مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین افزایش دلار و 61 میلیون در ماه آوریل بایدن تومان 60 میلیون در میان COVID-19

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مارس 12 سال 2020 11:29:13 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مارس 12 سال 2020 11:29:13 am
Trump campaign raises USD 61 million in April, Biden USD 60 million amidst COVID-19 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به دنبال انتخاب مجدد او در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری. (عکس)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجدد انتخابات مطرح چشمگیر دلار 61.7 میلیون در ماه آوریل در حالی که خود را دموکرات رقیب و معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن جمع آوری دلار 60.5 میلیون در زمانی که به بزرگترین اقتصاد جهان آمده است به متوقف مجازی و بیش از 33 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست.

انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی شده برگزار می شود در نوامبر 3 و مبارزات انتخاباتی که از هم اکنون در حال جمع آوری بودجه تقریبا.

مغلوب ساختن پیشی جستن 73 به دنبال انتخاب مجدد او در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری. بایدن 77 است presumptive نامزد ریاست جمهوری از حزب دموکرات است. او به احتمال زیاد به طور رسمی معرفی شده توسط کنوانسیون ملی دموکرات ها در ویسکانسین در ماه اوت است.

دو کمپین یک ضربه گرفته اند به هیچ عنوان جلسات عمومی برگزار شد با توجه به اجتماعی فاصله گرفته است.

کمیته ملی حزب جمهوری خواه (RNC) اعلام کرد که Donald J. Trump برای رئیس جمهور, Inc آن معتقدات مشترک جمع آوری کمک های مردمی کمیته و RNC مطرح تومان 61.7 میلیون در ماه آوریل یک رکورد برای این ماه است.

این به ارمغان می آورد کل مسافت چرخه به بیش از دلار 742 میلیون دلار به, تاریخ, تومان 288 میلیون بیشتر از اوباما برای انتخاب مجدد تلاش کرده بود در این نقطه است. مشترک نهادهای همچنان در یک موضع قوی مالی با بیش از 255 میلیون دلار پول نقد در دست است.

"در حالی که روز به روز زندگی ممکن است آهسته این ماه گذشته شور و شوق و حمایت از این رئیس جمهور نیست. با زمان و منابع و در نهایت رای خود را آمریکایی ها در سراسر این کشور همچنان به قرار دادن ایمان خود را در رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن" RNC رئیس Ronna McDaniel گفت.

از سوی دیگر متوسط کمک مالی آنلاین به بایدن کمپین تومان 32.63, نمایش ادامه داد: مردمی قدرت حتی در زمان بحران.

بایدن برای رئیس جمهور (BFP) و کمیته ملی حزب دموکرات (DNC) اعلام کرد که آنها مطرح کرده اند یک ترکیب تومان 60.5 میلیون در ماه آوریل است.

"مارس یکی از سخت ترین سال در تاریخ کشور ما است. ما در حال حاضر بیش از یک میلیون و تایید موارد COVID-19. بیش از 80 ، 000 مرگ و میر. 33 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست به این بیماری همه گیر. به عنوان یک ملت ما تجربه زیادی درد. ما همچنین شاهد باور نکردنی اعمال قهرمانی — از بهداشت و درمان کارگران اولین پاسخ دهندگان فروشگاه خواروبار کارگران كانون معلمان و میلیون ها نفر بیشتر" بایدن گفت: در یک آدرس پست الکترونیکی به هواداران خود.

"اما نگاه درد من دیده ام و قهرمانی من شاهد بوده ایم که تنها الهام بخش من برای کار سخت تر از من همیشه قبل از. اگر من آن را گفته ام پس من آن را گفته ام یک میلیون بار است که ما در نبرد برای روح این ملت است. و این بحران به ما نشان داده آنچه در خطر است اگر ما از دست دادن.

"اعتماد همه شما را در من به عنوان presumptive نامزد فروتنی است. بنابراین من با افتخار اعلام کند که برای ماه مارس ما مطرح تومان 60.5 میلیون بین کمپین و کمیته ملی حزب دموکرات. و متوسط کمک مالی آنلاین به کمپین من تنها USD 32.63 می شود."

مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 مدیر کمپین براد Parscale گفت که یک بار دیگر مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین عظیم مالی مسافت تعهد که تهمت منجر خواهد شد غیر قابل توقف نیروی عظیم منهدم کننده در ماه نوامبر.

"در حالی که انجام هیچ چیز دموکرات ها را بی پروا برگزار شد تا بودجه برای کشور ما کسب و کارهای کوچک و بازی سیاسی و بازی با زندگی مردم آمریکا, رئیس جمهور تهمت سازگار رکورد بی سابقه ای در اکشن ملاقات با قریب به اتفاق شور و شوق و حمایت," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب