مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت ورود گروه های خاصی از دانش آموزان چینی به ما

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 1:52:32 pm این اقدام چین یک تهدید برای آمری

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 1:52:32 pm
Donald Trump WHO, US halts WHO funding, donald trump china coronavirus, trump who funding, World news, Indian express news این اقدام چین یک تهدید برای آمریکا در دراز مدت حیات اقتصادی و ایمنی و امنیت مردم آمریکا است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صادر کرده است اعلام ممنوعیت ورود دانش آموزان چینی و محققان داشتن روابط با افراد ارتش آزادی بخش برای از بین بردن چین در تلاش برای استفاده از دانش آموزان فارغ التحصیل به دست آوردن مالکیت معنوی و تکنولوژی از امریکا است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اطلاعیه آمده میان تشدید رویارویی بین آمریکا و چین بر تجارت, ریشه های رمان coronavirus همه گیر پکن امنیتی سرکوب در هنگ کنگ و کمونیست غول تهاجمی نظامی حرکت می کند و در مورد مناقشه دریای چین جنوبی است.

صدور بیانیه در روز جمعه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در چین که درگیر در یک گسترده و به شدت منابع مبارزات انتخاباتی برای به دست آوردن حساس ما فن آوری و مالکیت معنوی برای نوسازی آن عظیم نظامی — افراد ارتش آزادی بخش (PLA) است.

این اقدام چین یک تهدید برای آمریکا در دراز مدت حیات اقتصادی و ایمنی و امنیت مردم آمریکا است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا که چین با استفاده از برخی از دانش آموزان چینی عمدتا کارشناسی ارشد و محقق فوق دکترا به کار به عنوان غیر سنتی جمع مالکیت معنوی. بنابراین, چینی, کارشناسی ارشد, دانشجویان یا محققان که در حال اند و یا در ارتباط با PLA در معرض خطر در حال بهره برداری و یا شرکت تصمیم گرفتند با مقامات چینی و ارائه خاص دلیلی برای نگرانی.

"با توجه به بالا من تعیین کرده اند که از ورود برخی از" اتباع چینی "به دنبال ورود به ایالات متحده به موجب یک 'F' یا 'J' ویزا برای مطالعه و یا انجام تحقیقات در ایالات متحده می تواند مضر به منافع" آمریکا, او گفت:.

چین روز جمعه تا به حال نامیده می شوند مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به سیلی تحریم ها بر دانش آموزان خود را در امریکا به عنوان نژادپرست و گفت: این بی پروایی نشان دادن اذیت و آزار سیاسی و یادآور دوران مک کارتی. مککارتیسم عمل از اتهام براندازی و یا خیانت مناسب و بدون توجه به مدارک و شواهد.

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: این طرح در معرض ريشه �جنگ سرد� و صفر-مجموع ذهنیت است که نفوذ این تفکر در برخی از آمریکایی ها و هشدار داد که ما را به نقض حقوق قانونی از دانش آموزان چینی در امریکا است.

در حالی که ویزای F-1 برای دانش آموزان به حضور تمام وقت در رشته یا دانشگاهی برنامه در یک کالج یا دانشگاه در ایالات متحده روادید J-1 پیشنهادات فرهنگی و آموزشی تبادل فرصت ها در امریکا از طریق برنامه نظارت توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده. F-1 ویزای معتبر است تا زمانی که آن را طول می کشد را به پایان برساند یا او دوره است. یک ویزای F-1 همچنین اجازه می دهد تا دانش آموزان به کار در دانشگاه و در برخی از مواقع حتی خارج از دانشگاه.

توصیف در این اعلامیه به عنوان یک گام خوب کنگره مایک راجرز, رتبه بندی عضو خانه امنیت داخلی کمیته گفت: چین متعهد است در دراز مدت به کمپین جهانی فن آوری, رهبری, حتی اگر آن را به معنی سرقت راه خود را به بالا.

چین گرفته شده هماهنگ گام برای استخراج از آخرین فن آوری از پیشرو موسسات آمریکایی و انتقال اطلاعات به چین دفاع پایه صنعتی و دولتی صنایع.

"این یک عمده فروشی حمله آمریکا رقابت است. من ستایش از رئیس جمهور برای صدور این اعلامیه. آن است که یک گام به جلو برای حفظ امنیت ملی و اقتصادی آمریکا, رقابت," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب