مغلوب ساختن پیشی جستن admin خواستار دادگاه آمریکایی به بلوک اجازه کار به همسران H1B visa-دارندگان

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 8:40:41 am یک ثانیه-4 ویزا صادر شده است و به

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 8:40:41 am
Trump admin urges US court not to block work permits to spouses of H1B visa-holders یک ثانیه-4 ویزا صادر شده است و به همسران دارندگان ویزای H-1B یک به طور قابل توجهی تعداد زیادی از آنها بالا ماهر و حرفه ای از هند است.

در عمده توسعه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواست یک دادگاه منطقه ای فدرال به جلوگیری از اوباما-دوران حکومت اجازه می دهد دسته بندی برخی از همسران ویزای H-1B-دارندگان به کار در ایالات متحده است.

در ارسال قبل از دادگاه منطقه ای ایالات متحده منطقه واشنگتن این هفته وزارت امنیت داخلی (DHS) استدلال کرد که آمریکا تکنولوژی کارگران که تا به حال به چالش کشیده 2015 حاکم بر دادن اجازه کار به H-4 ویزا-دارندگان نشده اند صدمه غیر قابل جبرانی توسط چنین کاری مجوز.

یک ثانیه-4 ویزا توسط ما خدمات مهاجرت و شهروندی (USCIS) برای اعضای خانواده (همسر و فرزندان زیر 21 سال) از ویزای H-1B-دارندگان بسیاری از آنها است حرفه ای. آن است که به طور معمول صادر شده برای کسانی که در حال حاضر آغاز شده به دنبال اشتغال مبتنی بر اقامت دائم و قانونی.

DHS در ارائه آن در مارس 5 گفت: این استدلال توسط صرفه جویی در مشاغل ایالات متحده آمریکا به نمایندگی از آمریکا تکنولوژی کارگران "تنها حدس در مورد پتانسیل اقتصادی آسیب به اعضای آن بر اساس پنج ساله گواهی حسن".

در آن طرح دعوی در دادگاه واصل در سال 2015, صرفه جویی در مشاغل ایالات متحده آمریکا استدلال کرده بود که مقررات صادر شده توسط دولت اوباما برای ارائه مجوز اشتغال برای برخی H4 وابسته به همسران مضرات اعضای خود را که در آمریکا فناوری کارگران است.

پس از به قدرت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در دسامبر 2017 به دادگاه اطلاع داد که قصد دارد برای لغو اوباما-دوران مقررات در این زمینه است. پس از آن گفت: دادگاه در مورد نیم-یک-ده بار در مورد قصد خود را به شماره اطلاع از پیشنهاد Rulemaking (NPRM). اما DHS نه لغو "اشتغال مجوز برای برخی H-4 وابسته به همسران" از 2015.

DHS دادگاه ارسال شد در پاسخ به یکی از با صرفه جویی در مشاغل ایالات متحده آمریکا که به دنبال یک دستور مقدماتی برای متوقف کردن H-4 قانون از ارائه مقدماتی H-4 ویزا-دارندگان با اشتغال موقت مجوز. صرفه جویی در مشاغل ایالات متحده آمریکا استدلال کرده بود که دیگر این پرونده همچنان در تعلیق بیشتر آسیب به ما کارگران است. DHS مخالفت ادعا که وجود دارد هیچ نشانه ای.

در 11 صفحه بحث DHS اظهار داشت که صرفه جویی در مشاغل ایالات متحده آمریکا موفق به ایجاد که اعضای آن' نظری اقتصادی صدمات کافی برای برآوردن DC مدار "استاندارد بالا برای آسیب جبران ناپذیر".

ادعای آسیب های جبران ناپذیر توسط صرفه جویی در مشاغل ایالات متحده آمریکا با تکیه بر ثانیه-4 قانون حذف و یا به طور قابل توجهی کاهش فرصت های شغلی به این معنی که تعداد زیادی از اطلاعات در دسترس-فناوری شغل را به طور قابل توجهی کاهش با توجه به H-4 قانون آن را گفت.

"اما این رابطه شده است نشان داده می شود 'خاص' و 'واقعی' به جای صرفا 'نظری'," DHS استدلال کرد.

به عنوان مثل DHS خواست دادگاه به انکار حرکت صرفه جویی در مشاغل ایالات متحده آمریکا به دنبال یک دستور مقدماتی امر به معروف H-4 قانون است. صرفه جویی در مشاغل ایالات متحده آمریکا تا به حال به دنبال ماندن در ثانیه-4 حاکم است.

یک ثانیه-4 ویزا صادر شده است و به همسران دارندگان ویزای H-1B یک به طور قابل توجهی تعداد زیادی از آنها بالا ماهر و حرفه ای از هند است. آنها تا به حال به دست آمده اجازه کار در یک نظم خاص صادر شده قبلی دولت اوباما در سال 2015.

از دسامبر سال 2017 USCIS تا به حال تایید شده 1,26,853 برنامه های کاربردی برای استخدام مجوز برای H-4 ویزا-دارندگان. با توجه به یک سال 2018 گزارش سرویس پژوهشی کنگره (CRS) 93 درصد از برنامه های مورد تایید برای H-4 مجوز اشتغال صادر شده به افراد در هند به دنیا آمد و پنج درصد به افراد متولد شده در چین.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن