طوفان گرمسیری کشته شدن 17 در ال سالوادور و گواتمالا

توسط: AP | سان سالوادور | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 8:09:26 am تورم لس Esclavos جریان رودخانه

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: AP | سان سالوادور | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 8:09:26 am
تورم لس Esclavos جریان رودخانه به شدت زیر یک پل در طول طوفان گرمسیری آماندا در کویلپا, جنوب گواتمالا شنبه مه 31 سال 2020 است. اولین طوفان گرمسیری شرقی و اقیانوس آرام در فصل خیس نقاط مرکزی آمریکا در روز یکشنبه و مقامات در السالوادور گفت: حداقل هفت نفر کشته در سیل. (AP Photo/Moises کستیللو)

باران از طوفان گرمسیری آماندا چپ حداقل 17 کشته و هفت از دست رفته در حالی که باعث آسیب گسترده در سراسر السالوادور و گواتمالا که تحت فشار قرار دادند و هزاران نفر از مردم به پناهگاه در میان coronavirus بیماری همه گیر.

ال سالوادور وزیر کشور ماریو Durán روز دوشنبه گفت برخی از 7000 نفر نيز در سراسر 154 پناهگاه است. او گفت: یک چهارم از باران است که این کشور به طور معمول دریافت و در یک سال کاهش یافت و در 70 ساعت است.

که مجموعه ای خاموش رانش زمین و جاری شدن سیل به ویژه در بخش غربی کشور است. یک روز پیش از آن مقامات گفته بود حداقل 900 خانه های آسیب دیده شده است.

رئیس جمهور نایب Bukele بازدید یکی از آسیب دیده ترین جوامع در حومه سان سالوادور. برخی از 50 خانواده از دست رفته در خانه های خود و Bukele گفت: دولت خواهد آنها را $10,000 برای بازسازی.

کسی که خانه بود و آسیب دیده بود ماریا تورس. "ما هرگز این تجربه," او گفت:. "باران بسیار قوی بود و ناگهان آب وارد خانه های ما فقط تو را دیدم که چگونه آنها کاهش یافت."

مجلس قانونگذاری به تصویب دولت استفاده از $389 میلیون وام از صندوق بین المللی پول برای مقابله با این بیماری همه گیر و از طوفان تاثیر است.

ال سالوادور گزارش بیش از 2500 عفونت و 46 مرگ و میر.

در گواتمالا a 9-year-old boy شد جاروب دور توسط یک رودخانه و غرق و یک نفر دیگر کشته شد هنگامی که یک خانه فرو ریخت گفت: David de León سخنگوی فاجعه ملی ،

آماندا زد ال سالوادور با بارش باران برای روز قبل از حرکت در ساحل به عنوان یک طوفان گرمسیری در روز یکشنبه و هل دادن در سراسر گواتمالا.

آن را به سرعت از بین می رود اما ملی ایالات متحده آمریکا در مرکز طوفان گفت: بعد از ظهر دوشنبه خود باقی مانده شکل گرفته بود به یک افسردگی گرمسیری در خلیج کامپچه خاموش خلیج مکزیک را و می رود به حرکت را از طریق خلیج مکزیک در روزهای آینده.

مکزیک صادر شده یک طوفان گرمسیری هشدار از کامپچه غرب به بندر وراکروز انتظار افسردگی برای تبدیل شدن به یک طوفان گرمسیری دوشنبه شب یا سه شنبه.

آن را تا به حال پایدار باد از 30 مایل در ساعت (45 kph) بود و انتظار می رود به آرامی حرکت درست کردن, مکزیکی, ساحل برای چند روز آینده. طوفان در انتظار کمپرسی 10 تا 15 اینچ از بارش باران بیش از دولت مکزیک از سس فلفلی تاباسکو و وراکروز تا 20 اینچ در برخی از مناطق جدا شده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب