طوفان گرمسیری پری چرخ سمت شمال به نیویورک جدید, انگلستان

توسط: AP | میامی | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 11:05:53 pm این می رود-16 تصویر ماهواره ای گرفته شده د

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399
توسط: AP | میامی | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 11:05:53 pm
Tropical Storm Fay, US Tropical Storm Fay, Tropical Storm Fay US, World news, Indian Express این می رود-16 تصویر ماهواره ای گرفته شده در ساعت 9:30 UTC (5:30 a. m. EDT) در جمعه 10 ژوئیه سال 2020 نشان می دهد طوفان گرمسیری Fay آن را به عنوان حرکت و نزدیک به زمین و در شمال شرق ایالات متحده است. پری بود و انتظار می رود را به 2 تا 4 اینچ (5 تا 10 سانتی متر) از باران با احتمال جاری شدن سیل در بخش هایی از اقیانوس اطلس و جنوب انگلستان, U. s. National Hurricane Center گفت: در ساعت 5 مشورتی. (NOAA از طریق AP)

باران شلاق جدید Jersey shore جمعه به عنوان حرکت سریع طوفان گرمسیری FayMiami

نوتبوک شمالی در مسیر رود خیس منطقه شهر نیویورک.

طوفان سیستم انتظار بود به 2 تا 4 اینچ (5 تا 10 سانتی متر) از باران با احتمال جاری شدن سیل در بخش هایی از اقیانوس اطلس و جنوب انگلستان, U. s. National Hurricane Center گفت: در آن 11 a. m. مشاوره. که از قبل پیش بینی در حدود 3 تا 5 اینچ (8 تا 13 سانتی متر) از باران.

"یک طوفان گرمسیری هشدار باقی مانده است در اثر از جزیره فنویک دلاور به تماشای تپه, Rhode Island. هشدار منطقه شامل جزیره لانگ و لانگ آیلند در نیویورک" گفت: پیش بینی. مرکز طوفان باقی مانده خاموش mid-Atlantic Coast در صبح روز جمعه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این طوفان در حال نظارت است و سازمان مدیریت اضطراری فدرال آماده شد برای کمک در صورت نیاز.

"ما به طور کامل آماده شده است. FEMA را آماده در مورد آن بد است. نباید بیش از حد بد اما شما هیچ وقت نمی دانید" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در حالی که خروج کاخ سفید به, Florida. "اما در این لحظه ... آن را به دنبال مانند آن را به هدف قرار دادن نیوجرسی نسبتا به زودی. و ما به طور کامل آماده شده است."

طوفان برداشت تا سرعت صبح روز جمعه در حال حرکت شمال حدود 12 مایل در ساعت (19kph) و تولید بالا پایدار باد از 60 مایل (97 کیلومتر), پیش بینی گفت. زودتر مشاهدات نشان داد که این حرکت در 8 مایل در ساعت (13 kph) با بالا پایدار باد از 45 مایل در ساعت (75 kph).

پری اولین ششم-به نام طوفان ثبت شده با توجه به دانشگاه ایالتی کلرادو طوفان محقق فیل Klotzbach. رکورد قبلی بود که فرانکلین در جولای 22, 2005, Klotzbach توییتی.

دو طوفان به نام قبل از تشکیل رسمی در ژوئن 1 شروع فصل طوفان. هیچ یک از این فصل قبلی پنج طوفان به نام تقویت به طوفان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب