پیگیری رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به Covid-19 خود را از طریق صفحه 10 نقل قول

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 9:52:11 pm فایل – در این مه 1 سال

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 9:52:11 pm
Donald Trump, Donald Trump coronavirus, Trump coronavirus, Donald Trump coronvirus test, Trump coronavirus test, World news, Indian Express فایل – در این مه 1 سال 2020 فایل عکس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت با خبرنگاران گفت که او حرکت کاخ سفید در واشنگتن است. (AP Photo/الکس براندون فایل)

همیشه از دنیا آمد و در گرفتن از رمان coronavirus جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است خودداری از صحبت کردن ذهن خود را در این بیماری همه گیر. از نظرات مانند تزریق مواد ضد عفونی کننده نشان می دهد که گرما به کشتن ویروس مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به Covid-19 مرز در متغیر تغییر در تن به تحول اوضاع در این کشور است که تا کنون گزارش شده 77,000 کشته و نزدیک به 1.3 میلیون عفونت.

در یکی از این مثال که رییس جمهور آمریکا در کاخ سفید جلسه رسانه گفت: این رمان coronavirus خواهد برود بدون واکسن در حالی که حاکی از آن بود که انتظار می رود این کشور را 95,000 مرگ و میر بیشتر.

"من احساس می کنم در مورد واکسن ها مثل من احساس می کنید در مورد آزمون: این است که برای رفتن به دور و بدون واکسن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این قراره از بین برود و ما در حال رفتن به آن را دوباره پس از یک دوره از زمان," او گفت:.

جالب است که تنها چند روز پیش مغلوب ساختن پیشی جستن که شناخته شده است به تغییر خود را راه راه اصرار داشت که این کشور در "نیاز" از یک واکسن. "ما نیاز به این کشور نیاز به واکسن. و شما در حال رفتن به آن را تا پایان سال است. من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند آن است. من ممکن است اشتباه باشد," او گفت:.

در اینجا یک لیست سرپرستی از بالا 10 مغلوب ساختن پیشی جستن به نقل از coronavirus:

🔴 آن را به ناپدید می شوند. یک روز آن را مانند یک معجزه آن را ناپدید می شوند.

🔴 پس از پنس سخنگوی کتی میلر که تست مثبت روز شنبه یک روز پس از نتیجه منفی: "این است که چرا کل مفهوم آزمون لزوما بزرگ مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. آزمون کامل هستند اما چیزی اتفاق می افتد بین یک آزمایش که در آن خوب است و پس از آن چیزی اتفاق می افتد.

🔴 هر کسی که نیاز به یک آزمون یک آزمون. ما – آنها وجود دارد. آنها را به آزمون. و آزمون ها زیبا هستند.

🔴 من همیشه شناخته شده است, این واقعی است – این است که یک بیماری همه گیر. من احساس آن را یک بیماری همه گیر مدتها قبل از آن نامیده می شد یک بیماری همه گیر. من همیشه آن را به عنوان بسیار جدی است.

🔴 شما می توانید آن را یک جوانه, شما می توانید آن تماس بگیرید آنفولانزا شما می توانید آن را یک ویروس شما می دانید که شما می توانید آن را در بسیاری از نام های مختلف. من مطمئن هستم که هر کسی حتی می داند آنچه در آن است.

🔴 آیا راهی وجود دارد که ما می توانیم چیزی شبیه به آن توسط تزریق داخل یا تقریبا تمیز کردن?," او گفت:. "این امر می تواند جالب برای بررسی است.

🔴 عید پاک است یک روز بسیار ویژه برای من است. و من از آن نوع که در زمانی که من فکر کردن در مورد. و من می گویم آیا آن را نمی بزرگ به تمام کلیساها ؟

🔴 به نظر می رسد مانند آوریل, شما می دانید, در نظریه, هنگامی که آن را می شود کمی گرمتر از آن به طور معجزه آسایی از بین می رود. من امیدوارم که درست است. اما ما در حال انجام بزرگ در کشور ما است. چین صحبت من با رئیس جمهور یازدهم و آنها در حال کار بسیار سخت است. و من فکر می کنم آن را به کار خوب است.

🔴 هواکش یک معامله بزرگ است و ما در حال حاضر پادشاه هواکش. ما بسیاری از هواکش.

🔴 بنابراین رسانه ها می گویند ما بیشتر موارد اما ما فراموش کنیم اما تا کنون ترین تست. اگر ما را بسیار کمی تست ما نمی خواهد که در اکثر موارد. بنابراین در راه با انجام همه این تست ما را به خودمان نگاه بد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن