اوایل هفته آینده. (AP Photo/الکس Brandon)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: "کامل" G7 اجلاس گرد هم آوردن رهبران بزرگ جهان اقتصاد "به نظر می رسد مانند" آن "خواهد بود."

اما او می گوید که در شخص رویداد — که اوراق در ماه مارس به دلیل coronavirus — شرکت محل را "در درجه اول در کاخ سفید" با "یک تکه از آن را" شاید در نظر گرفتن محل در نزدیکی کمپ دیوید ریاست جمهوری عقب نشینی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است این نظرات در حالی که خروج کاخ سفید برای سفر به میشیگان در روز پنج شنبه. منطقه کلمبیا همچنان تحت اقامت در خانه سفارشات و ایالات متحده محدودیت های مسافرتی در محل باقی می ماند و در بسیاری از گروه هفت سازمان ملل.

اما تهمت و گفت: برگزاری این رویداد خواهد بود "نشانه ای بزرگ برای همه" است که همه چیز به حالت عادی بازگشت. او گفت: رسمی اعلام خواهد شد و به احتمال زیاد اوایل هفته آینده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن