بالا چینی رسمی بهداشت با هشدار نسبت به COVID-19 ارتجاعی

توسط: PTI | پکن | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:12:37 pm مرگ و میر در کشور می ایستد در 4,633 به عنوان جد

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:12:37 pm
coronavirus, coronavirus China, coronavirus Wuhan, China coronavirus, Wuhan coronavirus, coronavirus infection, coronavirus disease, coronavirus global updates, World news, Indian Express مرگ و میر در کشور می ایستد در 4,633 به عنوان جدید و میر گزارش شده در روز یکشنبه. (AP Photo/Andy Wong)

چین هنوز هم در مواجهه با خطر ارتجاعی در COVID-19 موارد به عنوان 10 استان در سطح مناطق باید گزارش جدید محلی منتقل coronavirus موارد بیش از دو هفته گذشته یک مقام بهداشتی روز دوشنبه هشدار داد.

ملی کمیسیون بهداشت (NHC) گفت که سه جدید تایید COVID-19 موارد گزارش شده در روز یکشنبه. هر سه نفر چینی ورود از خارج از کشور. همچنین 13 جدید بدون علامت موارد از جمله دو آنهایی که وارد شده بودند گزارش شده است.

یکشنبه, 962 موارد بدون علامت از جمله 98 از خارج از کشور بودند و هنوز هم تحت آزمایشات پزشکی قرار NHC گفت. بدون علامت موارد مراجعه به افرادی که مورد آزمایش قرار COVID-19 مثبت اما توسعه هیچ علائمی مانند تب و سرفه یا گلو درد.

اما آنها در برخواهد داشت خطر گسترش این بیماری به دیگران. NHC سخنگوی Mi فنگ گفت که از 10 استان در سطح مناطق باید گزارش جدید محلی منتقل موارد و یا موارد بدون علامت بیش از 14 روز گذشته است که برجسته شده است که خطرات ناشی از تجدید حیات و حتی گسترش این اپیدمی هنوز وجود داشته باشد, دولت در اجرای, Xinhua news agency گزارش.

هر چند بسیاری از دفاتر کسب و کار و مکان های توریستی بودند دوباره باز در پکن برخی از مکانهای عمومی مانند سینما و تئاتر و بازی های آرکید باقی مانده بسته برای بیماری پیشگیری و کنترل این گزارش اضافه شده است.

مرگ و میر در کشور می ایستد در 4,633 به عنوان جدید و میر گزارش شده در روز یکشنبه. یکشنبه کلی موارد تایید شده در سرزمین اصلی چین رسیده 82,880 با 481 هنوز هم تحت درمان است.

رمان coronavirus که نشات گرفته از چین در شهر ووهان در ماه دسامبر سال گذشته ادعا کرد که نزدیک به 250000 نفر زندگی می کند و آلوده به بیش از 3.5 میلیون نفر در سطح جهان با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن