'خیلی دیر و خیلی کوچک': مغلوب ساختن پیشی جستن پذیرای ماسک در مورد چهره

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 4:59:45 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 4:59:45 pm
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دارای یک ماسک صورت را به عنوان او صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید سهشنبه 21 ژوئیه سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آمد آماده شده است.

به عنوان او در زمان تریبون شنبه به یک اتاق جلسه روز رسانی در coronavirus برای اولین بار در ماه از رئيس جمهور خواسته شده بود یک سوال: اگر با پوشیدن ماسک "وطن پرست" را به عنوان او در توئیتر خود نوشت این هفته چرا او با پوشیدن یک غالبا ؟

"خوب, من در واقع آن را انجام دهد زمانی که من نیاز. من حمل ماسک" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد.

او رسید به او ژاکت کت و شلوار و جیب تولید خود را برای دوربین ها: نیروی دریایی آبی با مهر ریاست جمهوری.

"من هیچ مشکلی با ماسک. به نظر من این راه: هر چیزی که به طور بالقوه می تواند کمک کند که قطعا به طور بالقوه می تواند کمک به یک چیز خوب است. من هیچ مشکلی. من آن را حمل من آن را می پوشند ... و من ادامه," او اضافه شده است.

نظرات زیادی در مورد چهره برای یک رئیس جمهور که برای ماه برابر با پوشیدن چهره و پوشش و شکایت خصوصی او فکر کردم این امر او را نگاه ضعیف خواهد بود و توجه به بهداشت عمومی بحران به جای بهبود اقتصادی.

حتی به عنوان برترین مقامات بهداشت عمومی که در ابتدا توصیه به پوشیدن ماسک متقاعد شد که پوشش صورت می تواند به طور موثر جلوگیری از گسترش ویروس و التماس عمومی به آغوش آنها برگ برنده مقاومت است.

او تمسخر دموکراتیک رقیب جو بایدن برای پوشیدن یکی از خبرنگاران خواسته به آنها را حذف کنید و سرگرم شوید این ایده که مردم ممکن است با پوشیدن آنها به وجود او.

"من فقط نمی خواهید به پوشیدن یکی خودم او گفت:" در ماه آوریل است.

"من نمی دانم به نحوی نشستن در دفتر بیضی پشت که مصمم میز" بزرگ مصمم میز " من فکر می کنم با پوشیدن یک ماسک صورت به من خوش آمد می گوید رئیس جمهور و نخست وزیر دیکتاتورها پادشاهان و ملکه و من نمی دانم. من آن را نمی بینم برای خودم. من فقط نمی. شاید من تغییر ذهن من."

سه شنبه به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش در سراسر بسیاری از ملت مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت در اطراف آمد و گفت: "من استفاده می شود به ماسک." "من آن را با کمال میل و بدون مشکل با آن" او گفت: "خواست کسانی که به دنبال خود منجر شود.

"هنگامی که شما می توانید با استفاده از ماسک. اگر شما به هر یک از دیگر اگر شما در یک گروه و من آن را قرار داده," او گفت:.

اما که اعلام شد بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر شده برای برخی از مقامات بهداشت عمومی که باید سرزنش مخلوط پیام و تهمت شخصی اقدامات سیاسی ماسک پوشیدن و سوخت حزبی اجتماعی تقسیم می کند.

"من فکر می کنم آن شده اند که تاثیر زیادی اگر او آن را انجام داده بود از یک روز گفت:" لارنس Gostin یک متخصص سلامت در دانشگاه جورج تاون. او نگران است که مغلوب ساختن پیشی جستن کلمات را تنها حاشیه ای تاثیری در حرکت آمریکایی ها که همواره با پوشیدن ماسک در به انجام این کار.

اگر از آغاز "شما تا به حال سازگار پیام در فدرال و ایالتی و محلی سطح اگر هر کس تا به حال شده است در همان صفحه در تمام طول روز اهمیت ماسک, ما می تواند در وضعیت های مختلف" Gostin گفت.

و مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم کاهش یافته است به پوشیدن ماسک در جلسه " اشاره کرد که او و خبرنگاران که پوشش او اغلب تست شده است. و او را بدون یک شنبه شب در مغلوب ساختن پیشی جستن هتل در واشنگتن جایی که او با حضور در جمع آوری کمک و شام خوردند.

سابق مجلس نیوت گینگریچ گاه به گاه و رسمی تهمت مشاور بود خواست رئیس جمهور به پوشیدن یک ماسک به این جلسه گفت: در طول یک ظاهر "فاکس و دوستان" سه شنبه "این چیزی است که مردم را متقاعد کند که او را در این مورد جدی."

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی یک عکس از خود را در صورت ماسک دوشنبه خواستار آن است که یک عمل از میهن پرستی. او عینک یک برای اولین بار در اوایل این ماه در طول سفر به والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن