مغلوب ساختن پیشی جستن admin مقامات نادیده گرفته COVID-19 هشدارهای مدعی اخراج دانشمند آمریکایی

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:48:43 am مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وارد

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:48:43 am
مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وارد شده نزدیک به پنج کرور روپیه واحد از مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین که در ماه مارس دریافت کرده اضطراری با استفاده از مجوز از سازمان غذا و داروی آمریکا (AP Photo/اوان Vucci)

بالا مقامات بهداشتی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بارها و بارها هشدار داد که هشدارهای متعدد با توجه به کروناویروس همه گیر از جمله اتهام کیفیت پایین, مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین از هند و پاکستان اخراج دانشمند آمریکایی است گفت: در whistleblower شکایت.

در یک شکایت در روز سه شنبه قبل از ما دفتر مشاور ویژه که نظارت بر حفاظت از خبرچین ریک روشن ادعایی که مقامات ارشد وزارت بهداشت و خدمات انسانی بارها و بارها نادیده گرفته و پیام و دیگران که با توجه به تجهیزات حفاظت شخصی و داروهای مانند هیدروکسی کلروکین در خاص است.

زمانی که از کار اخراج روشن شد سر از پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه سازمان تحقیقات آژانس در بهداشت و خدمات انسانی (HHS) بخش. او به طور مستقیم به گزارش رابرت Kadlec معاون وزیر آمادگی و واکنش در وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

بخوانید| تهمت پرش با پوشیدن ماسک صورت در طول سفر به آریزونا ماسک کارخانه

"دکتر روشن باقی مانده است بسیار نگران در مورد دارو واردات از پاکستان و هند به دلیل FDA به حال بازرسی از مواد مخدر و یا کارخانه که تولید آنها" شکایت گفت.

"در Dr روشن را تجربه مواد مخدر از uninspected کارخانه می تواند آلوده و یا دوز بندی نادرست و این بدیهی است که می تواند خطرناک باشد برای کسانی که دارو در زمان. ظاهرا جونگ در این مورد شناخته شده خطر Dr Kadlec و دیگران در دولت به دنبال 'سیل' بازار با این داروها" این ادعا.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وارد شده نزدیک به پنج کرور روپیه واحد از مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین که در ماه مارس دریافت کرده اضطراری با استفاده از مجوز از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA).

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شکایت گفت: علاقه مند به شنیدن از روشن و گروه خود را و یا کارشناسان موضوع.

به عنوان خوانده شده| ما باید بازگشایی حتی اگر آمریکایی ها بیشتر بیمار می میرند: مغلوب ساختن پیشی جستن

"دکتر روشن و تیم او ظاهرا صرف تمام سرمایه سیاسی خود را در تلاش برای محدود کردن کلروکين و عجله در یک وضعیت بالقوه خطرناک و که وجود دارد هیچ کس برای کمک به جلوگیری از فشار به 'سیل' این کشور با این اثبات نشده و به طور بالقوه خطرناک به مواد مخدر" شکایت گفت.

"او به این نتیجه رسیدند که تنها راه باقی مانده خیابان بود برای به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را با این روزنامه نگار است که درک موضوع خاص و خطرات مرتبط با این داروها که در حال حاضر جمع قابل توجهی اطلاعات از منابع مختلف" به آن اضافه شده است.

در این شکایت ادعا شده که HHS وزیر الکس آذر بخشنامه به امن در سراسر کشور گسترش دسترسی IND پروتکل برای کلروکين بر اساس اندک شواهد علمی و در یک زمان کوتاه -- قاب ارسال می شود روشن و همکارانش تاکنون ،

در ساعت روشن به نام به حال یک جلسه از دکتر لیندا Lambert, افسر ارشد پزشکی دکتر رابرت واکر مدیر نظارتی و کیفیت امور Dr Tremel کارولینای شمالی و دکتر جانسون Disbrow و Houchens به بحث در مورد بخشنامه.

این گروه ابراز نگرانی های جدی در مورد در سراسر کشور گسترش دسترسی IND پروتکل برای کلروکين با توجه به فقدان داده های بالینی موجود در مورد منافع درمانی آن و نگرانی در مورد آن پتانسیل خطرات ایمنی به خصوص اگر بدون تجویز نزدیک پزشک نظارت بر آن گفت.

روشن و FDA همکاران نیز نگران کیفیت و پتانسیل سمیت کلروکين منابع تولید و حمل می شود از امکانات در هند و پاکستان بودند که نه تایید شده توسط FDA و نه تایید شده برای استفاده در ایالات متحده در بازار است.

این HHS بالینی و قانونی تیم های متخصص مشغول به کار دیوانه وار برای 48 ساعت بدون خواب به آمده تا با یک طرح است که اطمینان حاصل شود که بیشترین سطح ایمنی برای افرادی که دریافت این دارو است.

آنها مورد بحث و بررسی باریک گزینه برای اجرای, از جمله یک خلبان مطالعه و تاسیس درون سازمان کار گروه بالینی و کارشناسان نظارتی برای تعیین امن ترین راه برای اثبات نشده به مواد مخدر در دسترس و بدون ایجاد آسیب به مردم آمریکا شکایت گفت.

زمانی که از کار اخراج قبلا روشن شد که او سرنگون شد به دلیل "اصرار" که دولت صرف بودجه در "امن و علمی-بررسی راه حل ها" به آدرس coronavirus بحران و نه در "مواد مخدر واکسن و دیگر فن آوری است که عدم شایستگی علمی".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن