موضوع پناهندگان را افزایش صدای شهروند در St. Louis County

به عنوان هیئت مدیره رفته بود مستقیما به مبتنی بر وب کنفرانس یک بار COVID-19 پدید آمده و ترکیبات برگزار شد به,

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

به عنوان هیئت مدیره رفته بود مستقیما به مبتنی بر وب کنفرانس یک بار COVID-19 پدید آمده و ترکیبات برگزار شد به, بیشتر, ایمیل و ابراز نظرات خود را در بخش خصوصی به کمیسیون.

اما این تغییر سهشنبه به عنوان تماس ریخت به سایت از هیئت مدیره از راه دور نشست در ویرجینیا دولت خدمات مرکز.

غیر رسمی تعداد 94 ساکنان صحبت کرد و یا چپ های صوتی که پخش شد در طول daylong نشست.

"من فکر کردم ما باید بیشتر تماس — من انتظار بیشتر,", صندلی هیئت مدیره مایک Jugovich گفت: هنوز خوشحالی مردم ایران شد و فرصت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تماس گیرنده بودند سوخت ماه پیش بینی در اطراف موضوع اسکان مجدد پناهندگان رضایت. و در حالی که هیئت مدیره رای به فایل این مسئله دور با county دولت با استناد به یک دادگاه فدرال دستور ابطال یک رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی سفارش های مردم شنیده می شد.

"یک رای در برابر پناهندگان نماد بسته درب" لی Rogne از Gheen گفت. "امتناع را به طرف در یک مسئله اخلاقی است که تصمیم گیری را در خود دارد."

"من می خواهم به بیان تحقیر پناهندگان آینده به St. Louis County; آنها می توانند در جای دیگر" گفت: یکی کوه آهن تماس گیرنده.

"این یک رسوایی آنها در حال هل پایین ما گلو" زن دیگری گفت. "هیچ کس می خواهد آنها را در اینجا قرار داده آنها را در مینیاپولیس."

صوتی گزینه گاهی اوقات موفق به ترک جامد تصور از نام و شهر محل زندگی. اما برای اولین بار از حرکت آنلاین برای بهداشت عمومی اقدامات احتیاطی فن آوری مشغول به کار به طور موثر در شیوه ای از یک رادیو تماس نشان می دهد.

در میان نزدیک به 100 صداها شامل نظرات شخصی و تجربیات خوب و بد است. نژادهای مختلف پناهنده شدند هر دو هدف و دفاع کرد. برخی از مردم صحبت در مورد "جذب" فارسی مهارت های رفتار جنایات و حتی گرافیک کلیشه.

Emily Larson

امیلی لارسون

دلوت شهردار امیلی لارسون وزن در اواخر روز سه شنبه در Facebook نوشتن که هیئت شهرستان تصمیم به تبدیل این موضوع به دولت بود "یک انحراف کامل با ارزش های ما ادعا را نگه دارید به عنوان Minnesotans. به عنوان آمریکایی ها است."

"اگر شما یک پناهنده شما در حال خوش آمدید در اینجا" لارسون گفت.

در میان 59 افرادی که مخالف اسکان, بسیاری از قاب بحث خود را در اطراف یک انسان به نام "حس مشترک" اقتصاد. بنابراین در حالی که طرفداران مقابله محدوده آهن می تواند با استفاده از هر گونه افراد جدید می تواند مخالفان اشاره کرد صدمه زدن و خارج از محل کار ساکنان معدن و بیمارستان اخراج شدن عار در دولوت و عدم قطعیت در اطراف همه گیر. آنها نگران, هم, که تمرکز خواهد بود گرفته مداوم مواد مخدر بیماری همه گیر.

"در این زمان شهرستان ما نمی توانیم اسکان مجدد پناهندگان; ما مالیات بسته," مرد هولمز از ویرجینیا گفت. "فکر می کنم ما می تواند استقبال از پناهندگان در این زمان یا در هر زمان در آینده است فقط بی وجدان."

لیزا Westby شک بررسی صلاحیت پناهندگان — بین المللی شناسایی گروهی از مردم تعدادشان به ده ها میلیون نفر که با فرار از کشور خود را به دلیل خشونت و ظلم و ستم.

"من فکر نمی کنم که fearmongering," Westby از بریت گفت. "من فکر می کنم آن را معقول برای محافظت از شهروندان ایالات متحده است."

Beth Olson

بث اولسون

کمیسر بث اولسون رد شک و تردید در مورد بررسی صلاحیت و گفت پناهندگان بودند تایید توسط نه سازمان از جمله وزارت امنیت داخلی ایالات متحده و سرویس مخفی.

"آن را از دست داد به من پناهنده مردم از جمله مشکل با سیاه و سفید و قهوه ای پوست" اولسون گفت.

بسیاری از کوه آهن ساکنان وزن از جمله شهردار گری Skalko بود که یکی از چند وجود دارد در حمایت از اسکان مجدد.

"این من غمگین این موضوع بود که حتی به ارمغان آورد تا" Skalko گفت. "ما همه محصولات از مهاجران یا پناهندگان مگر اینکه ما از بومی آمریکایی پس زمینه."

در میان بازیگران بزرگ درگیر در روز سه شنبه بحث کمیسر پل مک دونالد در مقابله با تلاش برای مراجعه به پناهندگان اغلب به عنوان مسلمانان است.

"در سال 2019 79 درصد از پناهندگان مسیحی" مک دونالد گفت: در یکی از چندین تلاش های کمیسیون و دیگران به مجموعه ای از رکورد مستقیم. "من فکر نمی کنم که پیام جامد به اندازه کافی در بحث."

Paul McDonald

پل مک دونالد

مک دونالد گفت: وجود تنها یک پناهنده اسکان در سنت لوئیس کانتی از سال 2011 است. اما او اضافه کرد که این موضوع "آمار من در قلب" از آنجا که او به تازگی بازدید از دفتر کار خود توسط اعضای خانواده از "مردم ممکن است با وضعیت پناهندگی."

کمیسر کیت نلسون دفاع ده ها تن از آوازی مخالفان و گفت آن را "غیر منطقی" به ترس از عدم قطعیت است.

"آنها نشان داد" او گفت:. "آنها مردم بد است. آنها مردم خوب است. آنها تا صبح به کار در صبح است. آنها دوست دارند بچه های خود را و grandkids."

شهرستان مدیره نامزد اشلی Grimm بود caller توصیف او تجربه کار با پناهندگان.

"من می خواهم سخت فشرده برای پیدا کردن افرادی که کار سخت تر و یا ساخت جامعه بیشتر," او گفت:.

بسیاری از سخنرانان تلفیق شدهاست تعریف مهاجر و پناهنده — و نه همیشه در یک نوع راه است. اما مبارزه با جانباز جاشوا ویلیامز از دلوت گفت: این شهرستان نمی تواند به پشت بر وعده.

"تاریخ از کشور ما به کل چارچوب این کشور است که مهاجران," او گفت:. "بدون مهاجرت ما را به رسمیت نمی شناسد جهان امروز است."

بسیاری از تماس گیرنده آمد می گویند اسکان مجدد یک "مسئله" از آنجا که اسکان مجدد آژانس نیست در این نزدیکی هست و کل ایالات متحده دربسته به 18000 پناهندگان در این سال به هر حال.

حدس در مورد پر کردن یک محدوده آهن با پناهندگان? "درست نیست" Jugovich گفت.

"من اعتقاد دارم که پر سر و صدا واکنش در برابر پناهندگان بر اساس جهل" کاتلین McQuillan انواع کوک گفت.

شارلوت Frantz بازنشسته وزیر به نمایندگی از محلی کمیته ادیان برای مهاجر عدالت ساخته شده از چندین منطقه رهبران کلیسا را انتخاب امید — اما نه قبل از اضافه صدمه دیده است.

"من معتقدم که وجود دارد این است که تمایل به پیدا کردن یک راه برای کار با هم بدون رد کسانی که مخالف با هر موقعیت هر یک کمیسر نگه می دارد" فرانتز گفت. "من همچنین باور دارم که ما را نیست درمان اجتماعی ما زخم تا ببینیم چگونه آنها را اجرا کنید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب