خیلی زود به وزوز در مورد تهدید از 'قتل hornets' به داکوتای شمالی زنبور عسل, کارشناسان می گویند

آسیایی, غول پیکر اورلئانز 2 اینچ-طولانی حشرات که به تازگی محبوبیت تحت نام "قتل hornets" مجموعه رسانه های اجتما

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

آسیایی, غول پیکر اورلئانز 2 اینچ-طولانی حشرات که به تازگی محبوبیت تحت نام "قتل hornets" مجموعه رسانه های اجتماعی مملو اوایل این ماه پس از گزارش رسانه ها از ذکر آنها کشف شد و برای اولین بار در ایالات متحده در دو اورلئانز که بزرگترین در جهان شد گزارش مرده یافت در ماه دسامبر در شمال غربی واشنگتن در نزدیکی مرز کانادا.

زنبور شده است یافت نمی شود در داکوتای شمالی بالا عسل تولید دولت در ایالات متحده, و نه آن را خال خال شده در کشورهای دیگر. داکوتای شمالی تولید 33.8 میلیون پوند از عسل در سال گذشته یک پنجم از این کشور با توجه به آمار منتشر شده در ماه مارس توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده.

داکوتای شمالی, کشاورزی, کمیسیون داگ Goehring گفت او صحبت کرده است با دولت واشنگتن و وزارت کشاورزی در مورد چگونه زنبور می تواند تهدید جمعیت زنبور عسل به خصوص اگر یک لانه زنبور است که تاسیس شده و آنها گرسنه است.

This Asian giant hornet was found in northwest Washington near the Canadian border in December. Photo courtesy of Washington State Department of Agriculture

این غول های آسیایی هورنت داشت در شمال غربی واشنگتن در نزدیکی مرز کانادا در ماه دسامبر. عکس حسن نیت ارائه میدهد از واشنگتن وزارت کشاورزی

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این یک تهدید بسیار واقعی اگر ما برخی از آنجا که آنها در حال بزرگ" Goehring گفت. "آنها قابل ملاحظه است که در آنها مطمئنا می تواند فقط در مورد هر گونه های زنبور عسل و یا هر چیزی است که برخی از اندازه است که رفتن به سریع تغذیه است."

هنوز امکان اورلئانز ساخت راه خود را به داکوتای شمالی نسبتا پایین است گفت: Travis Prochaska یک دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی گسترش حفاظت از محصول متخصص در مینت.

"من متقاعد شده آن می تواند زنده ماندن در زمستان در اینجا," او گفت:.

Travis Prochaska

تراویس Prochaska

'کشتار فاز'

بومی آسیای جنوب شرقی آسیایی, غول پیکر اورلئانز ترجیح می دهند گرمسیری آب و هوا به عنوان مخالف به داکوتای شمالی سرد زمستان Prochaska گفت.

آنها برای اولین بار کشف شده در شمال امریکا زمانی که لانه داشت در ماه سپتامبر در بریتیش کلمبیا, کانادا گفت: تیموتی لارنس یک دانشگاه استاد که متخصص در زنبور عسل. معلوم نیست چه اورلئانز ساخته شده راه خود را به کانادا و ایالت واشنگتن هر چند رؤیت به نظر می رسد نامربوط لارنس گفت.

واشنگتن در حال کار برای به دام انداختن اورلئانز به عنوان آنها شروع به بیرون آمدن از خواب زمستانی هر چند آن ناشناخته چگونه بسیاری از آنها می تواند لارنس گفت.

آسیایی, غول پیکر اورلئانز در برخواهد داشت خطر قابل توجهی به اروپا زنبور عسل, نوع که تولید عسل در سراسر ایالات متحده و در داکوتای شمالی, کارشناسان گفته اند. این WSDA گفت: این حشرات می تواند به از بین بردن یک کندو زنبور عسل در عرض چند ساعت.

"اورلئانز را وارد کنید 'کشتار فاز' که در آن آنها کشتن زنبورها توسط سر بریدن آنها گفت WSDA گفت: در وب سایت خود را.

Tim Lawrence, Washington State University professor who studies honey bees

تیم لارنس, واشنگتن, وزارت امور خارجه استاد دانشگاه که مطالعات زنبور عسل

لارنس Prochaska و Goehring گفت: گزارش های رسانه ها در مورد اورلئانز حمله و کشتار انسان ها اغراق شده است. این آفات می توان تهاجمی که دفاع از لانه خود را و یا در حال آشفته اما "آنها احتمالا واقعا نمی خواهید به یک ظرف غذا با شما" Goehring گفت.

Prochaska اشاره کرد حدود 50 نفر از غول های آسیایی اورلئانز یک سال در سطح جهان کمتر از 62 افرادی که می میرند از زنبورهای عسل در هر سال.

این آفات می تواند تبدیل به یک تهدید برای زنبور عسل است که زندگی در کشورهای دیگر و در حال انتظار برای بازگشت به داکوتای شمالی برای تابستان Prochaska گفت. لارنس وجود دارد گفت: موانع فیزیکی برای اورلئانز به سفر در سراسر ایالات متحده از جمله رشته کوه های.

"من فکر می کنم این راه خیلی زود به دریافت بیش از حد ناراحت او گفت:" هر چند او اضافه دانشمندان زنبور عسل کشاورزان و دیگران در این صنعت باید آگاه از این مسئله است. "ما قطعا نمی خواهید آنها را در هر نقطه در ایالات متحده است."

Goehring گفت که او امیدوار است واشنگتن می شود و رسیدگی به وضعیت طوری اورلئانز نیست و حمل و نقل به داکوتای شمالی.

Doug Goehring

داگ Goehring

"این امر می تواند بیش از حد آسان برای مهاجرت به اتفاق می افتد," او گفت: با توجه به باز حمل و نقل از چوب و یا دیگر محصولات از واشنگتن است.

اگر اورلئانز نمی آیند به داکوتای شمالی Goehring گفت: او به دنبال منابع برای به دام انداختن و کنترل و از بین بردن حشرات قبل از آنها آسیب زنبور عسل.

"ما در حال رفتن به تحقیق و انجام تا آنجا که ما می تواند به ماندن در بالای این" Goehring گفت.

کسانی که پیدا کردن لانه خواسته به مخاطب خود دولت در بخش کشاورزی. داکوتای شمالی وزارت کشاورزی تماس حاصل می شود در 701-328-2231, 800-242-7535 یا ndda@nd.gov.

برای کسب اطلاعات بیشتر به agr.wa.gov/departments/insects-pests-and-weeds/insects/hornets.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن