نسبت به پر رونق اروپا دولت رفاه: افکار در 9 مارس سال 2020

جالب مانند یک تغییر در سیاست ها ممکن است در حال ظهور با وجود برخی از کشورهای اتحادیه اروپا' (یعنی آلمان و هلند

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

جالب مانند یک تغییر در سیاست ها ممکن است در حال ظهور با وجود برخی از کشورهای اتحادیه اروپا' (یعنی آلمان و هلند) عدم تمایل به در آغوش ایده یوروباندز. پس از فوران گیر کمیسیون اروپا سازمان با موفقیت یک طرح تهیه برای زندگی صرفه جویی در تجهیزات; ایجاد یک مخزن ضروری تجهیزات پزشکی و راه اندازی یک, بیکاری, طرح بیمه اتکایی – است که به تامین مالی از طریق اوراق قرضه صادر شده توسط اتحادیه اروپا خود را.

بنابراین 'بروکسل بوروکراسی' بسیار تمسخر برای بدنام آن نوار قرمز و دست و پا گیر و تصمیم گیری ارائه سویفت رهبری است. علاوه بر این کمیسیون به جرأت خارج از معمول آن در بازار-یکپارچه سازی نقش و نمایش ظرفیت برای ارائه آنچه که بسیاری از اعضای آن در تلاش برای ارائه خود را – یک شبکه امنیت اجتماعی از جمله یک سیستم بهداشت و درمان.

این نه تنها فراتر از ایده حصول اطمینان از یک سطح بازی-زمینه میان اعضای آن است که مدت طولانی است که علت وجودی اتحادیه اروپا حاکم بر موسسات. آن را نیز پیشی مینیمالیستی ایده عدالت اجتماعی به عنوان یک ماده در توزیع ثروت از غنی به فقیر مناطق. ما می تواند این را به عنوان یک حرکت به سمت چیزی حتی بیشتر بلند پروازانه – ساختمان قوی بخش عمومی در قلب پر رونق اروپا دولت رفاه.

در این مرحله ما به بحث در مورد حاکمیت است – اتحادیه اروپا برای تبدیل شدن به یک اروپایی داشته باشیم. هنگامی که ما با این موضوع دوباره و اندیشیدن تعادل بین حاکمیت ملی و ترانس اروپایی وحدت بین دموکراسی و بوروکراسی ما نمی شود sidetracked به دور از نگرانی های کلیدی – نحوه تحویل مسئولیت اجتماعی قاعده است. نه ملی دموکراسی و نه اروپا بوروکراسی که تا کنون موفق به پناهگاه جوامع ما از vagaries از جهانی یکپارچه سرمایه داری. ما نیاز به یک جدید سازمانی طراحی شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن