مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دادخواست FCC در محتوای رسانه های اجتماعی قوانین

مغلوب ساختن پیشی جستن به کارگردانی ملی ارتباطات و اطلاعات مدیریت (NTIA) به فایل دادخواست پس از توییتر در مارس

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن به کارگردانی ملی ارتباطات و اطلاعات مدیریت (NTIA) به فایل دادخواست پس از توییتر در مارس هشدار داده خوانندگان به واقعیت-بررسی پست های خود را در مورد ادعاهای بی اساس تقلب در پست الکترونیکی-در رای گیری.

مغلوب ساختن پیشی جستن فرمان اجرایی خواسته NTIA به درخواست FCC برای نوشتن قوانین و مقررات ناشی از بخش 230 یک ماده از قانون ارتباطات نجابت که سپر اجتماعی در شرکت های رسانه ای از مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران خود را و اجازه می دهد تا آنها را برای حذف قانونی اما اعتراض پست.

به NTIA گفت: در روز دوشنبه درخواست آن را می خواهد FCC نیاز به رسانه های اجتماعی شرکت به "عموم فاش کردن اطلاعات دقیق در مورد محتوای آن-مدیریت مکانیسم" به "کاربران را قادر به انتخاب آگاهانه تر در مورد رقابتی جایگزین."

مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد در نوامبر. 3, بارها ابراز خشم در رسانه های اجتماعی شرکت ها. روز دوشنبه گفت: توییتر جدیدترین ویژگی های ناعادلانه بود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"آنها به دنبال هر چیزی که آنها می توانید آن را به عنوان بد به عنوان امکان پذیر است و ضربه آن را تلاش برای ایجاد آن روند," او نوشت.

هر دو دموکراتیک کمیسیون پنج عضو FCC گفت: این کمیسیون باید به سرعت رد دادخواست.

"FCC نباید این را طعمه. در حالی که رسانه های اجتماعی می تواند خسته کننده تبدیل این سازمان به سخنرانی رئیس جمهور پلیس است که پاسخ ندارد" FCC کمیسیون جسیکا Rosenworcel گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

جمهوری خواه کمیسر برندان Carr گفت: "درخواست فراهم می کند فرصت را به مقدار مورد نیاز وضوح به متن قانونی."

توییتر به نام تهمت با حکم اجرایی "ارتجاعی و سیاسی رویکرد به یک نقطه عطفی قانون است."

یک سخنگوی FCC رئیس Ajit Pai که گفت: در گذشته او نقش FCC برای تنظیم وب سایت های مانند Twitter, Facebook و یا حروف الفبا را گوگل در روز دوشنبه گفت که آژانس "را به دقت بررسی درخواست."

FCC می تواند یک سال یا بیشتر برای نهایی کردن هر گونه قوانین است.

اندرو جی شوارتزمن یک استاد دانشگاه جورج تاون گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن در لرزان حقوقی زمین.

"FCC حق ندارد به تفسیر بخش 230 و حتی اگر آن را انجام داد این قانون که تهمت می خواهد کاملا ناسازگار با زبان ساده اساسنامه," او گفت:. (گزارش شده توسط David Shepardson; ویرایش توسط ساندرا ملر و سونیا Hepinstall)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن