مغلوب ساختن پیشی جستن, هتل, خدمتکار می گوید او از کار اخراج شد به دلیل امتناع از به کار روزهای یکشنبه

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 11:10:15 am مغلوب ساختن پیشی جستن هتل بین المللی می ا

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 11:10:15 am
US protests, George Floyd protests, Trump towers, Donald Trump, Donald Trump church visit, Trump employee forced to work مغلوب ساختن پیشی جستن هتل بین المللی می ایستد فراتر از درختان نخل پیش از سوم ریاست جمهوری ایالات متحده بحث در لاس وگاس, نوادا (بلومبرگ)

سابق خانه دار در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن لاس وگاس هتل ادعا می کند او از کار اخراج شد به دلیل امتناع از به کار روزهای یکشنبه بنابراین او می تواند حضور در کلیسا.

سونیا پرز 56 گفت: او مشغول به کار در هتل بین المللی ترامپ از سال 2010 تا 2015 بدون حادثه با روزهای یکشنبه کردن به طوری که او می تواند با شرکت در مراسم مذهبی در غیر فرقهای مسیحی در کلیسا. اما پس از کارکنان اتحادیه در سال 2018 پرز می گوید: در یک طرح دعوی در دادگاه واصل روز سه شنبه در لاس وگاس دادگاه فدرال او تغییر را شامل روزهای یکشنبه.

پرز حاضر به آمدن به کار در روزهای یکشنبه "از آنجا که از او صمیمانه برگزار شد باور دینی" با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

طرح دعوی در دادگاه می آید یک روز پس از معترضان به زور پاک از در مقابل کاخ سفید توسط پلیس پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند راه رفتن به کلیسا و نگه دارید تا یک کتاب مقدس برای عکاسان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

پرز گفت: در شکایت او تعلق "حضور و غیاب امتیاز" را برای او یکشنبه غیبت, اما زمانی که آنها زد او گفت که او از کار اخراج شد.

در طرح دعوی در دادگاه پرز متهم به تهمت Ruffin, تجاری, Inc., اجرا می شود که مغلوب ساختن پیشی جستن هتل های مذهبی تبعیض و شکست به جای.

در مورد تورس v. تهمت Ruffin تجاری LLC, 20-cv-00990 ایالات متحده دادگاه منطقه منطقه نوادا (لاس وگاس)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن